طلسم مهر گیاه – مهر گیاه جهت مطیع کردن شوهر

0

طلسم مهر گیاه – مهر گیاه جهت مطیع کردن شوهر

در این پست از سایت دعایاب طلسم مهر گیاه – مهر گیاه جهت مطیع کردن شوهر را قرار داده ایم.از جمله اعتقادات و باورهای قدیمی زنان کرمانی این بوده است که مهر گیاه محبت و علاقه شوهر را زیاد می کند و مرد مطیع همسرش می گردد.و اگر مردی را می دیدند که مطیع امر همسرش است نقل می کردند که خانم مهر گیاه همراه خود دارد.

طلسم مهر گیاه – مهر گیاه جهت مطیع کردن شوهر
طلسم مهر گیاه – مهر گیاه جهت مطیع کردن شوهر

طلسم مهر گیاه – مهر گیاه جهت مطیع کردن شوهر,طلسم قوی مهر گیبرگرفته از سایتاه,مهر گیاه,مهر گیاه چیست,مهر گیاه در هری پاتر,مهر گیاه یعنی چه,مهر گیاه چیه,مهرگیاه عهد من,مهر گیاه شرکت,طلسم مطیع کردن شوهر,مطیع کردن شوهر,

از جمله اعتقادات و باورهای زنان کرمانی، در گذشته این بود که مِهر گیاه، عشق و علاقه ی  شوهر را نسبت به همسر زیاد می کند، بر این اساس هر وقت مردی را می دیدند که به طور تام و تمام از همسرش تمکین و اطاعت می کند، می گفتند «زنه مهر گیاه همراه داره».

به عبارت دیگر زنها برای این که شوهرشان کشته و مرده آنها شوند و هر چه از او خواستند بی دریغ تهیه کند، مهر گیاه همراه خود می کردند.

همچنین ببینید  دعای کله بند یهودی و کلیمی – طلسم کله بند قوی برای ازدواج

این گیاه بسیار جالب و شبیه انسان است و آن را به زبان لاتین mandragora گویند.

در فارسی نیز اسامی دیگری چون «شابیزک» و «استرنگ» دارد و از تیره گیاهان solanacees است، که دارای  ریشه گوشتی ضخیم و شاخه و برگهای بزرگ دندانه دار و گلهای آبی یا سفید ارغوانی و میوه گرد است.

فرهنگ نویسان نوشته اند:« که این گیاه شبیه آدمی نگونسار است آنچنان که ریشه آن به جای موی سر اوست، از دو بخش درست شده، نر و ماده؛ و این دو در آغوش هم تنگ به هم دست در گردن و پای در پای چسپیده اند».

درباره ی خواص مهر گیاه نوشته اند:« گویند اگر کسی به نام شخصی یک عضوی از اعضای او را ( یعنی مهرگیاه) را جدا کند در همان روز یا روز دیگر، همان عضو آن شخص جدا را کنند.»

به هر حال افسانه ها و گفته ها از این گیاه بسی گفته اند و آن را بسی گرانبها و کمیاب دانسته اند تا آن جا که قلابان با افزوده ریشه های همانند مهرگیاه به گیاهان دیگر، مهر گیاه قلابی می شاخته اند.

طلسم قوی مهر گیاه,مهر گیاه,مهر گیاه چیست,مهر گیاه,مهر گیاه در هری پاتر,مهر گیاه یعنی چه,مهر گیاه چیه,مهرگیاه عهد من,مهر گیاه شرکت,طلسم مطیع کردن شوهر,مطیع کردن شوهر,

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.