دعای رفع بدشانسی و تصادف از ماشین

0

دعای رفع بدشانسی و تصادف از ماشین

اگر خدایی نکرده مدام ماشین و وسیله نقلیه شما با خطر مواجه می شود و از این وضعیت خلاص شده اید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب دعای رفع بدشانسی و تصادف از ماشین را بخوانید. این دعا باعث می شود که شر و بلا از زندگی و همین طور کسب و وسیله نقلیه شما دور شود.

دعای رفع بدشانسی و تصادف از ماشین
دعای رفع بدشانسی و تصادف از ماشین

دعا رفع بدشانسی,دعای رفع بد شانسی,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر احتمالی,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعای رفع خطر در سفر,دعا رفع خطر,دعا برای دفع خطر,دعای دفع خطر وبلا,دعای رفع بدشانسی و تصادف از ماشین,دعای رفع خطر مسافر,دعا برای رفع خطر در سفر,دعا برای رفع خطر,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای دفع بلا و خطر,دعا برای رفع خطر بلا,دعا براي رفع خطر,دعا رفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع بیماری خطرناک,

دعای تصادف و رفع خطرات:

بمدت هفت روز و هر روز بر روی ظرف آبی که نزدیک دهان کرده اید این دعا را بخوانید و به آب فوت کنید ( ضمنا دست راست شما موقع خواندن در آب باشد ) و در همه جای منزل مخصوصا دم در اتاقها و منزل و گوشه ها بپاشید ابتدا سه مرتبه این دعا را بخوانید

همچنین ببینید  حرز و دعای مجرب برای در امان ماندن از خطرات و بلاها در سفر

 بسم الله الرحمن الرحیم

یا مَعْشَرَ الجِنِّ اُناشِدْکُمْ بالعَهدِ الذی اَخَذَهُ عَلَیکُم سُلَیْمانِ بْنِ داوود اَنْ لاتُؤذُونا و لاتَظْهَروا لَنا  .

و حالا در ادامه این را بخوانید :

بسم اللهِ اَمْسَیْنا بالله الذی لَیْسَ مِنْهُ شَیءٌ مُمْتَنع و بِعِزَّه الله الَّتی لاتُضام و بِسُلطانِ‌ الله ِ‌المَنیع نَحْتَجِبُ و باَسمائِهِ الحُسنیٰ کُلُّها عائِذٌ من الاَبالِسه و مِنْ شَرِّ شَیاطینَ‌ الانسِ‌ و الجِنّ و مِنْ شَرِّ کُلِّ مُعْلِنٍ و مُسِر و مِنْ شُرِّ ما یُخْرِجُ باللَّیلِ و یَکْمُنُ بالنَّهارِ و یَکْمُنُ باللَّیلِ و یَخْرُجُ بالنَّهارِ‌و مِنْ شُرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ

شَرِّ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّهٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّی علیٰ صِراطٍ مُستقیم اعوذُ بالله ِ بِما اسْتَعاذَ بِهِ موسی و عیسی و ابراهیم الَّذی وَفّیٰ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ‌ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ ما یَبغیٰ اَعوذُ باللهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشَّیطان ِ الرجیم سوره حمد و فلق و ناس و زلزال )

دستور سوم : مقداری نمک دانه درشت و غیر پودری یک کیلو یا بیشتر ( به قدر پاشیدن آن در کناره های دیوارهایمنزل و حیاط ) آماده کنید ٫ آن را در یک ظرف گذاشته ٬ وضو بگیرید و دست راستتان را خشک کرده و اینگونه عمل کنید هنگام غروب دست راست خود را روی نمک قرار داده و ۳۱۳ مرتبه این اسماء‌ را به نیت رفع مشکل بخوانید ( الله الحی القیوم العلی العظیم ).

خواندن هر پنج اسم با هم یک مرتبه محسوب میشود. بعد از اتمام قرائت نمک ها را در همه جای خانه مخصوصا گوشه های حیاط و اتاقها بریزید و موقع ریختن آن مرتبا این آیه را تکرار کنید.

همچنین ببینید  دعا برای به هوش آمدن بیمار از کما – دعای قرآنی برای نجات از کما

( وَ لایَؤُدُهُ حِفْظُهُما و هُوَ العَلیُّ العَظیمُ ) و همینطور تکرار کنید تا نمک تمام شود.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.