دعاهای قوی و تجربه شده محبت با فلفل سیاه سریع الاثر

دعاهای قوی و تجربه شده محبت با فلفل سیاه سریع الاثر

1

دعاهای قوی و تجربه شده محبت با فلفل سیاه سریع الاثر 

در این پست سایت دعایاب doayab.com مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد دعاهایی مجرب و قوی برای محبت با فلفل سیاه قرار داده ایم برای محبت بیشتر معشوقه خود و بیقرار کردن معشوقه و نرم کردن دل او استفاده نمائید .

دعای محبت با فلفل سياه,دعای محبت با فلفل سیاه,دعای محبت با فلفل سیاه و سوره قریش, دعای محبت قوی با فلفل سیاه,دعای محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,بهترین دعای محبت با فلفل سیاه,دعای محبت با ۴۱ فلفل سیاه,دعای محبت با 41 فلفل سیاه

دعای محبت با فلفل سیاه
                                        دعای محبت با فلفل سیاه

 

طلسم قوی محبت سوزاندنی با فلفل سیاه 

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد. برای استفاده از این طلسم باید 41 عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

 

 

پست های مرتبط

دعای مجرب فلفل سیاه برای جلب محبت

برای به دست آوردن محبت شخص مقابل، 27 دانه فلفل سیاه تهیه را تهیه کنید و سپس آیه 17/ سوره انفال را هر روز بر یکی از فلفل‌ها خوانده ودر آتش بیاندازید تا 27 روز کامل شود. در روایت بعد از آن آمده است، اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد، یار پیش تو خواهد آمد و بسیار مجرب است:
متن آیه سوره انفال
فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَ لکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمی‏ وَ لِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنینَ مِنْهُ بَلاءً حَسَناً إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ
(ای مؤمنان) نه شما بلکه خدا کافران را کشت و (ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا کافران را شکست دهد) و برای آنکه مؤمنان را به آزمونی نیکو از سوی خود بیازماید، که خدا شنوا و داناست.

 

 

دعای فلفل سیاه برای عزیز شدن و رفع کدورت بین دو شخص

از شیخ بهایی وشیخ زین الدین العربی نقل شده که گفتند هر که را بخواهی دوست خود گردانی دو رکعت نماز بخوان. در هر رکعت بعد از حمد، آیه 7 سوره ممتحنه را هفت مرتبه بخوان.
متن آیه 7 سوره ممتحنه
عسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ
ترجمه
امید است که خداى سبحان بین شما و همان کفار ( که به خاطر خدا با ایشان دشمنى کردید)، مودت برقرار سازد و خدا توانا است و خدا آمرزگار رحیم است.

همچنین ببینید  قوی ترین دعاهای باطل السحر برای دفع سحر و جادو تضمینی

سپس بعد از سلام نماز 77 مرتبه بگوید :
اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص مورد علاقه و پدرش را ببرد: مثلا علی ابن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ (ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ.
آن شخص آنچنان مسخر گردد که تصور آن ممکن نیست و این عمل به تجربه ثابت

شده است.

برگرفته از دعاسایت

دعای برگشت عشق با فلفل سیاه,دعای احضار عشق با فلفل سیاه,دعای ازدواج با عشق با فلفل سیاه,دعای احضار با فلفل سیاه خاصیت سوزاندن فلفل سیاه,در دعا 27 دانه فلفل سیاه, بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه, دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه, دعای احضار آنی معشوق دعای فلفل سیاه برای ازدواج ,دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه هفت عدد فلفل سیاه, دعای احضار با فلفل سیاه

1 دیدگاه
  1. فاطی می گوید

    کدوم قسمت اسم خودم کدوم قسمت اسم معشوقو بنویسم توی فلفل سوزندانی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.