طلسم قوی برای ابطال سحر و جادو سریع الاثر

0

طلسم قوی برای ابطال سحر و جادو سریع الاثر

 

سحر و جادو یک واقعیت است حتی در قرآن هم آمده که شخصی حسود معمولا روی زندگی افراد انجام می دهند که زندگی آنها رو به نحسی میرود حتی برکت زندگی هم از بین می رود سایت ذکرعرفان برای شما دعاهایی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سحر را از زندگی خود دور کنید 

دعای باطل کردن سحر و جادویی که در خانه هست و خودتان اطلاعی ندارید
دعای باطل کردن سحر و جادویی که در خانه هست و خودتان اطلاعی ندارید

 

سحر و جادو از زبان امام صادق (ع)

محمد بن مسلم می گويد : اين تعويذی است که امام صادق عليه السلام فرموده و من يادداشت کردم و يادآور شدند که سحر را باطل می کند :


قالَ مُوسى‏ ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَيُبْطِلُهُ إِنَ‏ اللَّهَ‏ لا يُصْلِحُ‏ عَمَلَ‏ الْمُفْسِدِينَ‏ وَ يُحِقُ‏ اللَّهُ‏ الْحَقَّ بِكَلِماتِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ‏ أَ أَنْتُمْ أَشَدُّ خَلْقاً أَمِ السَّماءُ بَناها رَفَعَ سَمْكَها فَسَوَّاها الْآيَاتِ‏ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما كانُوا يَعْمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنالِكَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِينَ وَ أُلْقِيَ السَّحَرَةُ ساجِدِينَ قالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعالَمِينَ رَبِّ مُوسى‏ وَ هارُونَ‏

 

 

دعای ابطال سحر و جادو از زبان امام صادق (ع)

محمد بن عيسی گويد : از حضرت رضا عليه السلام درباره سحر و جادو پرس و جو کردم . فرمود : سحر واقعيت دارد و باذن خدا اثر و ضرر می کند . و چون تو را سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و بخوان :

پست های مرتبط

بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِيمِ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ إِلَّا ذَهَبَتْ وَ انْقَرَضَتْ

وی می گويد : مردی درباره چشم زخم از حضرت پرسش کرد . حضرت فرمودند : آن نيز واقعيت دارد و اگر گرفتار آن شدی دست را تا محاذی صورت بالا ببر و بخوان : حمد و توحيد و معوذتين و دست ها را بر پيشانی بمال که به اذن خدا مفيد خواهد بود .

منبع : بحارالانوار ج 92 ص 129

 

 

برای محفوظ ماندن از سحر

برای محفوظ ماندن از سحر شب‌ ها بعد از نماز هفت مرتبه بخوانيد :

« بِسمِ الله وَ بِالله سَنَشُدُّ عَضُدکَ بِأخيکَ وَ نَجعَل لَکُما سُلطاناً فَلا يَصِلُونَ إلَيکُما بِآياتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبِعُکُما الغَالِبُونَ »

بحارالانوار جلد 92 صفحه 124

 

ذکرعرفان سايت ادعيه و اذکار ختومات   www.zekrerfan.com    @zekrerfan

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.