طریقه نوشتن طلسم آتشی + روش نوشتن حروف ابجد در طلسم آتشی

0

طریقه نوشتن طلسم آتشی + روش نوشتن حروف ابجد در طلسم آتشی

در این پست از سایت دعایاب طریقه نوشتن طلسم آتشی +روش نوشتن حروف ابجد در طلسم آتشی را قرار دادیم . در نوشتن  طلسم آتشی و همچننی استفاده از حروف ابجد در طلسم آتشی باید کامل احتیاط کرد و روشهای نوشتن طلسم آتشی و حروف ابجد را دانست .از اسم امامان و پیامبران و اسم خداوند نباید در طلسم آتشی استفاده کرد زیرا که این طلسم سوزانده می شود و عواقب زیادی برای شخص به همراه دارد و همچنین به جای نوشتن اسم از حروف ابجد اسم شخص در طلسم آتشی باید استفاده کرد . برای مشاهده کامل این طلسم به ادامه مطلب در دعایاب مراجعه کنید.

طریقه نوشتن طلسم آتشی + روش نوشتن حروف ابجد در طلسم آتشی
طریقه نوشتن طلسم آتشی

طلسم محبت اتشی قوی از راه دور, طلسم محبت اتشی قوی, دعای آتشی رزق و روزی, حروف ابجد برای طالع بینی, حروف ابجد برای ازدواج آنلاین, روش نوشتن حروف ابجد در طلسم آتشی, دعا برای طالع اتشی, طالع بینی و پیشگویی ازدواج با استفاده از حروف ابجد

نحوه نوشتن طلسم آتشی : در نوشتن طلسم آتشی باید دقت کرد که هرگز اسم های که اسما امامان معصوم و پیامبران و از آن مهمتر اسما خداوند مانند اکبرالله  هستند (از جمله اسم عربی خودتان) را هرگز در طلسم ننویسید که مورد غضب خداوند واقع میشوید.

کلا نوشتن طلسم آتشی و سوختن آن عواقب خوشی را بهمراه ندارد و برگشتی دارد چون بعضی از طلسم ها با استفاده از آیات قرآن ساخته شده اندپس سعی کنید تا عملی را نمیدانید آن را انجام ندهید.

حتی در بعضی کتب طلسم سازی یهودی، فرد سازننده طلسم به گونه ی اسما خداوند و امامان معصوم را در طلسم خود جای داده تا مسلمین با سوزاندن آن از برکات اللهی محروم شوند.

طریقه نوشتن حروف ابجد در طلسم آتشی : بجای اسم به این صورت است که به عنوان مثال میخواهیم طلسم محبت برای اکبر بنت طاهره علی حب زهرا بنت اکرم بنویسم. دقت کنید در اینجا باید حروف ابجد را برای آن بکار ببریم ابجد اکبر میشود ا ۱ ک۲۰ ب۲ ر۲۰۰ جمع میکنیم میشود ۲۲۳ طاهره ط۹ ا۱ ه۵ ر۲۰۰ ه۵ باهم جمع میکنیم میشود ۲۲۰

اسم های زهرا و اکرم هم به همین صورت پس در نوشتن اینگونه مینویسیم :

۲۲۳ بنت ۲۲۰ علی حب ۲۱۳ بنت ۲۶۱.

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.