انگشتر نقره زبان بند و مهر و محبت قوی و تضمینی با خواص فراوان

0

انگشتر نقره زبان بند و مهر و محبت قوی و تضمینی با خواص فراوان

در این پست از سایت دعایابانگشتر نقره زبان بند و مهر و محبت قوی و تضمینی با خواص فراوان را برای شما عزیزان قرار دادیم . این انگشتر خواص و فوائد فراوانی دارد . انگشتری زیبا از جنس تمام نقره و به شکل گردون مناسب برای بستن زبان بدگویان و دشمنان و جلب و جذب مهر و محبت جمیع خلایق …

 انگشتر نقره زبان بند و مهر و محبت قوی و تضمینی با خواص فراوان
انگشتر نقره زبان بند و مهر و محبت قوی و تضمینی با خواص فراوان

انگشتر تمام نقره زبان بند,انگشتر نقره برای مهر و محبت,انگشتر تضمینی برای جلب مهر و محبت,انگشتر قوی مخصوص جذب قلوب,انگشتر نقره عقیق افزایش مهر و محبت, انگشتر دستساز با نگین ابدار عقیق سبز یمنی, انگشتر ابطال چشم زخم, انگشتر قوی مخصوص جذب قلوب

خاصیت اصلی انگشتر گردون زبان بند و محبت تمام نقره نفوذ کلام است و بسیار قوی و مجرب و فوری است.

انگشتر زبانبندی و محبت جمیع خلایق بسیار قوی :انگشتری تمام نقره با تاثیرات فوق العاده وعجیب با نقش طلسمات مهرو محبت و زبانبندی با رعایت کامل آداب و شرایط برای خانمها و آقایان حکاکی میشود .

نقش این انگشتر در زبانبندی و جلب القلوب خلایق و مقبول القول شدن بسیار عجیب و موثر است ( به همراه داشتن یا به دست کردن این انگشتر هر دو بسیار موثر است ) .

پست های مرتبط

تاثیر این انگشتر حتی از طلسم رکوب الحمار هم بیشتر و مجرب تر است.بهترین ساعات حکاکی و انجامش در عطارد و زهره به همراه دعاهای مخصوصش میباشد .

طلسمات رحمانی این انگشتر منحصرا و اختصاصا توسط ملکوتیها انجام میشود و ترکیبی از طلسمات مختلف است که با یکبار استفاده از آن برای همیشه مجذوبش خواهید شد. مشابه این انگشتر را در هیچ جای دیگری نمیتوانید بیابید.

در حکاکی این انگشتر شریف ، بنام سازی اصولی برای شخص صورت خواهد گرفت .هزینه انجام انگشتر محبت و زبانبندی ، مناسب است و با توجه به طالع متفاوت میباشد.

جهت سفارش میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید:تلفن و زمان تماس:تماس از 10صبح الی21

( ۰۹۱۰۰۴۳۹۹۶۹/۰۹۱۰۸۴۹۶۸۶۴)

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.