باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان ـ چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم

0

باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان ـ چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم

در این پست از سایت دعایاب باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان _چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم را قرار دادیم . برخی از سحر و طلسمات که توسط ساحران و جادوگران برای شخص مورد نظر نوشته می شوند در قبرستان دفن می شوند . برای باطل کردن و خنثی کردن و از بین بردن اثر این سحر و طلسمان دفن شده در قبرستان می توان از دستورالعمل و روش زیر استفاده کرد .

باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان ـ چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم
باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان ـ چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم

باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان ـ چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم,طلسم دفن شده در قبرستان,سحر و جادو دفن شده در قبرستان,طریقه از بین بردن طلسم دفن شده,نوشتن طلسم و دفن کردن در قبرستان,روش پیدا کردن محل طلسم دفن شده,دیدن محل و جای طلسم دفن شده در قبرستان,باطل کردن طلسم دفن شده قبرستان,چگونه طلسم دفن شده را پیدا کنیم روش تهیه آب رقیه برای باطل کردن سحر و طلسم و تعویذ، طومار، و …

برای تهیه ی آب رقیه ( آبی که در آن قرآن کریم دم شده باشد)، و باطل کردن سحر، و سحری که بر آن نفخ شده و نیز سحری که بر مسحور توسط کسی که به جادوگر یا ساحر مراجعه نموده و آن را بر مریض خورانده است، راقی، یک مقدار آبِ کافی را در یک ظرف بزرگ و یا چند ظرف کوچک تهیه و این آیات مبارکه را از قرآن کریم، بر آن قرائت کند، طوری که حین قرائت آیات مبارکه، دهنش را بر ظرف آب نزدیک سازد:

۱- آیات ۱۱۲ الی ۱۱۷ سوره ی اعراف:

وَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ ﴿١١٧﴾
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿١١٨﴾
فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ ﴿١١٩﴾
وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ ﴿١٢٠﴾
قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿١٢١﴾ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ ﴿١٢٢﴾

۲- آیات ۸۱ الی ۸۲ سوره ی یونس:

فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿٨١﴾

وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿٨٢﴾

۳- آیه ی ۶۹ سوره ی طه:

وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى ﴿۶٩﴾

راقی از این آب میتواند در چندین مورد استفاده کند:

– اگر محل سحر، و سحر معلوم شد، سحر را در این آب میتواند باطل کند.

– اگر جن حین رقیه از زبان مسحور و یا بیمار شروع به سخن زدن نمود، از وی بپرسد که سحر بر مسحور خورانده و یا نوشانیده شده است یا خیر؟

سپس جن را هشدار بدهد که به اِذن الله سبحانه و تعالی، سحر را نابود میکند، و از او بخواهد تا جسم مسحور و یا بیمار را رها کند، و اگر کلمه ی شهادت را جاری کرد، بر دینش قائم بماند و از رسانیدن شرّ به بنی بشر خود داری کند.

دانستن آنچه خیلی ضرور است، این است که:

چون جنیات شریر کذاب و دروغگو هستند و بی اندازه دروغ میگویند، برای معلوم کردن دروغ های جن، از او بپرسد که سحر بر مسحور خورانده شده، و یا در محلی دفن شده است؟

اگر در جواب، جن در خوراندن سحر بر مسحور تأئید کرد، از بیمار بپرسد که از درد دل رنج میبرد یا خیر؟

اگر حقیقتاً، مسحور یا بیمار از درد دل رنج میبرد، شاید سحر بر وی خورانده شده باشد. بسا انسانهای ملعون اند که برای برآورده ساختن آرمان های شیطانی شان، از هیچ چیزی دریغ نمیکنند.

در آن صورت، بر علاوه ی آیات فوق، آیه ی ۱۰۴ سوره ی بقره را نیز بر آبِ رقیه دم کرده، بر مسحور و یا بیمار آن را بنوشاند.

همچنین ببینید  ابطال سحر و طلسم با قلیاب – باطل کردن سحر و طلسم با سرکه و گلاب

آیه ی ۱۰۲ بقره:

وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنْفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ ﴿١٠٢﴾

راقی برای تأثیر بیشتر آیات قرآن، با گرامی داشت از طب نبوی صلی الله علیه وسلم،میتواند آیات رقیه را بر اشیای زیر قرائت کند:

۱- آب معمولی:

به اندازه ی کافی برای غسل نمودن با آن برای یک هفته، برای نوشیدن توسط مسحور و یا مریض، و برای باطل کردن سحر.

