توصیه های کاوش و حفاری ایمن برای جویندگان گنج و دفینه

0

توصیه های کاوش و حفاری ایمن برای جویندگان گنج و دفینه

در این  پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی دعایاب توصیه های کاوش و حفاری ایمن برای جویندگان گنج و دفینه را قرار دادیم . اگر می خواهید گنج و دفینه پیدا کنید ابتدا باید با روشهای اصولی گنج یابی و توصیه های حفظ ایمنی و توصیه های حفاری صحیح و درست آشنا شوید تا دچار مشکل نشوید …

                                     توصیه های کاوش و حفاری ایمن برای جویندگان گنج و دفینه
توصیه های کاوش و حفاری ایمن برای جویندگان گنج و دفینه

حفاری ایمن در دفینه یابی,توصیه های کاوش ایمن در گنج یابی,توصیه های حفظ سلامتی در دفینه یابی,حفاری و کاوش امن برای جویندگان گنج و دفینه

توصیه های کاوش و حفاری ایمن برای جویندگان گنج و دفینه:

برای دستیابی به هر هدفی و در هر زمینه کاری ، باید اقدامات مناسب همان کار را صورت داد . برای رسیدن به این مهم ، بهتر آنست که از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

برای این منظور ، برخی از توصیه ها و اعمال گوشزد میشود شاید که بکار آید .

در وهله اول دنبال دفینه یابی نباشید خیلی از کاوشگران با صرف کردن عمر خود و هزینه های بسیار ، در این کار ناموفق بوده اند . اول توصیه میشود اگر آلوده این کار نشده اید از این مهم دست بکشید .

حال بر فرض اینکه اجبارا این کار را آغاز کرده اید توصیه ها و لوازم لازم را به همراه داشته باشید . البته این موارد عمومی نیست و خاص مقابر بزرگ و دفینه های بزرگ است با این حال آگاهی از آن بسیار بهتر از ندانستن آنست .
به نسخه های کپی و اصلی و موکل و درویش ابدا اعتماد نکنید همه این دسته کلاهبردارند . نسخه های خطی مذهبی و … هزارسال پیش با اینکه در موزه ها در شرایط ویژه نگهداری میشوند باز تا در معرض هوا قرار میگیرند پودر میشوند چه برسد به نسخه های داخل قبر و امثال آن .

همچنین ببینید  طلسم در گنج و دفینه یابی و تاثیر طلسم بر روی جویندگان دفینه

در انتخاب همکاران و همراهان خود نهایت دقت را داشته باشید . به هیچ وجه به تنهایی اقدام نکنید .
اگر امکان انتخاب دارید به هیچوجه سراغ تونل و زاغه و چاه نروید . بسیار بسیار بسیار خطر ناک است . دنبال مقبره های موجود در پایین تپه باشید .

قبل از حفاری حتما از محل کاوش اطمینان داشته باشید . شما تا قبل از اینکه بیل و کلنگ بزنید از نظر قانون بیگناهید ولی اگر با بیل و کلنگ شمارا در منطقه باستانی بگیرند برایتان بسیار گران تمام میشود . آنچه را که قبلا داشتید هم در معرض مصادره قرار میگیرد پس تمام جوانب را بسنجید .

پیش از حرکت لوازم کارآمد همراهتان باشد شامل : آب آشامیدنی ، چراغ قوه قوی ، سرکه سفید ( اگر نبود ترشی به مقدار دو کاسه ) دستکش مقاوم ، ماسک مناسب ، طناب محکم و سبک ، کپسول اطفا حریق co2 برای مار و …. ، قلم و چکش خوب ، بیلچه تاشو ، بیل و تیشه مناسب ، دلو لاستیکی برای تخلیه خاک ، قرقره مقنی ها اگر می شود ، دستمال تمیز ، کفش کارگری سرب دار اگر نبود پوتین سربازی ، دفترچه نوت برداری و…. اگر در حین کار لازم هم نشود شما چیزی از دست نداده اید .

تمامی علایم و نشانه ها را با ذکر دقیق مکان ، در دفترچه بنویسید که اگر راه را اشتباه هم رفتید بتوانید دوباره از اول شروع کنید .

همچنین ببینید  دعای رفع ترس و طلسم رفع ترس و رهایی از ترس مجرب و قوی

از دیگر توصیه هایی برای یک کاوش ایمن و خوب این است که : علایم را از بین نبرید . برای حفر زمین حتما به شکل مربع یا مستطیل حفاری کنید تا احتمال ریزش کمتر شود . در حین حفاری به سمت پایین تمامی سنگهای کنار دیوار را محار کنید یا تخلیه کنید . برای کاوش قبور هم ، به دور خود طناب ببندید و به جایی مورد اطمینان وصل کنید .
اگر در حین حفاری صدای تخلیه باد را شنیدید سریع از محل فاصله بگیرید و بدون ریسک سرکه بپاشید . بعد از گشودن مقابر نیز بدون ریسک سرکه بپاشید و بعد باز گردید .

هر جا تکه سنگی صاف دیدید که کوزه ای روی آنست اول جای خود را محکم کنید بعد سنگ را بردارید احتمال سقوط دارد . اگر داخل و کف مقبره خاک سفید مثل آهک یا گچ سرند شده بود داخل نشوید گرد آن شما را مسموم می کند . یا با لباس مقاوم بروید و اگر نبود آب زیاد بریزد تا به حالت گل در آید .

در حین حفاری زمین اگر به خاک سرند شده سفید مثل بالا رسیدید مطمین باشید تله نیزه زیر پای شماست و احتمال سقوط دارید اول جای خود را محکم کنید .
برای تخریب دیواره تونل و رسیدن به اتاق دیگر ، حتما از استحکام سقف بالای سر مطمین شوید . هیچ وقت همه همراهان وارد تونل یا مقبره نشوید حتما یک یا دو نفر از بیرون نظاره گر باشند . اگر به ا جناس یا هدایا رسیدید بدون دستکش به آن دست نزنید اول با یک لیوان شیر از تمیز بودن آن مطمین شوید .

همچنین ببینید  طلسم پاشیدنی درب منزل چیست – روش باطل کردن طلسم پاشیدنی

اگر بالای سرتان در تونل یا مقبره ها سوراخ بزرگتر از نیم متر دیدید بدانید که تله صخره غلطان وجود دارد ( بسیار کم است ولی ایمنی بهتر است ) . در هنگام ورود به تونل یا چاه اگر هیچ جانوری ندیدی ( مثل مار و خفاش و ….) از آن بترسید زیرا گازکربن حاوی سیانور منتظر شماست فردا دوباره برگردید .

برای ورود به تونل و …. که انتهای آن معلوم نیست حتما کپسول co2 آماده به پاشیدن همراهتان باشد جانوران را به خواب عمیق یکی دو ساعته میبرد .

در حین کار اگر خراش و خونریزی کوچک داشتید لخته خون باقیمانده روی پوست را پاک نکنید .
و بسیار موارد دیگر که از حوصله دوستان خارج است .

در آخر اگر شیی یافتید که ارزش تاریخی دارد اگر آنرا به طریقی ایمن ، به میراث فرهنگی رایگان بدهید بهتر از آنست که به خارج از کشور بفروشید .

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.