دعای مجرب شانس در ازدواج و شانس در خواستگاری و یافتن همسر خوب

0

دعای مجرب شانس در ازدواج و شانس در خواستگاری و یافتن همسر خوب

در این پست از سایت  دعایاب دعای مجرب شانس در ازدواج و شانس در خواستگاری و یافتن همسر خوب را قرار دادیم . داشتن شانس در هر کاری می توانید منجر به موفقیت در آن کار شود . شانس در ازدواج و خواستگاری نیز برای داشتن یک آینده خوب زندگی زناشویی خوشبخت بسیار موثر است . دعای شانس آوردن در ازدواج را در این مطلب ببینید.…

دعای مجرب شانس در ازدواج و شانس در خواستگاری و یافتن همسر خوب
دعای مجرب شانس در ازدواج و شانس در خواستگاری و یافتن همسر خوب

شانس ازدواج,شانس ازدواج زنان مطلقه, شانس ازدواج بعد از طلاق, شانس ازدواج دختر ۳۵ ساله, شانس ازدواج مجدد زنان مطلقه, شانس ازدواج دختر 30 ساله ,شانس ازدواج در سن بالا, شانس ازدواج مجدد, فال شانس ازدواج ,شانس ازدواج موفق بعد از طلاق, دعای خوش شانسی, دعای خوش شانسی در قران, دعای خوش شانسی در زندگی ,دعای خوش شانسی در قرعه کشی ,دعای خوش شانسی قوی, دعای خوش شانسی در کار ,دعای خوش شانسی در ازدواج, دعای خوش شانسی و برنده شدن ,دعای خوش شانسی خیلی قوی

دعای بسیار مجرب و اعجاز انگیز برای خوش شانسی و اقبال در تمام مراحل زندگی:بیشتر بخوانید  ادعیه مبارک و مستحب ماه مبارک رجب1. اول یک جدول 7*7 خالی رسم کنید.2. سپس عدد اسم خود و مادرتان را با لفظ نسبت بن یا بنت به حروف ابجد کبیر حساب نمایید. (توجه کنید اگر مرد هستید لفظ بن مانند علی بن مریم و اگر زن هستید لفظ بنت مانند فاطمه بنت رقیه استفاده کنید). 3. عدد به دست آمده در قسمت دوم را در تک تک خانه های وفق ضرب کنید و حاصلضرب را جایگزین عدد موجود فعلی کنید.

همچنین ببینید  دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن

برای اینکه متوجه شوید به مثال زیر توجه کنید:

خانه اول گوشه سمت راست و بالا عدد 476 است.اکنون اگر مثلا نام شما علی بن مریم است حروف ابجد کبیر آن به صورت زیر محاسبه می شود.ع ل ی ب ن م ر ی م= 452 (به حساب ابجد کبیر)حالا عدد 452 را در تک تک خانه های وفق ضرب نمایید.452 * 476 = 215152 باید عدد 215152 را به جای عدد 476 در وفق بنویسید و این کار را برای مابقی خانه های جدول نیز انجام دهید. 452* 238/ 452* 231/ 452* 203 و الی آخر باید توجه کنید که عدد 452 یک مثال است و عدد اسم شما که به همراه نام مادرتان و با لفظ بن یا بنت جمع بسته شود متفاوت خواهد بود. در زیر جدول حروف ابجد کبیر نوشته شده است.

جدول حروف ابجد کبیر

الف ب ج د ه و ز ح ط ی ک ل م ن
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 20 30 40 50
س ع ف ص ق ر ش ت ث خ ذ ض ظ غ
60 70 80 90 100 200 300 400 500 600 700 800 900 1000

 

                   *جدول و مربع وفق 7*7 برای خوش شانسی*

جدول و مربع وفق 7*7 برای خوش شانسی

دعای خوشبخت شدن (سوره ای برای خوش شانسی ):اگر بخواهیم که آیه ای از قرآن مجید را به عنوان مجرب ترین آیه برای افزایش رزق و روزی و همچنین گشایش کسب و کار، خیر و برکت معرفی کنیم، بدون تردید آن آیه، آیات 2 و 3 سوره مبارک طلاق می باشد که این آیات به «و من یتق الله» مشهور هستند. از خواص این آیات که بزرگان فرمودند، اثرات آن بر گشایش روزی و برکت در رزق است که بسیار مجرب و تضمین شده است به شرط آنکه با اخلاص و به طور مداوم خوانده شود.همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرماید:من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر همه انسان ها به آن رجوع کنند و دست به دامن آن شود برای رفع مشکلات شان کفایت می کند و آن آیات 2 و 3 سوره طلاق می باشد.

همچنین ببینید  دعای هفت حصار یا دعای هفت هیکل و خواص دعای هفت حصار

طلسم قوی برای خوش شانسی؛ طلسم زیاد شدن مال و ثروت: یکی از طلسم هایی که برای زیاد شدن مال، ثروت و شانس می باشد و در خاورمیانه بسیار معروف و قدیمی می باشد طلسم مقلاص که یک نوع طلسم سبز است می باشد و گفته می شود که مردم یهود از طلسم مقلاص بیشتر در کارهای اقتصادی و قمار استفاده می کرده اند. اغلب اثر طلسم مقلاص برای خوش شانسی، مال، ثروت و پیروزی مورد توجه است. به ویژه اینکه این طلسم باعث گیرایی و نفوذ کلامی و قوت صحبت کردن برای فروشندگان و صاحبان کسب و کار به وجود می آورد.

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.