دعا های مجرب برای سرانجام خوب ازدواج

0

دعا های مجرب برای سرانجام خوب ازدواج

امروز و در این مطلب از سایت دعایاب یک بار دیگر قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده، پرخیر و اسلامی شرح دهیم که باعث می شود ازدواج شما با سرانجام خیر و خوشی انجام شده و نتیجه خوبی از ازدواج بگیرید.

دعا های مجرب برای سرانجام خوب ازدواج
دعا های مجرب برای سرانجام خوب ازدواج

دعای بعد از عقد ازدواج,دعای بعد از عقد نکاح,دعا بعد از عقد نکاح,دعای ازدواج بعد نماز,دعای بعد از نماز ازدواج,دعای بعد از نماز ازدواج امام علی,دعای بعد از نماز برای ازدواج,دعا بعد از نماز برای ازدواج,دعا بعد از نماز صبح برای ازدواج, بهترین دعای بخت گشایی و ازدواج دختران مجرد

دعا های مجرب برای سرانجام خوب ازدواج:

این دستورالعمل بخت گشایی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:

سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)

به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید. پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آن را بخوانید تا و هو العلی العظیم.

حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید.

همچنین ببینید  دعاهای کلیدی و موثر برای بخت گشایی فوری و ازدواج

دعا برای عاقبت بخیر شدن:

اگر به دنبال دعا برای ازدواج سریع دختر هستید و می خواهید هر چه زودتر به حاجت خود برسید به شما توصیه می کنم حتما این دعا را بخوانید. این دعا برای افزایش سرعت در روند ازدواج هم برای دختران و هم برای پسران مفید است. برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت».

ان شاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است. خواندن این دعای قرآنی نیز برای سرعت بخشید به ازدواج مفید است:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.