علائم طلسم – باطل کردن سحر و طلسم قوی با سرکه

0

علائم طلسم – باطل کردن سحر و طلسم قوی با سرکه

در این پست از سایت دعایاب علائم طلسمباطل کردن سحر و طلسم قوی با سرکه را قرار داده ایم.در این مطلب روش و چگونگی باطل کردن سحر و طلسم با دعاها و دستورات قرآنی و باطل کردن سحر با سرکه را قرار داده ایم.این روش یکی از آسان ترین و مجرب ترین راهکار برای از بین بردن هرگونه سحر و طلسم می باشد.

علائم طلسم – باطل کردن سحر و طلسم قوی با سرکه
            علائم طلسم – باطل کردن سحر و طلسم قوی با سرکه

سحر و طلسم اغلب بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و یا نجاسات و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این نکات ، از نام فرد ، مادر یا پدرش و یا تصویر و اعضاء شخـص مورد نظـر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) بهره گیری می کند . بعـد فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای ویژه ای را بر آن قرائت می کند که به آن طلسم قدرت ویژه ای را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل ویـژه همـان طلسم بر عهد می گیرد.

 

مهمترین نشانه ها و علامات سحر و طلسم مرشوش و پاشیدنی:

احساس درد شدید خصوصا در بخـش پاها احساس گرما یا سرمای شدید از زانو به زیـر ، ورمهایی در ناحیه پا همراه با درد شدید ، احساس گرما یا سرمای شدید در ناحیه درد ، ترس بدون علـت ،خوابهای پریشان و آشفته

همچنین ببینید  دعا های مجرب برای سرانجام خوب ازدواج
علاج عمومی این نوع سحر و طلسم :

اندکـی آب آورده و نمک و سرکه در آن ریخته و در محل مرشوش پاشیده می شود سوره عظیم الشأن های مبارکه بقره و دخان و جن در قسمتهای با ارزش منـزل یا آپارتمان قرائت می شود . پیش از انجام این عمل مناسـب تر می باشد که اذان گفته شود. انجام این عمل می بایست سه روز پی در پی باشد.آبی را که بر آن رقیه و دعای طرد و دفع طلسم خوانده شده می باشد در منـزل پاشیده می شود . ضمناً میتوان گلاب را با آن آب آمیخته کرد و در زمان غروب بر دیوار پاشید.

اما برای بهبـود فردی که به این سحر مبتلا شده می باشد :

حمام کردن و شستشوی بدن مریض و قبل از استحمام نوشیدن از آبی که بر آن دعاهای ویژه ابطال سحر خوانده شده است، به مدت هفت روز پی در پی. حمام کردن و شستشوی بدن می بایست با آبی که بر آن آیات باطل کننده سحر خوانده شده باشد و هـم سوره الزلزله و معوذتین بر آن قرائت شده باشد صورت گیرد.ماساژ دادن ناحیه دردناک بدن پـس از اینکه آیات باطل السحر بر آن خوانده شده می باشد.

چند روز پی در پی پاهای شخـص مسحور را در ظرفی که آمیخته آب و سرکه در آن می باشد بگذارد.صبحها و شبها اذکار و تسبیح خداوند متعال بگوید.از معاصی دوری نماید .پیوسته ذکر خداوند متعال سبحان را در منـزل داشته باشد.عکس موجودات ذی روح را در منـزل نگهداری نکند. چنان چه که درد مستمر باشد، خضاب کردن ناحیه درد با حنا هـم بسیار نافع می باشد.

همچنین ببینید  معنی کلمه صبی - صبی چیست - طلسم صبی

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.