دعای دفع سحر برای جلب محبت و عشق مجرب

0

دعای دفع سحر برای جلب محبت و عشق مجرب

امروز و در این مطلب از سایت دعایاب به شما عزیزان راهگشای اسلامی می اموزیم که با عنوان دعای دفع سحر برای جلب محبت و عشق مجرب شناخته می شود. این متن و دعا و دستور را بخوانید که جز خیر برای شما هیچ چیز نخواهد داشت. متن کامل ایند دعا را با دستور کامل بیاموزید و به عزیزان خود نیز پیشنهاد دهید.

دعای دفع سحر برای جلب محبت و عشق مجرب
دعای دفع سحر برای جلب محبت و عشق

دعای دفع سحر برای جلب محبت و عشق مجرب,دعای ایجاد علاقه شدید,دعا برای علاقه شدید معشوق,دعای عشق و علاقه شدید,دعای علاقه مندی به درس,دعای علاقه فرزند به درس,دعا برای علاقه به درس,دعا جهت علاقه به درس,دعا برا علاقه به درس,دعای افزایش علاقه زن به شوهر,دعا برای علاقه زن به شوهر,دعای علاقه زن به مرد,,دعای علاقه مند شدن,دعای علاقه مند شدن پسر به دختر,دعای علاقه مند شدن به کار,دعای علاقه مند شدن به نماز,دعای علاقه مند شدن به درس,دعای علاقه مند شدن به درس خواندن,دعای علاقه مند شدن شوهر به زن,دعا برای علاقه مند شدن به نماز,دعا برای علاقه مند شدن به درس خواندن,دعا برای علاقه مند شدن به درس,دعای علاقه مرد به زن,دعای علاقه شوهر به زن,

این دعا را نوشته و در میان حریر سبز بدوزند و بر بازوی راست بندد

بسم الله الرحمن الرحیم – اللهم انی اسئلک باسمک یا الله یا واحد یا نور یا صمد یا من ملئت ارکان السموات اسئلک ان تسخرلی قلب .. زاده … کما سخرت الحیه لموسی و اسئلک ان تسخر لی قلبه کما سخرت سلیمان من الجن و الانس و الطیر فهم یوزون و اسئلک ان تسخرلی و ملین قلبه کما لینت الحدید لداود علیه السلام اسئلک ان تذلل لی قلبه کما ذللت نورالقمر لنور الشمس یا الله هو عبدک وابن امتک اخذته بقدمیه و بناصیه فسخره حتی یقضی حاجتی هذا و ما ارید انک علی کل شی قدیر و صلی الله علی محمد واله الطاهرین

در جای خالی نام کسی که میخواهید قلبش را تسخیر کنید و نام مادرش نوشته میشود

دعای جلب عشق مجرب:

کسانی که احساس میکنند بختشان توسط کسی بسته شده و یا کار و کاسبی شان سحر و جادو شده و رونق ندارد این دعا را همراه داشته باشند.

یک دستور العمل دیگر هم هست که بسیار مجرب است و آن چنین است : سوره الرحمن آیه 33 که چنین شروع میشود .. یا معشر الجن و الانس .. را 70 بار بخوانند و بعد از تمام شدن 70 بار ، بر ظرف آبی بدمند یعنی فوت کنند ، بعدبا آن آب سرو گردن خود را کاملا خیس کنند و مواظب باشند که آب قران خوانده در فاضلاب حمام و توالت ریخته نشود یعنی ظرفی زیر دست خود بگذارند تا آن آب در آن ریخته شود و سپس آب استفاده شده را پای گلدان و درخت و باغچه بریزند.

همچنین ببینید  دعای ایجاد مهر و محبت بر روی گل به منظور افزایش مهر و محبت بین دو شخص

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.