طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه – طلسم احضار فوری با یخ

0

طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه – طلسم احضار فوری با یخ

در این پست از سایت دعایاب طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزهطلسم احضار فوری با یخ را قرار داده ایم.برای اینکه مشوق خود را فورا به سمت خود احضار نمایید طلسم سنگریزه و طلسم یخ از طلسمات مجرب جهت احضار فرد مورد نظر می باشند.این طلسم سبب می شود روابط شما حتی بعد از ازدواج گرمتر شود .با در ادامه مطلب با نحوه انجام این دو طلسم معتبر همراه باشید.

طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه – طلسم احضار فوری با یخ
طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه – طلسم احضار فوری با یخ

طلسم سنگ ریزه,طلسم با سنگ ریزه,طلسم احضار شخص,طلسم احضار محبت,طلسم احضار عشق از راه دور,طلسم احضار,طلسم احضار خون آشام,طلسم احضار معشوق با فلفل سیاه,طلسم احضار فوری معشوق از راه دور,طلسم احضار پول

طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه – طلسم احضار فوری با یخ:

طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه:اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید و معجزه بازگشت معشوق رخ دهد، از طلسم احضار فوری معشوق با سنگریزه استفاده کنید به این صورت که این طلسم را در روز یکشنبه به هفت عدد سنگریزه 7 مرتبه بخوانید و هر کدام را تک تک در آب بیندازید.

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

طلسم عشق فوری:

برای اینکه بتوانید یک عشق فوری در فرد مورد نظر ایجاد کنید، از طلسم عشق فوری که خود در مجموعه طلسم احضار فوری معشوق است استفاده کنید. به این صورت که با نیت عزیز شدن نزد معشوق، طلسم عشق فوری که در زیر آمده است را روی کاغذ سفیدی نوشته و آن را به آب روان بیندازید.

« طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد بمحبه اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

طلسم احضار شخص:

اگر به فرد خاصی فکر می کنید و به دنبال احضار شخص هستید می توانید از طلسم احضار شخص که در مجموعه طلسم احضار فوری معشوق است، استفاده کنید. برای استفاده از طلسم احضار شخص بایستی آن را با زعفران روی پارچه ای سفید نوشته و نزد خود نگه دارید تا خداوند عنایت کند و برگشت معشوق میسر گردد.

همچنین ببینید  دعا برای رفع سریع مشکل و گرفتن حاجت و اجابت سریع دعا

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

طلسم احضار فوری معشوق با یخ:

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد.

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.