دعای اسلامی گرفتن سریع حاجت و نتیجه در کار

0

دعای اسلامی گرفتن سریع حاجت و نتیجه در کار

امروز و در این مطلب از سری دعا ها و اذکار سایت هاروس به شما عزیزان دعای اسلامی گرفتن سریع حاجت و نتیجه در کار را می آموزیم. این دعا سبب می شود که به حاجات و خواسته های مهم در زندگی برسید. گرفتاری رفع کنید و حاجت بگیرید.

دعای اسلامی گرفتن سریع حاجت و نتیجه در کار
دعای اسلامی گرفتن حاجت و نتیجه در کار

دعای نتیجه گرفتن,نتیجه دعا گرفتن,دعا برای نتیجه گرفتن کار,دعا برای نتیجه گرفتن,دعای نتیجه خوب,دعا برای نتیجه خوب,دعا برای نتیجه خوب امتحان,نتیجه دعای مهر و محبت,نتیجه دعای زبان بند,کیا از دعای زبان بند نتیجه گرفتن,نتیجه دعای نادعلی,نتیجه دعای خیر,نتیجه دعای پدر,دعای به نتیجه رسیدن کار,دعا برای به نتیجه رسیدن کار,دعای حاجت خیلی مهم صوتی,دعا برای حاجات خیلی مهم,دعا برای حاجت خیلی مهم,برآورده شدن دعای حاجت خیلی مهم.

دعای اسلامی حاجت و خواسته ها:عزیزان برای رسیدن به حاجات و مهمات بخوانید که خیر می دهد.

می توانید دعای سریع الاستجابة امیر المؤمنین را بخوانید که در مفاتیح موجود است. مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) شکایت کرد از دیرشدن جواب دعایش … حضرت فرمود چرا این دعا را نمی‌خوانی که سریع الاستجابة است:

اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهانلمبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم ان تصلی علی محمد و ان تفعل بی کذا و کذا. که در آخر به جای عبارت کذا و کذا حاجت خود را بخواهد.

همچنین ببینید  دستورالعمل قرآنی جهت اجابت دعاها و رواشدن حاجات

دعای نتیجه گرفتن,نتیجه دعا گرفتن,دعا برای نتیجه گرفتن کار,دعا برای نتیجه گرفتن,دعای نتیجه خوب,دعا برای نتیجه خوب,دعا برای نتیجه خوب امتحان,نتیجه دعای مهر و محبت,نتیجه دعای زبان بند,کیا از دعای زبان بند نتیجه گرفتن,دعای اسلامی گرفتن سریع حاجت و نتیجه در کار,نتیجه دعای نادعلی.

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.