دعا برای رام شدن عروس-دعای تسخیر و مطیع شدن عروس

0

دعا برای رام شدن عروس-دعای تسخیر و مطیع شدن عروس

در این پست از سایت دعایاب برای رام شدن عروس,دعای تسخیر و مطیع شدن عروس را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی برای رام شدن و مطیع شدن عروس سرکش و تسخیر عروس و حرف شنوی و فرمانبردار شدن عروس سرکش .

دعا برای رام شدن عروس-دعای تسخیر و مطیع شدن عروس
دعا برای رام شدن عروس-دعای تسخیر و مطیع شدن عروس

دعا برای رام شدن عروس,دعای تسخیر و مطیع شدن عروس:

دعای اطاعت زن از مرد :هفت مرتبه خواندن آیه 34 از سوره مبارکه نساء :الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّـهُ بَعْضَهُمْ عَلَي بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُوا مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللَّـهُ وَاللَّاتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلَا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا اِنَّ اللَّـهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا.

دعای قوی برای مطيع شدن زن سركش:آیه 142 سوره انعام را بر قطعه نانی نوشته و به زن سرکش بدهند تا بخورد ان شاالله تعالی آن زن مطیع و فرمانبردار می گردد.

وَمِنَ الْأَنْعَامِ حَمُولَةً وَفَرْشًا كُلُوا مِمَّا رَزَقَكُمُ اللَّـهُ وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ.

معنی :

و نيزاز دامها، حيوانات باركش و حيوانات كرك و پشم‌دهنده را پديد آورد. از آنچه خدا روزيتان كرده است بخوريد، و از پى گامهاى شيطان نرويد كه او براى شما دشمنى آشكار است).

بهترين دعا براي رام كردن شخص :

اگر کسی امتحان کرد و نشد…البته باید نیت حلال و حضور دل داشته باشد این ایه ها را بعد از نماز جمعه 100 بار بخوانید .

وان یریدوا ان یخدعوك فان حسبك الله هو الذىایدك بنصره والمومنین والف بین قلوبهم لو انفقت مافى الارض … تاعزیز حكیم . ایه ها ازسوره انفال.

همچنین ببینید  دعا های حفظ از بلا و ایمنی عزت نفس در زندگی

اگر باور نمیکنید امتحان نکنید.

دعا جهت مطیع شدن مرد: دعای زیر را یک مرتبه بنویسید و همراه نگه دارید بجهت محبت تاُثیر فراوان دارد:

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح.

دعا براي رام كردن افراد:اعداد 220 و 284 را روی دو شی خوردنی می نویسید(مثلا 220 را روی یک کیک و 284 را روی نان)بعد یکی از این خودنی ها را به طرف مقابل میدهید و یکی را خودتان می خورید.

دعای مطیع شدن دیگران:

اگر کسی را بدخوی باشد هر روز 95 بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداندو اگر دوستی خواهند هر روز 63 بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می شود و اگر هر روز 25 بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد.

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ.

دعا براي مسخر كردن افراد: يا رَحمنُ كُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه..

اگر كسي بد خلق باشد و مردم از خلق بد او به زحمت بيافتند و خواهند او سليم شود بايد پنهان از او اين اسم رابر حرير سفيد با مشك و زعفران بنويسد و بنام او و نام مادرشبه ابجد كبير و در مكاني پاك دفن كند در نهاد وي اصلاح شود و اگر براي محبت باشد.

همچنین ببینید  دعای زبان بند همگان مجرب قوی و سریع الاجابه

بنام مطلوب 3 روز روزه بگيرد و هر روز 500 مرتبه اين اسم را بخواند و بعد از 3 روز به حمام رود كه درب آن مقابل قبله باشد غسل كند و چون بيرون آيد اين اسم را بر كف دست راست بنويسد و در برابر مطلوب برود و دست در سينه نهدو بايد در كار حلال انجام شود.

دعا براي بيقرار كردن معشوق:

بايد در روز جمعه غسل كرد و سپس دو ركعت نماز حاجت به جا اورد و به نيت مطلوب صلوات فرستد و شروع كند به خواندن سورهء‌ توحيدتا هفت روز بخواند روزي 245 مرتبه پس از آن سوره را اين گونه بخواند.

بسم الله الرحمن الرحيم قل هوالله احد يا جبرائيل الله الصمد يا ميكائيل لم يلد و لم يولد يا اسرافيل ولم يكن له كفواَ احد يا دردائيل اَجيبوني وَ لَيِّن لي قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ كُن فَيَكون.

و در روز اخر 248 بار بخوانيد و اخري را هم به طريقهء مذكور كه بشود 249كه جمعاَ تمام ختم در كل روزها بشود 1725مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند . به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسیداگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت.

جهت رام شدن افراد و رام شدن کسی یا کسانی ،در خلوت سی بار ، هر روز بخواند:

وَ آیَةُ لَهُمُ اللَّیلُ نَسلَخُ مِنهُ النَّهارَ فَاِذا هُم مُظلِمونَ.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.