دعای قوی و مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی

1

دعای قوی و مجرب برای خوش شانسی و خوش اقبالی

در این پست از سایت دعایاب DOAYAB.COM که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد. دعاهایی قوی برای خوش شانسی و خوش اقبالی در کار و زندگی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله خوش شانسی به شما رو می آورد

قویترین دعای شانس,آیه خوش شانس شدن,آیه مجرب برای شانس خوب,دعای شانس آوردن,دعای شانس بالا,دعای افزایش شانس,دعای مخصوص شانس,دعای زیاد شدن شانس,آیات قرآنی برای خوش شانسی,بهترین دعای شانس,طلسم مخصوص شانس,طلسم شانس قوی,دعانویسی برای خوش شانسی,طلسم شانس و ثروت و محبوبیت

دعای مجرب برای خوش شانسی
                 دعای مجرب برای خوش شانسی

 

دعا برای خوش شانسی در زندگی

دعا برای خوش شانسی همان طلب خیر از خداوند است. اگر میخواهید دعا یا آیه قرآن یا ذکر برای خوش شانس شدن بخوانید این مجموعه شامل دعا برای خوش شانسی در تمام مراحل زندگی، دعای خوش شانسی در ازدواج، دعا برای خوش شانسی و محبوب شدن، دعا برای خوش شانسی در قرعه کشی، دعا برای خوش شانسی در کار و … می باشد.

امام صادق (ع) برای داشتن اقبال و خوش شانسی می فرماید:

دو رکعت نماز بخوانید و سپس دعای زیر را 3 مرتبه تکرار کنید.

“تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ”

همچنین ببینید  طلسم استخوان شتر-طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق

 

ذکر برای خوش شانسی 

هر كس می خواهد شانس بر او روی آورد، در شب جمعه 7 مرتبه دعای زیر را بخواند.

” الهی بِـحُرْمَةِ طه وَ مَنْ تَلاها وَ بِـحُرْمَةِ يس وَ مَنْ قَرَأَهَا وَ بِـحُرْمةِ كَعْبَة وَ مَنْ بَناها وَ بـِحُرْمَةِ العَصْرِ وَ مَنْ صَلّاها بَلِّغْ نَفْسي اِلي مُناها.”

سپس 70 مرتبه صلوات بفرستد.

این کار را هر هفته تکرار کنید تا تاثیر آن را مشاهده نمایید.

 

دعای خوشبخت شدن و خوش شانسی

اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات 2 و 3 سوره مبارک طلاق می باشد که این آیات به «و من یتق الله» مشهور هستند. از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.

همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید : من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات 2 و 3 سوره طلاق می باشد.

همچنین ببینید  دعاهای بسیار قوی برای عزیز شدن نزد فرد دعا عزیز شدن نزد خانواده شوهر

 

قویترین طلسم افزایش ثروت و شانس

مرحوم کشمیری فرمود روزی از استادم مرحوم قاضی کیمیا خواستم گفت فردا بیا روز بعد که پیش او رفتم گفت این ذکر را زیاد بگو :

 اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک

که خود کیمیاست.

از حضرت استاد بهجت نقل شده در آغاز و پایان ذکر ،صلوات بفرستد مثلاً اگر میخواهد 110 مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد 110 بار بگوید ذکر را و باز صلوات بفرستد .

 

دعای خوش شانسی

بعد از هر نماز بعد از بسم الله و صلوات ۱۰ مرتبه بگویید :

« اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها »

 

برگرفته از سایت ملکوتیها

 

دعا برای خوش شانسی و محبوب شدن,دعا برای خوش شانسی ,دعا برای خوش شانسی و خوش اقبالی,دعا برای خوش شانسی در تمام مراحل زندگی,دعا برای خوش شانسی در قرعه کشی,دعا برای خوش شانسی و برنده شدن

1 دیدگاه
  1. پدرام می گوید

    دعا برای انسانهای معمولی خوبه و هر کاری که برای تقویت شانسشون بکنند خوبه و نتیجه میده چون شانس و اقبال زیاد و کم بستگی به روح انسان داره ….

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.