۲- آب زمزم:

-برای نوشیدن توسط مسحور و بیمار، جهتِ – شفأ از بیماری، مرض و سحر، -تبرک جستن، – ایجاد ترس در جن، – تطهیر جهاز هاضمه ی مسحور از سحری که بر او خورانده شده.

عبد الله بن عباس رضی الله عنهما روایت می کند که رسول کریم صلی الله علیه وآله وسلم فرمود:

« آب زمزم برای آن چیزی است که نوشیده شود، پس اگر برای طلب شفا ، آن را نوشیدی، خداوند به توشفا می بخشد

و اگر برای سیر شدن نوشیدی؛ خداوند تو را سیر می گرداند و اگر برای رفع تشنگی نوشیدی؛ خداوند تشنگی تو را برطرف می سازد، آن گودال جبریل، ونوشیدنی خداوند برای حضرت اسماعیل است. (حاکم در مستدرک (۱/۶۴۶) ودار قطنی در سنن(۲/۲۸۹)روایت کرده اند) آب زمزم آبی است که قلب مطهر مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم را با آن شستشو داده اند.

در روایت دیگر آمده است که:«آنگاه نوشیدند و مضمضه کردند، سپس آب دهان خود را در دلو انداختند، آنگاه دستور دادند آن را درون چاه بریزند» ﴿به روایت معجم کبیر طبرانی (۱۰۹۷۲) ونصب الرایه(۳/۹۹) ﴾

عزیزانی هستند که در نامه هایشان و تماس هایشان گفته اند که ما روزی به قبرستانی رفته بودیم و در میان شکاف ها، کاغذی دیدیم و بعد آن را باز کردیم و دیدیم که اشکال عجیب و طلسم های عجیبی در آن نوشته شده بود و بعد از آن روز، ما دچار گرفتاری، بدبیاری و اتفاقات بد در زندگی شدیم که قبل از آن هیچ سابقه نداشته است.

این سخن عزیزان کاملا درست است زیرا هنگامی که شما نزد جادو جنبل کاران می روید یکی از کارهایی که از شما می خواهند انجام دهید این است که این کاغذ را ببرید و در یک قبرستان دفن کنید.

رفتن و عبور کردن از قبرستان های قدیمی و مخروبه و بازسازی نشده، ضررش بیشتر از نفعش می باشد.قبرستان های قدیمی هزار سوراخ و شکاف و خاک نرم و بستری دارد که مناسب دفن کردن جادو جنبل هاست.

اما آرامگاه های جدید شهری یا مزار شهدا همگی، سنگ فرش شده خصوصا سنگ های زیبا و تزئینی گرانیتی که خیلی محکم بنّایی و کار گذاشته شده است و امکان دفن جادو و سحرها را ندارد.

بنده خودم هر وقت از قبرستانی عبور می کنم با دقت جلوی پایم را نگاه می کنم و از قسمت های خوب رد می شوم و هیچ وقت کاغذی را از زمین برنمی دارم.

همچنین ببینید  غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی

شب ها از قبرستان ها عبور نکنید فضای قبرستان، شب هنگام سنگین است.هیچ خیری در شب ماندن در قبرستان نیست.

انسان محتاط همین نکته ها را رعایت می کند و حدیث و حکمت های پیشینیان هم تاکید بر ترک قبرستان هنگام غروب دارد.

مسئولین ذیربط خوب است در شهرها اقدام به بازسازی گورستان های قدیمی کنند و فوت شدگان را در اماکن جدید با ساخت و ساز خوب مستقر نمایند.

روزی مهمانی از شهری دیگر داشتیم گفت فلان جد از آشنایشان در فلان قبرستان متروکه ی مخروب دفن است برویم سر خاکش، بنده فورا این مطالب را گفتم و تقاضا کردم به جای اینکه آنجا برویم و یک فاتحه بخوانیم همین جا ده فاتحه بخوانیم و خیرات به همسایگان دهیم زیرا در آن قبرستان جز مورچه های عظیم الجثه و مار و عقرب، موجود زنده ی دیگری در انتظار ما نیست.

غذا تهیه کردیم و خیرات دادیم و یک ساعتی که می خواستیم در آن مخروبه ی وحشتناک بگذرانیم دور هم به خواندن قرآن و دعا و طلب آمرزش و ذکر خیر مشغول شدیم و همگی احساس رضایت و خرسندی بیشتری داشتیم.

