سحر و طلسم محبت و جدایی – بستن بخت و طلسم مرگ با سوزن

0

سحر و طلسم محبت – جدایی – بستن بخت و طلسم مرگ با سوزن

در این پست از سایت دعایاب سحر و طلسم با سوزن ته گرد و روش باطل کردن طلسم سوزن را قرار دادیم . طلسم سوزن یکی از طلسماتی ست که توسط جادوگران و ساحران نوشته می شود .طلسم سوزن  را دربالش شخص مورد نظر قرار می دهند وبا انجام آداب و شرایطی خاص میتوان از طریق آن طلسم (محبت، جدایی ،بستن بخت و طلسم مرگ)را هم  انجام داد.

سحر و طلسم محبت و جدایی - بستن بخت و طلسم مرگ با سوزن
                سحر و طلسم محبت و جدایی – بستن بخت و طلسم مرگ با سوزن

طلسم محبت ،جدایی ، بستن بخت و طلسم مرگ با سوزن:

سوزن شایع ترین موردی است که در جادو بخصوص توسط جادوگران تازه کار استفاده می شود. یک سوزن فلزی رسانای انرژی است و گرداب هایی از انرژی جادویی شده به وسیله آن به میل شخص جادوگر هدایت می شوند

سپس این انرژی ها جمع می شود و به سمت نوک سوزن متمرکز می شود.در این حالت سوزن به کمک یک لمس توانایی انتقال انرژی برنامه ریزی شده در آن به یک جسم دیگر را دارد. طلسم محبت با سوزن که بر روی یک عروسک آماده یا ساختگی انجام میشود دارای قدرت بسیاری است.به این طلسم طلسم وودو (VOODOO) هم میگویند.

جالب است بدانید که طلسم محبت و طلسم جدایی و طلسم بستن بخت و طلسم مرگ هم با همین روش انجام میشود و با 12 سوزن در همین نقاط انجام میشود و تنها تفاوت این طلسمها در نوشته ی موجود درون عروسک و طلسم همراهش است. افراد بسیاری از طلسم سوزن ( طلسم وودو ) حرف به میان آورده اند که اگر به گفتهایشان دقت شود متوجه ی غلط اجرا کردن آنها میشوید.

هشدار جدی به کسانی میدهیم که میخواهند از این طلسم استفاده کنند :

به هیچ عنوان نگذارید دعانویسان حاضر برای شما طلسم محبت با سوزن یا اصطلاحا طلسم”وودوو” را انجام دهند چون احتمال اشتباه در اجرای آن توسط دعانویسان حاضربسیار بالاست که باعث نتیجه ی عکس میشود.

طلسم وودو یا همان سوزن از جدول “غاء” به دست میاد که این جدول برای هر چهار نوع طلسم یعنی طلسم محبت و طلسم جدایی و طلسم بستن بخت و طلسم مرگ یکی است.طلسم زیر با توجه به جدول “غاء” تکمیل میشود

طریقه باطل کردن طلسم و جادو سوزن ته گرد :

اگر این سوزن در خانه شما پنهان شده باشد شما تا سالهای طولانی ممکن است آن را پیدا نکنید و اینطور اثرش بیشتر است.حتی اگر یک سوزن جادویی پیدا کنید به احتمال زیاد اصلا شک نخواهید کرد که جادو در اینجا دخیل است.

اگر آن سوزن را با دست برهنه بردارد یا وارد قسمتی از بدن شما بشود بیشترین ضرر و ضربه و آسیب را به شما می زند.اما اگر شما یک فرد باتجربه باشید در اینجا به شک می افتید که ممکن است همه موارد منفی به جادو با سوزن باز می گردد.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.