سرکتاب شخصی و طالع بینی ابجدی و معاینه روحانی با موکل توسط استاد

3

سرکتاب شخصی و طالع بینی ابجدی و معاینه روحانی با موکل توسط استاد

در این پست از سایت دعایاب سرکتاب شخصی و طالع بینی ابجدی و معاینه روحانی با موکل توسط استاد را قرار دادیم . برای اطلاع از دلیل و علت بستگی در کارها و بسته شدن بخت و وجود احتمالی سحر و جادو و طلسم و بستگی رزق و روزی و نحوست و داشتن چله و چشم زخم می توان از سرکتاب شخص و معاینه روحانی و طالع بینی ابجدی به وسیله استاد علوم غریبه با موکل استفاده کرد …

سرکتاب شخصی و طالع بینی ابجدی و معاینه روحانی با موکل توسط استاد
سرکتاب شخصی و طالع بینی ابجدی و معاینه روحانی با موکل توسط استاد

سرکتاب شخصی و طالع بینی ابجدی و معاینه روحانی با موکل توسط استاد, سرکتاب شخص غایب ,سرکتاب با اسم شخص ,سرکتاب انلاین سرکتاب اینده رایگان, سرکتاب قدیمی ,سرکتاب و طالع بینی, سرکتاب و طالع بینی انلاین ,سرکتاب و طالع ابجدی آموزش, سرکتاب و طالع بینی میرداماد, آموزش سرکتاب و طالع بینی ,سرکتاب طالع ازدواج, سرکتاب طالع دلو, سرکتاب طالع عقرب, طالع بینی ابجدی ,طالع بینی ابجدی افراد, طالع بینی ابجدی آنلاین, طالع بینی ابجدی ازدواج ,طالع بینی ابجد ازدواج ,طالع بینی ابجد با اسم مادر, طالع بینی ابجد صغیر ,طالع بینی ابجد طول عمر, طالع بینی با موکل استاد, تسخیر موکل, سرکتاب چیست, سرکتاب رایگان فوری ,سرکتاب برای ازدواج ,سرکتاب قدیمی رایگان ,سرکتاب تعیین جنسیت, طالع بینی ازدواج, طالع بینی ماه ها, طالع بینی روزانه ,طالع بینی با حروف ابجد,طالع بینی ازدواج با اسم ,طالع بینی سال تولد, سرکتاب باز کن انلاین و رایگان, سرکتاب باز کن حرم امام رضا , سرکتاب باز کن خوب, سرکتاب باز کن اصفهان ,سرکتاب باز کن اینترنتی

همچنین ببینید  اعداد شانس متولدین هر ماه و روش محاسبه عدد شانس هر ماه

سرکتاب و معاینه روحانی شامل موارد زیر هست و تمامی موارد زیر معلوم میشه :

ایا طلسم دارم؟ ایا چشم زخم خورده ام؟  ایا همزاد بد دارم؟ ایا جن زده شده ؟  ایا جن عاشق دارم؟  ایا جادو سحر و دعا دارم؟ ایا نحسی دارم؟ ایا رزقم بسته شده است؟ ایا بختم بسته شده؟ ایا بختم بازه؟ ایا چله دارم؟ ایا بستگی دارم؟…. مشخص شدن جفت بودن طالع دو شخص برای ازدواج ؛ مشخص شدن و عنصریت شخص و طبع وی ؛  مشخص شدن دلیل مشکلات پیش آمده در زندگی.. توجه داشته باشید سرکتاب و معاینه روحانی با فال و پیشگویی و آینده نگری و غیب گویی کاملا فرق دارد پس با شناخت کافی تصمیم بگیرید.

بررسی طالع و علت و دلیل مشکلات با سرکتاب استاد :

دوستان عزیز چنانچه مشکلی دارید اعم از مشکلات کاری،مالی،زناشوئی،ازدواج ، جن و همزاد، مشکلات روحی روانی، سحر و طلسم، گره در امورات زندگی، و امثالهم …. میتونید درخواست معاینه روحانی بدین تا توسط استاد مورد بررسی قرار بگیرین. برای اینکار نیازی به حضور شما نیست و فقط با دادن اطلاعاتی مثل نام و نام مادر و …. به صورت غیر حضوری توسط استاد و با موکل، مشکل شما مورد بررسی قرار میگیرد و علت و نیز راهکار هم گرفته میشود . 

همچنین ببینید  استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟

در این بررسی دو چیز مشخص میشود :

یکی علت مشکل شما ( که این علت می‌تونه وجود سحر و طلسم و جن و همزاد و چشم نظر و نفرین و غیره باشه و یا اینکه اصلا علت خاص و ماورائی نداشته باشه که حداقل خیالتون راحت میشه که زیر سحر و طلسم و غیره نیستید ) و دیگری راهکار حل مشکل شما ( که این راهکار می‌تونه دو رکعت نماز در وقتی خاص و یا ذکری خاص و یا دستورالعمل و یا اگر به دعای نوشتنی احتیاج باشه نوع دعا و یا نوع باطل السحر و غیره …مشخص میشه ) . از آنجایی که اعمال و دعاهای ما کاملا شرعی است ، لطفا اگر اهل انجام واجبات شرعی مثل نماز نیستید و یا اهل مشروب و گناهان کبیره هستید درخواست معاینه روحانی و بخصوص دعا ندین . مخصوصا کسانی که میخوان درخواست دعا بدند حتما باید اهل واجبات و ترک محرمات باشند چون دعا جزء مستحبات هست و کسی که واجبات رو رعایت نمیکنه نباید توقع داشته باشه از مستحبات جواب بگیره.

پس اگر مشکلی دارید مرحله اول باید درخواست معاینه روحانی بدین .

 

[ برای تماس از شماره های زیر استفاده کنید : تماس از 10صبح الی 21 ]

                       [ 09903666488_ 09010344165 ]

 

3 دیدگاه ها
  1. مریم می گوید

    آیاطلسم هستم یا نه؟

  2. اسماعیل می گوید

    هزینه سرکتاب چقدر هست

    1. admin می گوید

      سرکتاب رایگان است.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.