خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی

0

خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی

در این پست از سایت دعایاب خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی را قرار دادیم . از حرزهای سریع الاجابه و مجرب برای در امان ماندن از بیماری ها و مریضی ها حرز حضرت امام علی (ع) می باشد . برای رفع بیماری می توان از حرز امام علی به روش زیر استفاده کرد .

خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی
خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی

خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی, خواص حرز امام علی نقی, فواید حرز امام علی ,دعای حرز امام علی صوتی ,دعای حرز امام علی ,دعای حرز امام علی برای ازدواج, خواص حرز امام زمان ,خواص حرز امام جواد علیه السلام ,خواص انگشتر حرز امام علی, خواص حرز امام جواد برای بیماری ,خواص حرز امام علی علیه السلام ,خواص حرز امام علی ع, حرز سریع الاجابه دفع بیماری ,حرز ایمنی از بیماری ,خواص و فضیلت و فواید ,حرز امام علی, حرز شفای بیماری, حرز ابی دجانه برای دفع همزاد بد, حرز اختصاصی شرف الشمس, حرز امام جواد روی پوست آهو

حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام) اولین امام شیعیان و همسر حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. ایشان درروز 13 رجب سال 601 م، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند. ایشان معصوم دوم در مکتب تشیع می باشند و سرآغاز امامت با پیشوائی آن حضرت می باشد. آن بزرگوار در روز عید غدیر از سوی پیامبر اسلام به امر پروردگاربه مردم جهت امر امامت و هدایت امت معرفی شدند و قریب 30 سال امامت فرمودند که 5 سال از این مدت امر خلافت را نیز بر عهده داشتند. آن حضرت پس از عمری مبارزه با انحرافات و کج روی ها سرانجام در شامگاه لیله القدر 19 ماه مبارک رمضان در سن 63 سالگی به ضرب شمشیر ابن ملجم مرادی ملعون مجروح و در 21 ماه رمضان به شهادت رسیدند. مرقد منور آن حضرت در شهر نجف اشرف قرار دارد.از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

همچنین ببینید  حرز قوی امام سجاد (ع) جهت عقداللسان و دفع اجنه و انس

متن حرز

إِلَهِي كُلَّمَا أَنْعَمْتَ عَلَيَّ بِنِعْمَةٍ قَلَّ لَكَ عِنْدَهَا شُكْرِي وَ كُلَّمَا ابْتَلَيْتَنِي بِبَلِيَّةٍ قَلَّ لَكَ عِنْدَهَا صَبْرِي فَيَا مَنْ قَلَّ شُكْرِي عِنْدَ نِعَمِهِ فَلَمْ يَحْرِمْنِي وَ يَا مَنْ قَلَّ صَبْرِي عِنْدَ بَلَائِهِ فَلَمْ يَخْذُلْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْمَعَاصِي فَلَمْ يَفْضَحْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْخَطَايَا فَلَمْ يُعَاقِبْنِي عَلَيْهَا صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِي ذَنْبِي وَ اشْفِنِي مِنْ مَرَضِي- إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِير.

ترجمه

اى خداى من هر وقت كه بخشيدى بر من نعمتى را كم است از براى تو نزد آن نعمت شكر من، و هر آنگاه كه امتحان نموده مرا به بلائى كم است از براى تو نزد آن صبر من. پس اى شخصى كه قليل است شكر من نزد نعمتهاى او پس محروم نساخته اى مرا و اى كسى كه كم است صبر من نزد بلاى او پس ترك ننموده اى يارى مرا، و اى كسى كه ديده است مرا بر گناهان پس رسوا نكرده است مرا، و اى شخصى كه ديده است مرا بر خطاها پس عقاب ننموده است مرا بر آنها، رحمت فرست بر محمّد و آل محمّد و بيامرز از براى من و شفا بده مرا از بيمارى من [از اين بيمارى، بيمارى من اين‏] بدرستى كه تو بر همه چيز قادرى.

همچنین ببینید  دعا برای در امان ماندن از شر جن-باطل کردن طلسم و دفع جن

آداب حرز

حرز امیرالمومنین آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط 2 وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز 3 رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن 4 رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر 5 وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است 6– همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امیرالمومنین خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:دفع بیماری ؛دفع شر پادشاهان و ستمگران.

برای مطالب بیشتر به سایت ملکوت786 مراجعه کنید.

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.