دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی و غنی شدن

0

دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی و غنی شدن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع دعایاب دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی و غنی شدن را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای رهایی و خلاص شدن از قرض و دین و طلب و به دست آوردن رزق و روزی و ثروت زیاد و غنی شدن از نظر مادی . این ادعیه و اذکار از اهل بیت (ع) توصیه شده اند و دارای خواص بینظیری هستند .

دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی و غنی شدن
دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی
دعای ادای قرض و دین فوری,دعای مخصوص پرداخت طلب,دعای رفع تنگدستی,دعای قوی و تضمینی پرداخت قرض,دعای قرآنی پرداخت بدهی و قرض,دعای از بین رفتن قرض و بدهی,دعای غنی شدن,دعای صاحب ثروت و پول زیاد شدن, دعا برای آسان شدن کارها و پرداخت قرض, دعای پرداخت قرض سنگین, دعایی برای حل و رفع تنگدستی افراد,

 

دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی و غنی شدن:

دعای ادای قرض و طلب : مداومت بر این اذکار جهت وسعت رزق و ادای دین و قرض بسیار مفید است انشاء الله گفتن ۲۷۰ مرتبه ذکر یا کریم در هر روز . خواندن این دعا در سجده نماز به خصوص سجده آخر :

یا خَیرَ المَسئولینَ و یا خیرَ المُعطین اُرزُقنی وارزُق عَیالی مِن فَضْلکَ فإنَّک ذوالفَضل العظیم .دعای ادای قرض و دین : مداومت بر این ذکر جهت ادای دین بسیار موثر است .
چنانچه امیرالمومنین علی (ع) خدمت رسول اعظم (ص) رسیدند و از ادای دین خود شکایت کردند. حضرت فرمودند این دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه کوه صبیر (یکی از بلندترین کوهها) باشد دینت ادا می شود .
اللهم اَغْنِنی بِحلالک عن حَرامِکَ و بِفَضْلِکَ عمَّن سواک.
دعای رفع تنگدستی و غنی شدن : حضرت خاتم الانبیاء (ص) به اصحاب صفه در وقتى که از تنگدستى خود شکایت کردنداین دعا را تعلیمشان فرمود که دائم بخوانند، غنى خواهند شد.
اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر.
دعای ادای قرض و دین فوری,دعای مخصوص پرداخت طلب,دعای رفع تنگدستی,دعای قوی و تضمینی پرداخت قرض,دعای قرآنی پرداخت بدهی و قرض,دعای از بین رفتن قرض و بدهی,دعای غنی شدن,دعای صاحب ثروت و پول زیاد شدندعا برای آسان شدن کارها و پرداخت قرض, دعایی برای حل و رفع تنگدستی افراد.

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.