دیدن خواب برنج چه تعبیری دارد؟

0

دیدن خواب برنج چه تعبیری دارد؟

دیدن خواب برنج چه تعبیری دارد؟
دیدن خواب برنج چه تعبیری دارد؟

دیدن خواب برنج چه تعبیری دارد؟ ,تعبیر خواب برنج خام ,تعبیر خواب برنج پخته, تعبیر خواب برنج خوردن, تعبیر خواب برنج نذری ,تعبیر خواب برنج پخته امام صادق, تعبیر خواب برنج و مرغ, تعبیر خواب برنج خام امام صادق ,تعبیر خواب برنج پختن مرده ,تعبیر خواب مار, تعبیر خواب حامله بودن ,تعبیر خواب گردو ,دعای تعبیر خواب بد, دعای تعبیر خواب, دعای تعبیر نشدن خواب بد ,دعای رفع تعبیر خواب بد,دعای رفع تعبیر خواب, دعای برای تعبیر خواب بد, دعای مرده تعبیر خواب, طلسم خواب دیدن مطلب, طلسم خواب دیدن معشوق, تعبیر خواب دعای توسل

تعبیر خواب پختن برنج

 ابراهیم کرمانی : اگر برنج را با گوشت پخته و می‌خوری تعبیرش خیلی بهتر است و یا چنانچه برنج را با شیر خورده باشی، تعبیر فوق‌العاده بهتری دارد. ولی اگر ببینی برنج را با دوغ پخته و می‌خوری، تعبیرش غم و اندوه است.
کارل یونگ: اگر فردی در خواب ببیند که برنج می پزد نشانه این است که مسئولیت جدیدی را می پذیرد که لذت زیادی برای او دارد.

برای درک بهتر رویاهایی با مضمون غذای پخته شده می‌توانید به تعبیر خواب پختن غذا رجوع نمایید.

تعبیر خواب برنج و مرغ

معبرین غربی: دیدن برنج و مرغ در خواب نشان دهنده این است که از منبعی که به سادگی در دسترس شماست سود خوبی کسب خواهید کرد. شما همچنین این شجاعت را دارید که در پروژه‌های مختلف کاری شرکت کنید.

تعبیر خواب برنج از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

دیدن برنج در خواب نشانه موفقیت و شانس و کامیابی و دوستی گرم و صمیمی برای خواب بیننده است.اگر فردی در خواب ببیند که برنج می خورد نشانه این است که در خانه او شادی و آرامش است.اگر فردی در خواب ببیند که برنج می پزد نشانه این است که مسئولیت جدیدی را می پذیرد که لذت زیادی برای او دارد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید : دیدن برنج در خواب بر سه وجه است .

1- مال   2- حاجت  3-خیر و منفعت

آنلی بيتون مى‏گويد: تعبیر خواب برنج

1ـ ديدن دانه های برنج در خواب ، برای تجار نشانه معاملاتی سود آور است ، برای كشاورزان نشانه محصولات فراوان است .

2ـ خوردن برنج در خواب ، نشانة رضايت از آسايش و شادمانی خانوادگي است .

3ـ اگر خواب ببينيد دانه های برنج با شن و خاك مخلوط گشته است ، نشانة آن است كه به بيماری مبتلا خواهيد شد . و از دوستان خود جدا خواهيد ماند .

4ـ اگر دختري خواب ببيند برنج می پزد ، نشانه آن است كه به زودی وظايف جديدی به عهده خواهد گرفت ، و از اين طريق ثروتی گرد خواهد آورد .

 

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.