خواص طلسم مقلاص برای ازدواج ثروت و خوش شانسی

0

خواص طلسم مقلاص برای ازدواج ثروت و خوش شانسی

در این مطلب از سایت دعایاب خواص طلسم مقلاص برای ازدواج ثروت و خوش شانسی پرداخته ایم ان شاءالله پیروزی در کارهای شما و افزایش ثروت در زندگی شما ایجاد خواهد شد .

خواص طلسم مقلاص برای ازدواج ثروت و خوش شانسی
خواص طلسم مقلاص برای ازدواج ثروت و خوش شانسی

طلسم طرطبه و مقلاص,شکل طلسم طرطبه و مقلاص,انگشتر طلسم طرطبه و مقلاص,طلسم مقلاص چیست , خواص طلسم مقلاص برای خوش شانسی وثروت,نحوه نوشتن طلسم مقلاص,طلسم مقلاص برای پیروزی در کارها,طلسم مقلاص برای خوش شانسی,طلسم مقلاص برای افزایش ثروت,طلسم مقلاص برای زیاد شدن مال,طلسم مقلاص برای پیروزی در بازی قمار 

طلسم مقلاص:

مقلاص طلسمی‌ است که برای خوش اقبالی و خوش‌شانسی و یا زیاد شدن مال و ثروت استفاده می‌شود. همچنین این طلسم برای فن بیان و تاثیرگذاری کلامی برای فروشندگان و تجار توصیه شده‌ است. این طلسم که در خاورمیانه شناخته‌شده‌تر بوده و بیشتر در این سرزمین مورد استفاده قرار می‌گیرد، منسوب به یهودیان و مراودات تجاری و حتی قمار آنهاست. از همین رو برخی این طلسم را همچنین در جذب افراد نیز موثر می‌دانند.
نکته مهم : شخصی که مایل به استفاده از این طلسم‌هاست، می‌تواند هر دو طلسم را در یک انگشتر، یک قطعه فلز یا یک قطعه نقره جای دهد؛ یعنی با یک انگشتر، دو طلسم را حمل کند.

نکته بسیار مهم:
همانطور که می‌دانید، طلسم‌ها اکثرا مبنای دقیق علمی ندارند؛ بنابراین نمی‌توان به نتیجه آن اطمینان داشت. مجله ستاره نیز صرفا نشردهنده مطلب بوده و صحت خواص این طلسم‌ها را تأیید یا رد نمی‌کند.

همچنین ببینید  غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی

طلسم طرطبه (یا آتشین بی‌قراری):

طلسم طرطبه طلسمی‌ است که برای جذب محبت و تسخیر قلوب به‌ویژه در روابط زناشویی استفاده می‌شود. این طلسم که منسوب به اهل سنت عربستان و دعانویس‌های اهل حجاز است، باید بر اساس طالع و طبع افراد بر فلز و به‌صورت انگشتر انجام شود. براساس نظر دین اسلام اگر این طلسم برای استفاده اصلی آن که استحکام زناشویی است مورد نظر قرار گیرد، مشکلی ندارد؛ اما در غیر این صورت و در موارد روابط غیر شرعی، موجب ایجاد فساد خواهد شد.

طرطبه طلسمی دو سویه:

طلسم طرطبه اصطلاحا یک طلسم یا دعای دوسویه است که علاوه بر جذب علاقه استفاده کننده، تمایل همسرش را نیز در بر می‌گیرد. مشهور است که اگر این طلسم برای زن به‌صورت انگشتر و دستبند و برای مرد به صورت انگشتر استفاده شود، فرد مورد نظر می‌تواند با لمس گوشه‌ای از لباس همسر به‌وسیله انگشتر خود او را مسحور و مطیع خویش بگرداند. همچنین گفته شده که این علاقه به‌صورتی است که فرد مقابل یک لحظه طاقت دوری فرد مورد نظر را نخواهد داشت. در واقع به‌همین جهت است که این طلسم را موجب رفع مشکلات زوجین و بهبود رابطه آن‌ها می‌دانند.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.