دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

0

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعایاب دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی رهگشای اسلامی می آموزیم و می خوانیم که باعث می شود اگر می خواهید از بلا ها، گرفتاری ها و مشکلات در امان بمانید زود تر نتیجه بگیرید.

دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی
دعای گره گشا برای رهایی از بند و دفع سختی

دعای گره گشایی کار ,دعای گره گشایی در کار, دعای گره گشایی مشکلات, دعای گره گشایی از مشکلات ,دعای گره گشایی ازدواج , دعای گره گشایی بخت, دعای اسم اعظم-گره گشایی -رفع گرفتاری, دعای گره گشا و رزق روزی, گره گشایی سریع با طلسم بلقیس گره گشایی سریع

حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: بگو: اللهم اجعلنی اخشاك كانی اراك و اسعدنی بتقواك و لاتشقنی بنشطی لمعاصیك و خدلی فی قضائك و بارك لی فی قدرك حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتك یا رب و اقر بذلك عینی.»

برای حاجت روایی رهایی از بند و ثروت فراوان و گشایش امورات مهم زندگی و رسیدن به نتیجه مطلوب نیت کند به مدت ۶ روز و هر روز با رعایت کامل آداب و طهارت و رو به سوی قبله و با وضو و با حمد و خضوع به درگاه خداوند ۱۰۰ مرتبه سوره تبت را باتوجه به معنی قرائت نماید .

همچنین ببینید  دعای اسم اعظم-گره گشایی -رفع گرفتاری

سپس دعای شریف ذیل را به تعداد ٣ مرتبه باتوجه به معنی آن قرائت نماید. ان شاءالله حاجات و مشکلات و گره هایش گشوده گرده ثروتش افزون گردد و ازبند خلاصی یابد.

این دعا را بخواند :

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهُمَّ اِنِی اَسئَلُکَ بِحَقِّ سَورةِ تَبَّتَ و فَضلَها و بِحَقّ اَسمائِکَ و لُطفِها یا وَدودُ اَسرِعَ بِالاِجابةِ و یَسِّرلی‌مَطلوبی و لِجَمیعِ المُومنینَ یا عَزیزَ المَنعِ الغالِبُ عَلی اَمرِه فَلا شیءٍ یُعادِلهُ مِن خَلقِه یا رَحمنَ کُلِّ شی ءٍ و راحِمَهُ یا سَریعُ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الراحِمین و صَلّی اللهُ علی سَیِّدِنا مُحَمَدٍ و آله اَجمَعین.

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.