دعای سفارش شده برای گشایش در امورات و کار های مهم

0

دعای سفارش شده برای گشایش در امورات و کار های مهم

راهگشای اسلامی از حضرت فاطمه زهرا (س) به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که سبب می شود گره از کار های شما گشوده شود. دعای سفارش شده برای گشایش در امورات و کار های مهم به همین منظور است. این دعا سبب می شود تمامی مشکلات و تلخی های زندگی شما حل شده و اگر فکر می کنید که شرایط زندگی تان ممکن است در دوران پیش و رو و بیماری کرونا سخت شود. این دعا حاجت می دهد.

دعای سفارش شده برای گشایش در امورات و کار های مهم
دعای سفارش شده برای گشایش در امورات و کار های مهم

دعا کارگشایی قوی,دعای کارگشای قرانی,دعاهای قرانی کارگشا,دعای کارگشا سریع الاثر,دعا برای کارگشایی فوری و تضمینی,دعای کارگشا قوی,دعا جهت کارگشایی قوی,دعا برای کارگشایی قوی,دعای روز دوشنبه,دعای روز دوشنبه برای حاجت,دعای روز دوشنبه صوتی سماواتی,دعای روز دوشنبه تصویری,دعای روز دوشنبه فرهمند,دعای روز دوشنبه عکس,دعای روز دوشنبه سماواتی,دعای روز دوشنبه با معنی,دعای روز دوشنبه با صدای اباذر حلواجی,دعای روز دوشنبه برای حاجت صوتی,دعای روز جمعه برای حاجت,دعای روز سه شنبه برای حاجت

این دعا سبب می شود که در کار های شما گشایش ایجاد شده و اگر درگیر قرض و بدهی هستید این دعا را هر دوشنبه بخوانید.

اَللّهُمَّ افْتَحْ لَنا خَزَائِنَ رَحْمَتِکَ، وَهَبْ لَنا، اَللّهُمَّ رَحْمَةً لا تُعَذِّبُنا بَعْدَها فِی الدُّنیا وَالخِرَةِ، وَارْزُقْنا مِنْ فَضْلِکَ الْواسِعِ رِزْقاً حَلالَاً طَیِّبَاً، وَلا تُحْوِجْنا وَلا تُفْقِرْنا إِلی أَحَدٍ سِواکَ، وَزِدْنا لَکَ شُکْرَاً وَ إِلَیْکَ فَقْراً وَفاقَةً وَبِکَ عَمَّنْ سِواکَ غِناً وَ تَعَفُّفَاً .

همچنین ببینید  دعای رفع ناراحتی غم و اندوه در زندگی تجربه شده

اََللّهُمَّ وَسِّعْ عَلَیْنا فِی الدُّنیا، اَللّهُمَّ إِنّا نَعُوذُ بِکَ أَنْ تَزْوِیَ وَجْهَکَ عَنّا فِی حالٍ وَ نَحْنُ نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِیهِ، اََللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَأَعْطِنا مَا تُحِبُّ وَاجْعَلْهُ لَنا قُوَّةً فِیما تُحِبُّ یَا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ .

دعای گشایش در کار های مهم:

خداوندا! خزینه های رحمتت را بر ما بگشای، و خدایا بر ما رحمتی ارزانی دار که پس از آن در دنیا و آخرت ما را عذاب نفرمائی و از فضل گسترده ات،‌ رزقی ما را روزی فرما حلال و پاک، و ما را حاجتمند و نیازمند به غیر خود مکن، بر شکر ما به خود بیافزا و فقر و نیاز ما را نسبت به خود افزون فرما، و ما را از غیر خود بی نیاز نما .  خداوندا! رحمت خویش را در دنیا بر ما بگستران . خدایا به تو پناه می بریم از این که در هر حالی، رویت را از ما برگردانی در حالی که ما روی به سوی تو و میل به تو داریم . خدایا! بر محمد و آل محمد درود فرست، و آنچه دوست می داری به ما عطا فرما، و آن را عامل قدرت،‌ و توانایی ما را در آنچه که دوست می داری قرار ده! ای مهربانترین مهربانان.

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.