دعا برای ترک عادات اشتباه و رهایی از بیماری های روحی

0

دعا برای ترک عادات اشتباه و رهایی از بیماری های روحی

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت ، دعایاب مرجع دعا ها و ذکر های گره گشای اسلامی و قرآنی. دعا برای ترک عادات اشتباه و رهایی از بیماری های روحی را می آموزیم. شما عزیزان می توانید مثل همیشه این گونه دعا ها را با دستورالعمل کامل بخوانید و ان شاء الله که از آن بهترین حاجت را می گیرید.

دعا برای ترک عادات اشتباه و رهایی از بیماری های روحی
دعا برای ترک عادات اشتباه و رهایی از بیماری های روحی

دعا برای ترک عادات اشتباه و رهایی از بیماری های روحی,دعای بیماری روحی,دعای درمان بیماری روحی,دعای برای بیماری روحی,دعا برای بیماری روحی روانی,دعای شفای بیمار روحی,دعای برای رفع بیماری روحی,دعای رفع بیماری روحی,دعای مجرب برای بیماری روحی,دعا برای درمان بیماری روحی,دعا برای رفع بیماری روحی,دعا برای بیماران روحی,دعا برای بیماریهای روحی,دعا برای شفای بیماری روحی,دعا برای شفای بیمار روحی و روانی

عزیزان و همراهان این دعا ها برای درمان تمامی عادات بد و ترک بیماری های روحی و روانی بسیار کاربرد دارند.

اللَّهُمَّ انَّکَ عَیَّرْتَ اقْواماً فى‏ کِتابِکَ، فَقُلْتَ: “قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ‏ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَ لا تَحْویلًا”. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ‏ ضُرّى‏ وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى‏ احَدٌ غَیْرُهُ، صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اکْشِفْ‏ ضُرّى‏، وَ حَوِّلْهُ الى‏ مَنْ یَدْعُو مَعَکَ الهاً آخَرَ، فَانّى‏ اشْهَدُ انْ لا الهَ غَیْرُکَ.

خدایا! براستى تو اقوامى را در قرآنت سرزنش نموده، و [به پیامبرت]گفتى: بگو کسانى را که غیر از خدا [معبود خود]می‌پندارید بخوانید آن‌ها نه می‌توانند مشکلى را از شما بر طرف سازند و نه تغییرى در آن ایجاد کنند. پس اى که جز او کسى نمی‌تواند مشکلى را از من برطرف کرده و نه تغییرى در آن ایجاد کند، بر محمّد و خاندان پاکش درود فرست، و مشکلم‏ را برطرف کن و آن‌را بر کسى قرار ده که همراه تو معبود دیگرى را می‌خواند، چرا که من گواهى می‌دهم که معبودى جز تو نیست.

دعا برای بیماری های روحی:

وَ أَسْأَلُکَ بِما لا أَعْلَمُ وَ لَوْ عَلِمْتُهُ سَأَلْتُکَ بِهِ، وَ بِکُلِّ اسْمٍ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلى‏ مُحَمَّدٍ، عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ أَمِینِکَ عَلى‏ وَحْیِکَ، وَ أَنْ تَغْفِرَ لِی جَمِیعَ ذُنُوبِی، وَ تَقْضِیَ لِی جَمِیعَ حَوائِجِی، وَ تُبَلِّغِنِی آمالِی، وَ تُسَهِّلَ لِی مَحابِّی، وَ تُیَسِّرَ لِی مُرادِی، وَ تُوصِلَنِی إِلى‏ بُغْیَتِی سَرِیعاً عاجِلًا، وَ تَرْزُقَنِی رِزْقاً واسِعاً، وَ تُفَرِّجَ عَنِّی هَمِّی وَ غَمِّی وَ کَرْبِی یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِین

خدایا! از تو چیزی می‌خواهم که از آن آگاهی ندارم و اگر آن‌را می‌دانستم از تو می‌خواستم، و [از تو می‌خواهم]به حق هر نامی که آن‌را در علم غیب به خود اختصاص دادى‏ که رحمت فرستی بر محمد؛ بنده، رسول و امین تو بر وحی و این‌که؛ همه گناهان مرا بیامرزی، همه خواسته‌های مرا برآورده کنی، مرا به آرزوهایم برسانی، آسان کن بر من آنچه را که دوست دارم و مراد من است، مرا با سرعت و شتابان به خواسته‌ام برسانی، رزق گسترده را روزیم گردان و غم و گرفتارى و اندوهم را برطرف کن،‌ای مهربان‌ترین مهربانان.

همچنین ببینید  دعایی مجرب برای رسیدن و جذب محبت معشوق و یار

خواندن دعای اللهم غَیِّر سوءَ حالِ [اسم فرد مورد نظر را بگوید] بِحُسنِ حَالِک روزی ۱۱۰ مرتبه

برگرفته از سایت دعا786

 

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.