علامت مار و جوغن روی سنگ – نشانه جوغن با مار در گنج و دفینه

0

علامت مار و جوغن روی سنگ – نشانه جوغن با مار در گنج و دفینه

در این پست از سایت دعایاب علامت مار و جوغن روی سنگ-نشانه جوغن با مار در گنج و دفینه را قرار دادیم .  معنی و مفهوم و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های جوغن مار بر روی سنگ و مار و جوغن با همدیگر بر روی سنگ در گنج یابی و دفینه یابی . از نشانه ها و علائم و آثار مهم در گنج یابی نشانه مار و جوغن می باشد .

علامت مار و جوغن روی سنگ,نشانه جوغن با مار در گنج و دفینه
علامت مار و جوغن روی سنگ, جوغن با مار در گنج و دفینه

علامت سنگ مار در دفینه یابی,مار حکاکی شده روی سنگ,علامت مار روی سنگ,نشان مار بر روی سنگ,علامت مار در روی سنگ,علامت مار بر روی سنگ,علامت مار روی سنگ نشانه چیست,نماد مار بر روی سنگ,شکل مار روی سنگ نشانه چیست,عکس مار روی سنگ نشانه چیست,مار روی سنگ,نشان مار روی سنگ,علامت مار روی سنگ چیست,نماد مار روی سنگ,علائم مار روی سنگ,عکس مار روی سنگ نشان چیست,نقاشی مار روی سنگ,,علامت مارک های معروف,علامت مارمولک در گنج یابی,علامت مار و جوغن روی سنگ , طلسم گنج مار, شکل مار روی سنگ نشانه چیست, مار حکاکی شده روی سنگ, 

مار با جوغن در دفینه یابی

بر روی سنگی ماری را که زبانش بیرون بود یافتید و در قسمت سرش نیز یک کاسه وجود داشت نشانه مار با جوغن معنی است که در جلوی دید مار یک چاهی وجود خواهد داشت و دقیقا در ته دیواره چاه یک سنگ بزرگ یا ساروج که به منزله در ورودی استفاده شده وجود خواهد داشت که در آن اتاقک دفینه ما خواهد بود. در این قسمت باید در چاه مواظب تله مار باشیم چون دهان مار بیرون بوده و به تله اشاره می کند. پس جوانب احتیاط یادمان نرود. مکان حفاری اشتباهی نیز در تصویر کاملا نمایان است پس دقت کنید که اتاق دفینه در ته چاه با مواد ساروجی یا سنگ بزرگ نمایان می شود و در عمق ۵ – ۷ متری ارتفاع این چاه می باشد ( بنا به شرایط منطقه نیز ارتفاع ممکن است بیشتر یا کمتر باشد ). این نشان در طبیعت به وفور یافت می شود و تمامی کاوشگرانی که به این نشان رسیده اند راه زیادی را برای آرزوی خود طی نموده اند اما رسیدن به این نشان به این معنی نیست که شما به این گنج دسترسی پیدا کرده اید و هنوز شما راه زیادی را برای رسیدن به هدف خود یا همان آرزویتان دارید. این نشان مار دفینه ای بر پر بار می باشد که باید رد شرق این چشمه ای وجود داشته باشد اگر چشمه وجود داشت، دفینه زیر خود شکم مار است اما اگر نبود کار شما کمی سخت می شود اما شما می توانید از کمک گرفتن یک کارشناس در محل کار خود راحت کنید.

همچنین ببینید  دفینه یابی در جنگل های شمال + علائم و نشانه دفینه در جنگل

 

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.