دعا برای به زانو درآوردن دشمن – دعای ترس انداختن در دل دشمن

0

دعا برای به زانو درآوردن دشمن – دعای ترس انداختن در دل دشمن

در این پست از سایت دعایاب دعا برای به زانو درآوردن دشمندعای ترس انداختن در دل دشمن را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی مجرب و قوی برای ترس و وحشت و دلهره انداختن در دل دشمن و تسلیم شدن دشمن و به زانو درآمدن دشمن …

دعا برای به زانو درآوردن دشمن – دعای ترس انداختن در دل دشمن
دعا برای به زانو درآوردن دشمن – دعای ترس انداختن در دل دشمن

دعای ترس بچه,دعای ترس بچه صوتی,دعای ترس و وحشت,دعای ترس در خواب,دعای ترس صوتی,دعای ترس در مفاتیح,دعای ترس نوزاد,دعای ترس در خواب صوتی, دعای آرامش شبانه رفع استرس و ترس سریع التاثیر و مجرب, دعا برای برگرداندن شر دشمنان به خودشان.

آیات قرآنی در خصوص ترس و وحشت انداختن در دل دشمن از سوی خدا :در آیات متعددی از قرآن کریم به این موضوع اشاره شده که خداوند با ایجاد ترس و وحشت در دل کافران و مشرکان به یاری رسول اکرم و سپاه او برخاسته و آنها را بردشمنانشان غالب ساخته است.

برای نمونه می توان به آیات زیر اشاره کرد:اذ یوحی ربک الی الملائکه انی معکم فثبتوا الذین آمنوا سالقی فی قلوب الذین کفروا الرعب…

ترجمه آیه فوق :(و به یاد آر) آن گاه که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با خواهم افکند…

تفسیر آیه : این آیه در جریان جنگ بدر نازل شده که پیامبر، صلی الله علیه و آله، تنها با ۳۱۳ نفر همراه و بدون تجهیزات کافی در برابر لشکر انبوه و مجهز قریش ‍ قرار گرفت و چنان عرصه بر مسلمانان تنگ شده بود که سر بر آسمان برداشته و از خداوند طلب یاری کردند و خداوند نیز علاوه بر اینکه هزار فرشته را برای یاری مسلمانان فرستاد، چنان ترسی در دل دشمنان آنها انداخت که همگی پا به فرار گذاشتند.

پست های مرتبط

آیه دوم :

هو الذی اخرج الذین کفروا من اهل الکتااب من دیارهم لاول الحشر ما ظننتم ان یخرجوا و ظنوا انهم مانعتهم حصونهم من الله فاتیهم الله من حیث لم یحتسبوا و قذف فی قلوبهم الرعب یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین فاعتبروا یا اولی الابصار.

ترجمه آبه فوق :

اوست آن خدایی که نخستین بار کسانی از اهل کتاب را که کافر بودند، از خانه هایشان بیرون راند و شما نمی پنداشتید که بیرون روند. آنها نیز می پنداشتند حصارهایشان را توان آن هست که در برابر خدا نگهدارشان باشد. خدا از سویی که گمانش را نمی کردند بر آنها تاخت آورد و در دلشان وحشت افکند، چنان که خانه های خود را به دست خود و به دست مومنان خراب می کردند. پس ای اهل بصیرت عبرت بگیرید.

تفسیر آیه فوق :آیه یاد شده که در جریان نبرد مسلمانان با یهود «بنی نظیر» نازل شده است. بخوبی نشان می دهد زمانی که نه مسلمانان گمان می بردند که بنی نظیر با آن همه شوکت و قدرت خانه و کاشانه خود را رها کنند و از سرزمین خود خارج شوند و نه بنی نظیر احتمال می دادند که مسلمانان بتوانند بر آنها با آن همه تجهیزات و برج و بارو غلبه کنند، خداوند چنان ترس و وحشتی در دل یهود «بنی نظیر» انداخت که خود در جستجوی راهی برای فرار به تخریب خانه های خود پرداختند. و این بهترین گواه بر تاثیر بیم و هراس ‍ ایجاد شده از سوی خداوند، در تسلیم و شکست دشمنان خداست، و چه زیبا در پایان این آیه می فرماید: «ای خردمندان عبرت بگیرید».

همچنین ببینید  علائم سحر شدن و انواع سحر و باطل کردن سحر و طلسم

ذکر و دعای ترس انداختن در دل دشمن :هر که ذکر زیر را پیش از آنکه صبح طلوع نماید صد بار بگوید و در وقت طلوع تمام نماید پس از خدای تعالی حاجت خواهد از دفع دشمن و افکندن هیبت در دل دشمنان و حاسدان از پریان و آدمیان حق سبحانه و تعالی حاجتش درهمان وقت روا گرداند.

و هر که این ذکر را در این وقت بنویسد و با خود نگاه دارد هر چیزی که خواهد از این حاجت مذکوره در حال بسرعت اثر صلاحیت آن ظاهر گردد. أَغِثْنِی‏ یَا غِیَاثَ‏ الْمُسْتَغِیثِینَ.

‏منبع : اسرار المقاصد ص۱۲

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.