جادوی سیاه چیست؟ – باطل کردن طلسم جادوی سیاه

0

جادوی سیاه چیست – باطل کردن طلسم جادوی سیاه

در این پست از سایت دعایاب جادوی سیاه چیست – باطل کردن طلسم جادوی سیاه را قرار داده ایم.ممکن در اطراف شما افرادی باشند که از سر عداوت و دشمنی بخواهد به شما آسیب بزنند و برای این کار به سحر و اذکار شیطانی روی آورند.و این موضوع سبب می شود که در زندگی در تمامی امور از قبیل ازدواج و اشتغال و … به در بسته بخورید. در ادامه مطلب روش های باطل کردن طلسم جادوی سیاه را قرار داده ایم.

جادوی سیاه چیست – باطل کردن طلسم جادوی سیاه
جادوی سیاه چیست – باطل کردن طلسم جادوی سیاه

ابطال جادو با مدفوع سگ, ابطال جادو ,ابطال طلسم بستن بخت, ابطال طلسم و جادو, ابطال طلسم جدایی, ابطال طلسم چشم زخم ,ابطال طلسم با سرکه ,ابطال طلسم با ادرار, ابطال طلسم دل سیاهی, ابطال طلسم با قرآن ,انگشتر موکل دار باطل کردن طلسم و سحر ,باطل کردن طلسم ازدواج ,باطل کردن طلسم با کندر, باطل کردن طلسم بخت, باطل کردن طلسم جدایی, باطل کردن طلسم سياهي,

چگونه جادوی سیاه را باطل کنیم:جادوی سیاه به مجموعه جادوهای شیطانی گفته می شود که برای مقاصد پلید و شیطانی از دیرباز وجود داشته و گفته می شود حتی در زمان پیامبر(ص) استفاده می شده و در قرآن نیز به آن اشاره شده است. بسیاری از شیطان پرستان جادوی سیاه را از جمله قدرت های تاریکی می دانند و در آن از اجسام و ابزار کثیفی چون خون، ادرار و مدفوع و …و یا روش هایی چون هیپنوتیزم استفاده می کنند که به هیچ عنوان مورد قبول نیست.وودو یکی از اشکال جادوی سیاه است که با تحریک نقاط اصلی بدن، فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. اما از کجا باید بفهمیم که به جادوی سیاه دچار شده ایم یا کسی جادوی سیاه را برای ما به کار برده است؟

علائم جادوی سیاه:گرچه روزانه اتفاقات مختلفی رخ می دهد، اما اینکه به یکباره به برخی حالات دچار شویم بطوری که سردرگم و کلافه شویم می تواند نگران کننده باشد. از جمله نشانه های جادو سیاه در شخص عبارتند از:فاصله گرفتن افراد از شما بطور ناگهانی .بدن درد بدن دلیل .نفرت یا علاقه ناگهانی .بیزاری از همسر و زندگی به یکباره .شکست مالی و شکست یکباره در شغل.بدشانسی و بد بیاری های مکرر.بی علاقگی و نفرت نسبت به مسائل عبادی.احساس تعقیب.احساس درد هنگام خواب و بی خوابی های مکرر.تاثیر جادوی سیاه به وضعیت ماه نیز بستگی دارد، از اینرو در صورتی که به جادوی سیاه گرفتار شده باشید، 5 روز قبل و بعد از ماه کامل، به طرز شدیدی انرژی منفی را احساس می کنید.از آنجایی که تصور اینکه گرفتار جادوی سیاه شده باشیم بسیار ترسناک و دلهره آور است، باید هرچه سریعتر برای باطل کردن آن اقدام کنیم. از آنجایی که در جادوی سیاه از خون، پوست یا موی فرد استفاده می شود، باطل کردن آن کار ساده ای نیست. در ادامه چند روش برای باطل کردن جادوی سیاه را در اختیار شما قرار داده ایم.

همچنین ببینید  حرز سریع التاثیر جهت ابطال سحر و جادو

روش هایی برای باطل کردن جادو سیاههمراه داشتن قرآن کوچک.تلاوت روزانه سوره های ناس و فلق (3 مرتبه اول صبح، 3 مرتبه اول شب).خواندن سوره یونس.خواندن آیت الکرسی در انتهای نماز.لعن شیطان و مداومت بر ذکر اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.خواندن آیات 51 و 52 سوره قلم.روزه گرفتن.رفتن به زیارتگاه و مکان های مذهبی.صدقه دادن.برای باطل شدن جادوی سیاه روزی 7 مرتبه آیه 81 سوره اسراء (وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً) را در لیوانی از آب بخوانید و از آب بنوشید.یک راه برای باطل کردن جادوی سیاه این است که اگر فردی که شما را سحر کرده می شناسید، به خانه او بروید و در نقاط مختلف خانه او 7 مرتبه آیه زیر را بخوانید:(بسم الله و بالله قَالَ سَنَشُدُّ عَضُدَكَ بِأَخِيكَ وَنَجْعَلُ لَكُمَا سُلْطَانًا فَلَا يَصِلُونَ إِلَيْكُمَا ۚ بِآيَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَكُمَا الْغَالِبُونَ).

