راههای شکستن طلسم و جادو و راه تشخیص طلسم

0

راههای شکستن طلسم و جادو و راه تشخیص طلسم

در این پست از سایت دعایابDOAYAB.COM که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد.مطالبی برای تشخیص دادن فردی که طلسم شده را قرار داده ایم تا بتوانید راه چاره ای برای شکستن طلسم بیابید. 

باطل كردن طلسم ,باطل كردن طلسم با قلياب,باطل طلسم با قلیاب,باطل طلسم جدایی,باطل طلسم,باطل طلسم با پیاز,باطل طلسم از راه دور,دعای شکستن طلسم ,دعای شکستن طلسم بیکاری,دعای شکستن طلسم فروش خانه

 

راه تشخیص طلسم
                                         راه تشخیص طلسم

 

بهترین راه برای شکستن طلسم جادو 

جادو، طالع بینی و فال بینی: آیا باید باور کنیم؟

هزاران سال است که انسانها مجذوب چیزهای ناشناخته و مـرموز هستنـد و در عیـن حـال از آن واهـمـه دارنـد بدون اینکه پروایی از آسیب ها و خطرات آن داشته باشند. برای مــا که مسلمان هستیم، واجب است که ایـن مسـائـل را خوب درک کـرده و بتـوانیم از خـودمــان دربرابر آن محافظت کنیم.

جادو

داشتن قدرت و نیروی انجام کارهای خارق العاده و غیرممکن جادو نامیده می شود. این قبیل کارها را می توان از نوع افسونگری دانست که به معنای جادویی است که از ارواج خبیث برای اهداف خبیثانه و شر استفاده می کند؛ و یا جزء تردستی دانست که به مهارت انجام حقه هایی گفته می شود که در آن با جادو جنبل چیزی را غیب می کنند، ظاهر می کنند یا ماهیت آن را عوض می کنند.

همچنین ببینید  قوی ترین دعاهای باطل السحر برای دفع سحر و جادو تضمینی

فرمان و حکم خداوند

جادوگری در اسلام حرام است. جادوگری و افسونگری فقط با کمک شیاطین امکان پذیر است که وقتی فرد آنها را شریک خدا قرار دهد، به او برای انجام این کارها کمک میکنند. با اینکه سحر رابطه ای با شرک ندارد، اما می تواند فرد را از مسیر درست منحرف کند. اینکار نیز گناه به حساب می آید چون نوعی نافرمانی و سرپیچی از دستورات خداوند است.

جادو عملی مخرب است، از اینرو اسلام درمورد آن هشدار می دهد. مومنان باید از جادو و جادوگران دوری کرده و برحذر باشند؛ درمقابل خطرات آن احتیاط کنند و برای نشان دادن ادعاهای دروغین آن بکوشند. شواهد زیر از قرآن و سنت این فرمان را به اثبات می رساند.

 

 

باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد.(نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :

در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود : سوره البقره – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزله – الهمز ه – الکا فرون – المعوذتین.این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد).در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

همچنین ببینید  علوم غریبه و دعای دفع همزاد جن کافر و جن عاشق

 

 

راه های تشخیص طلسم شدن

از دیگر نشانه ها میشود گفت شما همیشه احساس میکنید که کسی با شما هست و تمام مدت شما را تحت نظر دارد (در بعضی شرایط) شما در همه کارها بسیار موفق هستید ولی در یک کار بخصوص نه! شما شبها احساس اضطراب الکی دارید! شبها کابوس میبینید! موقع خواب احساس میکنید کسی روی شما افتاده! و هزاران نشانه دیگر که آنها میتواند، دقت کنید میتواند نشانه ای از سحر و جادو برای شما باشد. البته آن نشانه ها میتواند برای مسایل دیگری هم باشد.

بر اساس تحقیقات انجام شده اغلب طلسمها وقتی برای شما نوشته میشود که کسی از شما دلخوری خاصی بصورت مستقیم یا غیر مستقیم پیدا میکند.

معمولا این افراد آدمهایی هستند که از نظر قدرت مقابله با حقایق آدمهای ضعیفی هستند و چون نمیتوانند در مقابل شما و یا رفتارهای شما عکس العمل مناسبی انجام دهند و در مقابل شما احساس حقارت می کنند برای گرفتن انتقام به دعا نویسی و طلسم مبادرت می کنند. جایگاه این افراد در جهنم است.

 

 

دعای باطل سحر,دعای باطل سحر امام زین العابدین,دعای باطل سحر قوی ,دعای باطل سحر ازدواج,دعای باطل سحر امام جواد,دعای باطل سحر با اسپند ,دعای باطل سحر دعای مادر شوهر,دعای باطل سحر دفن شده

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.