دعا برای رفع سوختگی و تسکین درد مجرب و قوی

دعا برای رفع سوختگی و تسکین درد مجرب و قوی

0

دعا برای رفع سوختگی و تسکین درد مجرب و قوی

در این پست از سایت دعایاب DOAYAB.COM که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد.دعاهایی برای رفع سوختگی و تسکین درد قرار داده ایم استفااده نمایید انشاء ا….

دعای شفای سوختگی,دعای درمان سوختگی,دعای رفع سوختگی,دعای نجات از سوختگی,دعای برطرف شدن سوختگی شدید,طلسم و آیه رفع سوختگی

 

دعا به جهت شفای درد سوختگی

در مکارم الاخلاق از حضرت صادق (ع) نقل است که فرمودند :

دست خود را بر محل درد و سوخته بگذار و بخوان آیه الکرسی و فاتحه را و سپس بگو :

اللهُ اَکبرُ اللهُ اکبرُ لا اِلهَ اِلا اللهُ و اللهُ اَکبرُ اَجلَ و اکبرَ مِما اَخافُ و احذَر اعوذُ باللهِ
مِن عَرَقِ نِعارٍ و اعُوذُ باللهِ مِن حَرَ النارِ

« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبِینُ شَهِدَ اللهُ الاْیه لِلَّهِ نُورٌ وَحِکْمَه وَعِزٌّ وَقُوَّه وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَه وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَه.

یا مَنْ لاَ ینَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى کَلِیمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِیسَى رُوحُ اللهِ وَکَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِیهُ وَصَفْوَتُهُ. اسْکُنْ سَکَّنْتُکَ بِمَنْ یسْکُنُ لَهُ مَافِی السَّمَاوَاتِ وَالاْرْضِ وَبِمَنْ سَکَنَ لَهُ مَا فِی اللَّیلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخاءً حَیثُ أَصابَ وَالشَّیاطِینَ کُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِیرُ الاْمُور»

همچنین ببینید  ادعیه قرآنی برای افزایش روزی و ادعیه قرآنی جلب و گشایش رزق و روزی

 

 

دعای مجرب درمان سوختگی سریع الاثر

امام باقر (ع) : برای دفع درد سوختگی دست بر محل سوخته بمالید و هفت مرتبه بگوئید :

اَعُوذُ باللهِ الذی سَکنَ لهُ ما فی البَرَ و البحرِ و ما فی السمواتِ و الارضِ و هُوَ السمیعُ العلیمُ

 

 

محلول سرکه و تسکین سوزش

اگر دچار سوختگی شدید و این سوختگی باز نیست، می توانید از مخلوط سرکه و آب برای شست و شو و خنک کردن محل سوختگی استفاده کنید.

برای تهیه این محلول باید به میزان مساوی سرکه و آب را با هم مخلوط کرده و سطح سوختگی را به آرامی با آن بشویید.

با این کار نه تنها محل سوختگی را خنک کرده و به کاهش سوزش آن کمک می کنید بلکه موجب کاهش درد در ناحیه مورد نظر نیز می شوید. برای شست وشوی محل زخم کافی است محلول را به آرامی روی محل سوختگی بریزید یا آن را به کمک دستمال پارچه ای تمیز به روی موضعی که دچار سوختگی شده قرار دهید.

دقت داشته باشید از مالیدن پارچه و حرکت دادن آن به روی سوختگی خودداری کنید و تنها پارچه آغشته به محلول را روی سوختگی قرار دهید.

 

 

دعای سوختگی,دعای رفع سوختگی,دعای تسکین درد سوختگی,دعای برای درمان سوختگی,دعا برای رفع سوختگی,دعا برای درمان سوختگی ,درمان سوختگی,درمان سوختگی دست,درمان سوختگی در خانه,درمان سوختگی زبان,درمان سوختگی با آب جوش,درمان سوختگی دست با فر,درمان سوختگی با آرد,درمان سوختگی سقف دهان,درمان سوختگی با بخار,درمان سوختگی با روغن,درمان سوختگی دست با آب جوش,درمان سوختگی دست با روغن

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.