دعای بسیارمجرب جهت وفا کردن عهد کسی که به شما قول داده

0

دعای بسیارمجرب جهت وفا کردن عهد کسی که به شما قول داده

در این پست از سایت دعایاب دعای مجرب جهت وفا کردن عهد کسی که به شما قول داده را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و تضمینی برای وفای به عهد و پیمان کسی که به شما قول داده . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای قرآنی مخصوص وفای به عهد و پیمان می باشد . در ادامه از سایت دعایاب همراه ما باشید با بهترین و سریع ترین دعای مخصوص وفا کردن به عهد و پیمان و قول …

دعای بسیارمجرب جهت وفا کردن عهد کسی که به شما قول داده
دعای بسیارمجرب جهت وفا کردن عهد کسی که به شما قول داده

بهترین دعای مخصوص وفای به عهد, طلسم وفای به عهد, دعای مخصوص عمل کردن به قول و عهد و پیمان, دعاهای مجرب برای رفع خیانت مرد و وفاداری مرد به زندگی, دعای مجرب جهت وفاداری شدید و افزایش مهر و محبت همسر, دعای وفاداری و پایبندی – بقای زندگی زناشویی و افزایش مهر و محبت بین زوجین جوان, دعایی جهت افزایش عشق و‌ محبت همسر و وفاداری مجرب

دعای مجرب جهت وفا کردن عهد کسی که به شما قول داده: وفای به عهد یک دستور قرآنی است علم حقوق و تجارت گاه به جای آن واژه های وفای تعهد، پرداخت و اجرای تعهد به کار برده می شود. در لغت به معنای به جای آوردن تعهد و انجام دادن عهد و پیمان و در واقع به معنای اجرای قرارداد است. در تجارت این اصطلاح شامل پرداخت پول، انجام کار یا خودداری از انجام کار و انتقال یا تسلیم حق یا مال است.

پست های مرتبط

اگر کسی به شما عهدی کرده و میخواهی به آن عهد وفا کند بطریقه زیر عمل کنید:

تا سه روز بعد نماز صبح یک مرتبه صلوات بفرستد با وعجل فرجهم و سه مرتبه سوره مزمل بخواند و دوباره یک مرتبه صلوات با وعجل فرجهم بفرستد و آیه زیر را ۷ مرتبه خوانده و طلب حاجت کند که وفا کننده به عهد خود وفا کند.

ومَنْ أَوْفَى بِمَا عَاهَدَ عَلَیْهُ اللَّهَ فَسَیُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا.

دعا برای وابسته کردن:بر روی یک مقدار شربت شیرین از هر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه را بخوانید.

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّه‌ً مِنّی سپس ۷ مرتبه بگویید اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورهِ یس بِعِزَّه‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَه کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَه‌ِ الْیَد.

برگرفته از سایت هاروس

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.