باطل کردن جادوی سیاه به روش شیخ بهایی:از شیخ بهایی نقل شده که برای باطل کردن جادوی سیاه، از روز چهارشنبه تا 10 روز که آخر آن روز جمعه باشد، روزی 100 مرتبه با خلوص قلبی بگوید:بسم الله الرحمن الرحیم ، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم ، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین.

همچنین ببینید  طلسم فوری برای تسخیر افراد – روش نوشتن طلسم

باطل شدن جادو سیاه با دستورالعمل آیت الله دستغیب:آیت الله دستغیب برای باطل شدن جادوی سیاه، نوشتن حرز امام جواد (ع) بر روی پوست آهو 6 ماهه و یا همراه داشتن آن در انگشتری را توصیه نموده اند.دستور العمل سوره یونس برای باطل کردن جادوی سیاه:برای باطل شدن جادوی سیاه و سحر بد خواهان به روش زیر عمل کنید: . تعداد 7 برگ از درخت سدر را خشک نموده و با سنگ خرد کنید تا کاملا پودر شود.. برگ های پودر شده را داخل ظرفی از آب بریزید و بر آب سه مرتبه آیات 79 تا 81 سوره یونس را بخوانید:(وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ (۷۹) فَلَمَّا جَاء السَّحَرَهُ قَالَ لَهُم مُّوسَى أَلْقُواْ مَا أَنتُم مُّلْقُونَ (۸۰) فَلَمَّا أَلْقَواْ قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ (۸۱) وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ). در آخر با این آب غسل نمایید.

دعا برای رفع طلسم و جادو برای ازدواج:شیخ عباس قمی از امام علی (ع) نقل کرده که برای باطل کردن سحر و جادو، دعای زیر را بنویسید و همراه خود داشته باشید.(بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ)همچنین سفارش شده که برای محافظت از سحر و جادو ، شب ها بعد از خواندن نماز و در طول روز قبل از نماز، 7 مرتبه بگویید:بِسمِ الله وَ بِالله سَنشُدُّ عَضُدَکَ بِأخیک وَ نَجعَلَ لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبَعَکُما الغالِبون.

دعایی از امام صادق (ع) برای باطل کردن جادوی سیاهاز امام صادق (ع) روایت شده که برای باطل شدن سحر و جادو این دعا را نوشته و همراه خود داشته باشید:(قالَ موسی ما جِئتُم بِهِ السِّحر إنَّ الله سَیُبطِلُه إنّ الله لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدین و یَحِقّ الله الحَقّ بِکلِماتِه و لَو کَرِهَ المُجرِمون اَأنتم أشَدُّ خَلقاً أمِ السماءَ بنا‌ها رَفعَ سَمکَها فَسوّاها» تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: «فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ و أُلقی السَّحرةُ ساجدین، قالوا آمَنّا بِربِّ العالَمین رَبِّ موسی وَ هارون).

همچنین ببینید  نشانه های فرد جن زده و از کجا متوجه شویم کجا جن در آنجا هست؟

دعا برای باطل کردن جادو سیاه:برای خنثی و باطل کردن جادو سیاه  این دعا را بخوانید:«إنَّ ربّکم اللهُ الَذی خَلقَ السَموات وَ الأرض فی سِتةِ أیّام ثُمَّ استوی عَلی العَرش یُغشِی اللیل النَهار یَطْلبه حثیثاً و الشَّمْس وَ القَمر و النُجوم مُسخّرات بِأمره ألاَ لَه الخَلق و الأمر تَبارکَ اللهُ رَبّ العالَمین». «ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین». ‏

دستورالعمل امام رضا (ع) در صحیفه الرضا برای باطل شدن جادوی سیاه:چنانچه از سحر و جادوی سیاه بیم دارید و به دنبال راهی برای باطل کردن جادو هستید، دست خود را مقابل صورت قرار دهید و بگویید:(بِسمِ الله الْعَظیم رَبّ الْعرشِ الْعظیم إلاّ ذَهبت و انْقرضت)«اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏».

پیشگیری از جادوی سیاه:از آنجایی که بخش هایی از بدن مانند مو، پوست، ناخن و … با DNA افراد در ارتباط است، در جادوی سیاه از این موارد استفاده می شود تا بتوانند فرد را تحت تاثیر خود قرار دهند. بنابراین برای پیشگیری از جادو سیاه، در ارتباط با افرادی که احساس خوبی نسبت به آنها ندارید، محتاط باشید.جادوی سیاه چیست – باطل کردن طلسم جادوی سیاه.

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.