دعای رسیدن به مقام و قدرت و هیبت و بزرگی نزد حاکمان

0

دعای رسیدن به مقام و قدرت و هیبت و بزرگی نزد حاکمان

در این پست از سایت دعایاب دعای رسیدن به مقام و قدرت و هیبت و بزرگی نزد حاکمان را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب و قرآنی برای رسیدن به عزت و جاه و مقام و بزرگی و هیبت در میان جمیع مردم و حاکمان و بزرگان در سایت دعایاب….

دعای رسیدن به مقام و قدرت و هیبت و بزرگی نزد حاکمان
دعای رسیدن به مقام و قدرت و هیبت و بزرگی نزد حاکمان

دعای رسیدن به مقام و قدرت و هیبت و بزرگی نزد حاکمان, دعای رسیدن به مقام ,دعا برای رسیدن به مقام بالا ,دعای رسیدن به قدرت ,دعای مقام و منزلت, دعای قدرت گرفتن از خدا ,دعای قدرتمند, دعا برای بزرگی چشم, دعا جهت بزرگی ,دعا برای نزد بزرگی رفتن, دعا برای عزت و بزرگی ,دعا جهت عزت و بزرگی, دعای جهت بزرگی و عزت ,دعای عزت و آبرو, دعای حفظ عزت و آبرو ,دعا برای عزت و آبرو ,دعا برای حفظ عزت و آبرو, دعا برای افزایش عزت و آبرو ,دعای عزت و احترام ,دعا برای افزایش عزت و احترام, دعای عزت, دعای عزت خواستن از خدا, دعای عزت و هیبت, دعا برای عزت نفس ,دعاهای عزت نفس ,دعا برای عزت و سربلندی ,دعا جهت عزت یافتن

هرکس بخواهد به مقام و قدرت برسد و نزد حاکمان با هیبت باشد بهتر است چهار آیه زیر را همراه داشته باشد.همچنین هرکس ۱۰۰۱ مرتبه آیه ۱۹ سوره شوری را بخواند به قدرت دست می یابد.هر کس همراه داشته باشد این چهار آیه را نصرت یابد و در نزد حاکمان با هیبت باشد.

اَلَمْ تَرَالیَ الْمَلاء مِنْ بَنی اِسْرائیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالُوا لِبَنیًّ لَهُمُ ابْعَثْ لَنا مَلِکاً نٌقاتِلْ فِی سَبیلِ اللهِ وَ قَدْ اُخْرِجنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنائِنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلَّوا اِلاّ قَلیلاً مِنْهُمْ وَ اللهُ عَلَیمٌ بِالظّالِمینَ (سوره بقره (۲) آیه ۲۴۶)

همچنین ببینید  دعایی برای جلب عشق و‌ محبت دو طرفه بین دو‌ شخص

لَقَد سَمِعَ اللهُ قَوْلَ الّذینَ قیلَ لَهُمْ کُفُّوا اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلوهَ وَ اتُوا الزَّکوهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقٌ م‍ِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالُوا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقَتالَ لَوْلا اَخَّرْتَنا اِلی اَجَلٍ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلٌ وَ الْآخِرَهُ خَیْرٌ لِمَنِ اتَّقی وَ لا تُظْلَمونَ فَتیلاً. (سوره نساء (۴) آیه ۷۷)

وَ تْلُ عَلَیْهِمْ نَبَاَ ابْنَی آدَمَ بِالْحَقَّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتُقَبَّلَ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یُتَقَبَّلْ مِنَ الْآخَرِ قالَ لاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ. (سوره مائده (۵) آیه۲۷) 

[این چهار آیه عظیم است و در هر آیه اگر دقت نمایید ده قاف (ق) وجود دارد].

دعای هیبت و بزرگی و رسیدن به قدرت و مقام

ای بنده ام! بر قرائت سوره شوری مداومت کردی در حالی که از ثوابش آگاه نبودی! اما اگر ثواب ان را می دانستی دائما قرائت می کردی. ولی من جزا و پاداش تو را به شکل کامل به تو عطا می کنم.سپس می فرماید: او را به بهشت درآورید و به او قصری از یاقوت سرخ بدهید که خداوند به آن شرافت داده است و به گونه ای است که از درون بیرون آن و از بیرون، درونش دیده می شود و در آن هزار حوریه بهشتی و هزار خدمتکار زن و هزار خدمتکار مرد برای خدمت به او هستند.  (ثواب الاعمال، ص۱۱۳)

همچنین ببینید  نشانه حلزون در گنج یابی – وجود حلزون در خاک دفینه نشانه چیست

ثواب خواندن سوره شوری

جهت بزرگی و عزت و طلب جاه و الفت دل ها و فراخی روزی و هر آرزویی که دارید:هر روز ۱۰۰۱ بگویید آیه ۱۹ سوره شوری : اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ

آنچه مقصودتان باشد زودتر از آنکه گمان کنید بشما عنایت می گردد.

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.