دعای قوی و مجرب برای پایبند کردن مرد به زندگی سریع الاتاثیر

0

دعای قوی و مجرب برای پایبند کردن مرد به زندگی سریع الاتاثیر

 

سایت دعایاب در این پست دعاهایی مجرب و قوی برای پایبند شدن مرد به زندگی قرار داده است استفاده نمایید ان شاءالله زندگیتان پایدار بماند 

 

 

دعای زن دوم نگرفتن مرد
در موارد یک خانمی نگران ازدواج مجدد همسرش هست می تواند از دعای زن دوم نگرفتن مرد استفاده کند و مانع ازدواج شوهرش شود. دعای زن دوم نگرفتن مرد که در زیر آمده است را باید 110 مرتبه خواند. این دعا باعث عزیز شدن نزد شوهر شده به نحوی که مرد نخواهد همسر دوم بگیرد.

« اذا جأ نصر اللّه‌ وَمِن‌ْ اَّیَاتِه‌ِ أَن‌ْ خَلَق‌َ لَکُم مِن‌ْ أَنفُسِکُم‌ْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَل‌َ بَیْنَکُم مَوَدَّة‌ً وَ رَحْمَة‌ً إِن‌َّ فِی ذَلِکَ لاَ َّیَات‌ٍ لِقَوْم‌ٍ یَتَفَکَّرُون‌َ »

همچنین ببینید  دعای عبور از سد های زندگی مشکلات دشواری و سختی

دعای وفاداری شوهر دعای ذیل معروف به دعای وفاداری و محبت همسر است . فردی که نمیخواهد شوهرش همسر دوم اختیار کند و به نحوی میخواهد که زندگیش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحکام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بیشتر شود و وفاداری بیشتر داشته باشد، اگر آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند. برگه دوم را زیر یا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاءالله به اذن باریتعالی به خواست خود خواهد رسید. آیه شریفه این است:

(لا یحل لک النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبک حسنهن الا زوجتک).

توجه شود : اسم خودش و مادرش را هم در ورقه بنویسد و شرایط عمومی نوشتن دعا را رعایت کند

 

 

دعای پایبندی مرد
دعای پایبندی مرد از مجرب ترین دعاها برای جلوگیری از خیانت مرد به زن است و باعث پایبندی مرد به زندگی می شود. این دعا که در زیر آمده است را روزی سه مرتبه بخوانید. این دعا به بیقراری شدید شوهر و معشوق شما کمک خواهد کرد و به این ترتیب وی را پایبند زندگی می کند.

« وَهُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُواْ بِهَا فِي ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ »

 

 

پست های مرتبط

دعا عاشق و بی قرار نمودن معشوق

برای عاشق و بی قرار نمودن معشوق ، آیه کریمه سی و یکم از سوره مبارکه رعد را

قرائت کند و بر چیزی شیرین مثل خرما بدمد و به فرد مطلوبش بخوراند ، شخص

مطلوبش بی قرار میشود.

وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ

أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا

برحمتک یا ارحم الرحمین .
توجه شود :
در امر حلال استفاده شود

از جناب غزالی نقل شده است که برای رها شدن از عشق یک زن و فراموش کردن عشق آتشین او ، بهتر است که آیه بیست و هفتم از سوره مبارکه ابراهیم را قرائت کند و بر خودش بدمد، حتما از قید و بند عشق رها خواهد شد.

یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاةِ

الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَةِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ

وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.