دعای مجرب جهت هدایت افراد ناصالح و عاقل و سر به راه شدن

0

دعای مجرب جهت هدایت افراد ناصالح و عاقل و سر به راه شدن

در این پست از سایت دعایاب دعای مجرب جهت هدایت افراد ناصالح و عاقل و سر به راه شدن را برای شما عزیزان قرار دادیم و دعای سریع الاجابه و بسیار مجرب و قوی برای عاقل شدن و صالح شدن و سر به راه شدن افراد ناصالح . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای مخصوص عاقل و صالح شدن افراد ناصالح شامل فرزند و همسر و … می باشد . در ادامه از دعایاب همراه ما باشید با دعای قوی و تضمینی جهت سر به راه شدن و عاقل شدن فرزند و همسر …

دعای مجرب جهت هدایت افراد ناصالح و عاقل و سر به راه شدن
دعای مجرب جهت هدایت افراد ناصالح و عاقل و سر به راه شدن

دعای دانا و عاقل و صالح شدن, دعای قرآنی برای هدایت همسر به راه راست, دعای مجرب و قوی برای سر به راه شدن فرزند, خصوصیات اخلاقی افراد طلسم شده, دعای سر به راه شدن پسر

دعای سریع الاجابه جهت هدایت افراد ناصالح و عاقل و سر به راه شدن:به یک کاسه اب یک مرتبه سوره حمد و ۳۱۳ یا ۷۱ مرتبه اهدنا الصراط المستقیم.

را بخوانید و بعد بگویید:

《اللهم اهدی فلان أو فلانه إلی صراطک المستقیم، یا من یقول للشئ کن فیکون وبألف ألف لا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلی الله علی سیدنا محمد وعلی آله وصحبه وسلم..》

پست های مرتبط

خدایا هدایت کن فلان یا فلانه را به راه راست.ای هدایت کننده .ای انکه به هرچیزی دستور دهد همان میشود هزار هزار مرتبه قدرت و نیرویی جز خدای عالی مرتبه نیست ودرود و سلام خدا بر سرورمان حضرت محمد و یاران و اصحابش.

دعا برای اهل و خوش اخلاق شدن جوانان: اگر فرزند کسی نافرمان باشد بعد از هر نماز این دعا را خوانده . و به وقت خواندن لفظ خیال فرزند خود کند. انشاءالله صالح و نیک خواهد شد:

وَأَصْلِحْ لِی فِی ذُرِّیَّتِی إِنِّی تُبْتُ إِلَیْکَ وَإِنِّی مِنَ الْمُسْلِمِینَ ط (احقاف۱۵).

دعای عاق شدن فرزند در یک هفته:

اگر فرزند کسی نافرمان باشد بعد از هر نماز این دعا را خوانده : ایضاً اگرفرزند بی فرمان بود موی ناصیه(پیشانی) وی سخت گرفته این دعا را سه مرتبه خوانده بروی بدمد، انشاءالله تعالی فرمان بردار شود:

إِنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّی وَرَبِّکُم مَا مِن دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذُ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ رَبِّی عَلَى‏ صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ط5 (هود56) ایضاً اگر فرزند کسی عادت گریختن گیرد این دعا را به نان نوشته کرده بخوراند، فرمانبردار شود: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ(آل عمران200) الهم صل علی محمد وبارک وسلم.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.