دعای قوی مخصوص فراخی رزق و روزی

0

دعای قوی مخصوص فراخی رزق و روزی

در این مطلب از سایت دعایاب به دعای قوی مخصوص فراخی رزق و روزی پرداخته ایم. برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاءلله کارگشا باشد.

دعای قوی مخصوص فراخی رزق و روزی
دعای قوی مخصوص فراخی رزق و روزی

دعا و نسخه قوی مخصوص وسعت رزق و روزی در مغازه ,دعای رزق و روزی, دعای افزایش روزی, دعای وسعت روزی در خانه و مغازه, مجرب ترین دعا برای فراخی روزی, دعایی مخصوص گشایش رزق و روزی, انگشتر موکل دار برای رزق و روزی, تاثیرات طلسم اهنوس در رزق و روزی

دعای قوی مخصوص فراخی رزق و روزی:

آیه الکرسی را در روز سه شنبه با جوهر روحانی روی کاغذ زرد بنویس . و در انتها امضای تعویذ را هم بنویس(طریقه امضای تعویذ در کانال موجود است )حال اگر این نوشته را در باغ یا مزرعه دفن کنید از دزد و کم بودن بار محفوظ بوده و در آن برکت زیادی حاصل می شود.

و اگر این نوشته را در درگاه مغازه تان پنهان نماید کسب شما رونق می گیرد.و اگر در درگاه منزلتان مخفی نماید از دزد محفوظ می مانید و رزق در خانه تان افزایش میابدفقط هر وقت وارد مغازه یا دفترتان میشوید باید سه بار ایه الکرسی را بخوانید(هر بار یک نفس باید بخوانید)“تا قسمت و هوالعلی العظیم” باید خوانده شود.و تا بخش “فِیهَا خَالِدُونَ” باید نوشته شود

همچنین ببینید  طلسم علاج و درمان صرع و تشنج و ضد صرع و سرگیجه و مشکلات مغزی

ذکات عمل:110 صلوات بفرستید و هدیه به مولا علی (ع) کنید مبلغ به اندازه 2 قرص نان بیرون ذکات دهید.

آیات قرآن برای گشایش کار و کثرت رزق و روزی:آیات شریفه ذیل به عنوان دعای رزق و روزی خوانده می‌شود. این آیات به اذن و اراده باریتعالی، وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی کننده و از بین برنده اثر چشم زخم و نظر و هر گونه سحر و طلسمی است که موجب بسته شدن رزق و روزی است.

این آیات را برای کثرت رزق و روزی و رونق وضعیت اقتصادی و گشایش کار خود بخوانید و یا بنویسید و با خود به همراه داشته باشد:«وَمَا مِن دَآبّهٍ فِی الأرْضِ إِلاّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَیعْلَمُ مُسْتَقَرّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلّ فِی کِتَابٍ مّبِینٍ» [هود:۶]«إِنّ رَبّکَ یبْسُطُ الرّزْقَ لِمَن یشَآءُ وَیقْدِرُ إِنّهُ کَانَ بِعِبَادِهِ خَبِیراً بَصِیراً» [الإسراء:۳۰]«وَفِی السّمَآءِ رِزْقُکُمْ وَمَا تُوعَدُونَ*فَوَرَبّ السّمَآءِ وَالأرْضِ إِنّهُ لَحَقّ مّثْلَ مَآ أَنّکُمْ تَنطِقُونَ» [الذاریات:۲۲-۲۳]«مّا یفْتَحِ اللّهُ لِلنّاسِ مِن رّحْمَهٍ فَلاَ مُمْسِکَ لَهَا وَمَا یمْسِکْ فَلاَ مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ» [فاطر:۲]«وَالضّحَىَ * وَاللّیلِ إِذَا سَجَىَ * مَا وَدّعَکَ رَبّکَ وَمَا قَلَىَ * وَ لَلآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الأُولَى‌ * وَلَسَوْفَ یعْطِیکَ رَبّکَ فَتَرْضَىَ * أَلَمْ یجِدْکَ یتِیماً فَآوَىَ * وَوَجَدَکَ ضَآلاّ فَهَدَىَ * وَوَجَدَکَ عَآئِلاً فَأَغْنَىَ * فَأَمّا الْیتِیمَ فَلاَ تَقْهَرْ * وَأَمّا السّآئِلَ فَلاَ تَنْهَرْ * وَأَمّا بِنِعْمَهِ رَبّکَ فَحَدّثْ».

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.