ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب

0

ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب

در این پست از سایت دعایاب ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب را قرار داده ایم.برای باطل کردن سحر و طلسم داشتن علم و تخصص در این زمینه لازم است و باید توسط فرد آگاه به علوم غریبه و دستورالعمل های متناسب برای باطل کردن هر نوع سحر و طلسم جداگانه انجام گیرد.

ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب
ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب

باطل كردن طلسم با سرکه,باطل كردن طلسم با سرکه و قلیاب,باطل كردن طلسم با سرکه,باطل كردن سحر و جادو با سرکه و قلیاب,باطل كردن سحر و جادو با سرکه,باطل كردن سحر و جادو با سرکه و قلیاب,باطل كردن طلسم با سرکه,باطل كردن طلسم با سرکه و قلیاب,باطل كردن طلسم با سرکه,باطل كردن سحر و جادو با سرکه و قلیاب,باطل كردن سحر و جادو با سرکه,باطل كردن سحر و جادو با سرکه و قلیاب,باطل كردن طلسم با قلياب

ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب:

باطل کردن سحر و طلسم با قلیاب: اغلب طلسم مسیر خود را طی کرده است و شما دیگر نمی خواهید نتایج آن در زندگی شما ظاهر شود. به عنوان مثال، ممکن است طلسمی برای آوردن عشق به شما انجام داده باشید. . . و کائنات همچنان عاشقان بالقوه جدید را تحویل می دهد.

شما قبلاً چیزی را که می خواهید دریافت کرده اید، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که آن طلسم را معکوس یا خنثی کنید. سنگ قلیاب از زمان های قدیم برای باطل کردن طلسم و سحر مورد استفاده بوده است. برای باطل کردن طلسم توسط سنگ قلیاب کافی است آن را در مقداری سرکه حرارت دهید. پس از آن محلول به دست آمده را به چهار طرف خانه بپاشید تا طلسم را به راحتی باطل کند.

همچنین ببینید  دعای حاجت روایی و جلب روزی و محبت و باز شدن بخت دختران
باطل کردن سحر و طلسم با سرکه:

برای باطل کردن طلسم و سحر از طریق سرکه مقداری از آن را با آب و نمک ترکیب کنید و به قسمت های مرشوش خانه بپاشید. سپس سوره مبارکه بقره و جن را بخوانید. قبل از پاشیدن این محلول به قسمت های مرشوش بهتر است اذان گفته شود.

باطل کردن سحر و طلسم با گلاب:

برای بطلان سحر و طلسم با گلاب و زعفران آیه شریفه زیر را در ۷ ورق نوشته و هر کدام را در یک شیشه گلاب قرار داده روزی یکبار با آب آن دعا غسل کنید. تا ۷ روز و هر روز  محتوی یکی از شیشه های مذکور را با آب بیشتری مخلوط کنید و با آن آب غسل نمایید.

قبل از آنکه غسل را انجام دهید  بدن خود را خوب بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید و سپس با آب دعا غسل کنید. و بدون خشک کردن خود لباس بپوشید و از حمام خارج شوید.  هنگام غسل کردن ، زیر پای خود تشت گذاشته تا آب دعا به فاضلاب نرود .بعد آن آب جمع شده در تشت را پای درخت یا باغچه یا گلدان بریزید. دعای شریف را در زیر بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَـکِنَّ الشَّیْاطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ.

(الهی به عظمت و قدرت حرمت این آیه شریفه و به قدرت وحرمت پیران گذشته هر سحر و جادو و دعا و بخت بستگی ( یا بستگی کار ) در وجود فلان زاده فلان (بجای فلان زاده فلان نام شخص ونام مادرش را بنویسید) درست کرده اند یا میکنند باطل کردم بفرمان خداوند عز وجل و بحکم.

همچنین ببینید  دعایی بینظیر برای گشایش رزق و روزی و زیاد شدن ثروت از امام زمان (ع)

وَمَا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولاَ إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلاَ تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُم بِضَآرِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلاَ یَنفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلاَقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُونَ قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ

الهی به قدرت وعظمت این آیه شریفه هر سحر و جادوئی و بستگی در وجود فلان…….. کرده اند باطل کردم بفرمان خداوند یکتا.

وبحکم إِنَّ اللّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ فَغُلِبُواْ هُنَالِکَ وَانقَلَبُواْ صَاغِرِینَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سُجَّداً قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى .

توکلوا ای خادمین این آیات شریفه وهر سحر و جادوئی و بستگی و گره ای در وجود فلان………. شما هم باطل کنید به حرمتی که برای این آیات قائلید بارک الله فیکم وعلیکم

دعای زیر را بنویسید:

اللهم رب موسی و خاصه بکلامه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بعدالعود ثعبانا و ملقفها افک انک اهلا لافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحراً او بضر عامداً اوغیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه او لااخافه فأقطع من اسباب السموات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذ و لا ضارلی و لاشامت بی انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی اللهم منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم.

باطل کردن سحر و طلسم با پوست سیر:

برای باطل کردن سحر و طلسم با پوست سیر پوست سير و پياز و فضله چهار پايان خصوصا شتر را در شب شنبه يا چهارشنبه دود کرده و خود را دود دهید. چهارقل  را بر کاغذي نوشته آن را در آب بگذارید و آب آن را به سر و روي خود بریزید.

باطل کردن سحر و طلسم با پیاز:

همچنین ببینید  دعای عظیم به جهت دفع حتمی چشم زخم و رهایی از سحر و جادو

برای باطل کردن طلسم و سحر با پیاز باید پوست پیاز را سوزانده و خود را به دود آن آغشته کنید. سپس چهارقل  را بر کاغذي نوشته آن را در آب بگذارید و آب آن را به سر و روي خود بریزید.

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.