انواع نشانه ها و علامت ها در دفینه و معنی و مفهوم آنها

0

انواع نشانه ها و علامت ها در دفینه و معنی و مفهوم آنها 

دوستانی در مورد انواع نشانه های دفینه و مفهوم آنها سوالات بسیاری داشتند که در این پست سایت دعایاب برای شما اطلاعاتی در امورد انواع نشانه ها و علامت های دفینه در اختیارتان قرار داده برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

انواع نشانه ها و علامت ها در دفینه و معنی و مفهوم آنها
انواع نشانه ها و علامت ها در دفینه و معنی و مفهوم آنها

نشانه های دفینه چیست,نشانه های دفینه زیر درخت,نشانه های دفینه در کوه,نشانه های دفینه در خاک,نشانه های دفینه در جنگل,نشانه های دفینه در زمین کشاورزی,نشانه های دفینه راهزنان,نشانه های دفینه در ایران

انواع علامت ها و نشانه ها در دفینه :

بعضی عزیزان در مورد انواع نشانه های دفینه و مفهومشون سوالاتی داشتند که تو این پست سعی کردم تا جایی که بتونم مطالبی رو قرار بدم. امیدوارم مفید واقع بشه. 

نشانه صندلی :

نشان سنگ صندلی یک از آثارهایی هست ک تو کشور ایران به وفور پیدا میشه  و  بیشتر مواقع دفینه ای که برای این آثار قرار میدادن الماس و سنگهای قیمتی  بود البته سکه در ابعاد خمره کوچک هم قرار میدن و … ولی بیشتر موردهای اولی  رو میذاشتن و معمولا سنگ صندلی را در بلندی قرار میدادن.

روش دفن دفینه در این آثار به این صورت است که وقتی شما روی صندلی مینشینید و جایی رو که شما در جلوی پای خود در مسیری حدود ۲ الی سه متر جلوتر از پای 

خود و یا حتی به صورت یک بر آمدگی و یا سنگ مشخص میکردند و بازم اگر در صورتی که جلوی شما صخره وجود داشت باید درون صخره به دقت نگاه کنید و سوراخی رو در جلوی دید مستقیم خود به صورت پلمپ شده بیابید که دفینه رو در داخل آن جای  میدادن و معولا عمق بار در این آثار به ۲ متر بیشتر تجاوز نمیکنه.

پست های مرتبط

علامت کبوتر :

سنگ کبوتر معمولا روی صخره ها حکاکی میشود . و اشاره به سمت نوک و یادقیقا زیر خود را دارد البته روی زمین . و نشان دفینه کوچک است در حد یک دیگ ۳۰ کیلیویی . متراژ آن هم به ۲ متر بیشتر تجاوز نمیکند .

نشانه قلب :

قلب شکلی است که از گذشته های خیلی دور به امروز رسیده است. در هرجامعه ای نشان محبت و احترام میباشد. در مسیحیت روی سنگ قبرها مشاهدهمی شود.

از نظر بعضی تعابیر دفینه یابی به معنی طلا میباشد. و در اشکال متفاوت معنی تله را میدهد. اما معنی و مفهوم این تصویر به این صورت است که : یک قدم در سمت راست و البته کمی پایین تر ورودی یک قبر مهم میباشد.

توجه داشته باشید به احتمال زیاد تله دارد. در بیشتر دوره های تاریخی از علامت قلب استفاده شده است . در یکی از نمونه های کشف شده در قسمت ورودی یک قبر به همراه ۳ عدد سکه طلا (ساسانی) وجود داشته است.

نشانه ردپای برهنه یا علامت پا :

اگر رد پای راست باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت راست باید بررسی شود.اگر رد پای چپ باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت چپ باید بررسی شود . اگر رد پای چپ و راست در کنار هم باشد .

در جهت پاها باید نگاه کرد. (در جهت پاها مکانی که با سایر قسمتها متفاوت است باید بررسی شود.) گفته می شود که اگر یک پا باشد گنج نزدیکتر و اگر دو پا باشد گنج دورتر است ، همچنین اگر فقط پای چپ باشد.

همچنین ببینید  دعای چله بری برای خانم های باردار مجرب

دفینه نزدیکتر و برای پای راست کمی دورتر خواهد بود. معمولا برای پای چپ ۳ الی ۷ و برای پای راست ۱۰ قدم به جهت انگشت ها محاسبه می گردد. جایی که ردپا وجود دارد، احتمال اینکه بتوانید دفینه ای را پیدا کنید،بسیار زیاد است.

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.