البته رفتن به زیارت اهل قبور و سرخاک آنان رفتن در برخی روایت ها تأکید شده اما واجب نیست جدای از اینکه این نوشتار در مورد گورستان های متروکه است که معمولا بیرون از شهرها است و حتی خطر حمله ی سگ های ولگرد در آن جاها وجود دارد.

حتی الامکان از رفتن به این مقبره های مخوف و خصوصا زیرزمین دار، عذرخواهی نموده و با ذکر دلیل امتناع کنید. زیرا در آن زیرزمین ها جز شومی و ترس ارمغان دیگری تقدیم شما نمی گردد.

جایی که شارژ باتری موبایل و دوربین خیلی زود تمام می شود نشانه ای از وجود ارواح در نزدیکی شماست (بنا به تحقیقات علمی و تجربی در انگلستان).

مسأله ی دیگر بردن کودکان به این مکان ها فوق العاده کار نادرستی است زیرا کودکان تا یک سنی در مقابل اجنه ی کافر آسیب پذیر هستند و باید به بلوغی برسند. اجنه ی کافر بسیار سعی در آسیب رسانی به نوزادان و نوباوگان ادمی زاد دارند.

هنگام رفتن به این گورستان های متروک، اولین اتفاقی که می افتد شما دست فرزندتان را رها می کنید که کمی در این مکان به دویدن و بازی کردن مشغول شود و کنجکاوی بچه ها نسبت به اشیای جاسازی شده در میان شکاف ها زیاد است و دوست دارند برهر چیز نامشخص پا بگذارند و دست بزنند. کودکان وقتی به سنی بزرگتر برسند، آسیب دست موجودات غیر بشری به آنها کوتاه تر می شود.

این احتمال خیلی قوی است که برخی جادو و سحرها که در گورستان های متروکه است با یکی از شیاطین جن در ارتباط باشد. پس بدانید در گورستان قدیمی مأموران شر هم وجود دارند. پس نرفتن به این مکان ها عین دانایی است.

روش پیدا کردن محل طلسم :

اگر در منزل شک دارید که سحر وجود دارد یا خیر میتوانید با این عمل وجود سحر در منزل را متوجه شوید.

ابتدا وضو بگیرید و رو به قبله بنشینید.دو رکعت نماز حاجت بخوانید و سپس نیت کنید که وجود سحر در منزل را به شما نمایان کند و باطل کند و بعد با صدای بلند طوری که صدای شما به تمام اتاق های منزل شنیده شود سوره تکویر را سه بار با معنی بخوانید

خواندن باید پشت سر هم باشد و هر بار که سوره تکویر را میخوانید پشت سر آن معنی آن را هم بخوانید.این عمل را باید سه بار پشت سر هم تکرار کنید یعنی اینکه سوره تکویر را سه بار پشت سر هم با معنی بخوانید.

همچنین ببینید  نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس

اگر سحر در آن خانه باشد و موضع آن معلوم نباشد خداوند متعال آن سحر را ظاهر گرداند و اثرو شر آن را از اهل خانه دفع سازد

ذکات این عمل:

صد صلوات بعد از خواندن سوره ذکر کنید مبلغ به اندازه چهار قرص نان بیرون ذکات دهید.

راهکار‌هایی برای باطل کردن سحر و طلسم:

۱ ـ. پناه بردن به خداوند (گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و زیاد خواندن سوره‌های فلق و ناس؛

۲- خواندن آیه ۵۱ و ۵۲ سوره قلم (یعنی از: «و إن یکادالّذین … تا آخر سوره») و هم چنین خواندن «آیة الکرسی».

۳- حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمونین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ»

۴- همچنین از حضرت روایت شده است:

جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب‌ها پس از نماز و روز‌ها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید: «بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَکَ بِأخیک وَ نَجعَلَ لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَکُما الغالِبون».

محمد بن مسلم از امام صادق علیه السلام نقل کرده:جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید:

«قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا‌ها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون»

۵- خواندن این آیه نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است:

«إنَّ ربّکم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتةِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَبارکَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین». ‏

۶- در صحیفه الرضا از امام رضا علیه السلام نقل شده است:به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان:

«بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت».

۷- علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود:کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:

«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏».

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.