فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان

0

فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان

در این پست از سایت  دعایاب فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان را قرار دادیم . برج میزان یکی از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . هفتمین برج فلکی برج میزان یا همان تیر ماه می باشد . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج میزان برای مردان و زنان را گردآوری کردیم .

فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان
فال و طالع بینی متولدین برج میزان,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان

فال و طالع بینی متولدین برج میزان سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج میزان ,فال و طالع بینی روزانه ,فال و طالع بینی حافظ ,فال و طالع بینی ازدواج ,فال و طالع بینی ۱۴۰۱ ,فال و طالع بینی واقعی, فال و طالع بینی فردا, فال و طالع بینی چینی, سرکتاب انلاین, سرکتاب تعیین جنسیت ,سرکتاب رایگان فوری, سرکتاب قرانی ,دعایاب سایت دعا و سرکتاب آنلاین, سرکتاب آنلاین ازدواج ,سرکتاب و محاسبه طالع ابجدی شخصی و معاینه روحانی توسط استاد عامل با موکل, کارگشایی -بخت گشایی- سرکتاب کامل ,سرکتاب اینده ,سرکتاب برای متولد برج ثور ,سرکتاب آنلاین ازدواج برج حوت, باز کردن سر کتاب برای متولدین برج جدی, سرکتاب قدیمی ,فال و طالع برج سنبله برای مردان و زنان ,فال و طالع بینی ابجد با اسم فرد, محاسبه فال و طالع بینی با حروف ابجد و اسم شخص

 

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج میزان :

هر شخصی که بطالع میزان باشد مثل ترازو است ( منظم و متعادل و منصف و با عدالت ، مگر اینکه عوامل دیگر مانع بروز این صفات در او شود ) .هم ستاره حضرت آدم ع است و او مردی کوتاه اندام و چهار شانه و ابرو کشیده و بسیار عاقل و زیرک و کاردان و با استعداد و سخن گوی ( یعنی خوب حرف می زند ) . دروغگو را دشمن دارد ( از دروغ متنفر است ) .از سخن خوش جان را فدا کند ( برای پیشبرد حرفتان ، با او با زبان خوش حرف بزنید ) . در کار خود عاقل و زیرک و دانا باشد . شرکت و حرام او را نسازد و با هر کس شرکت کند از عهده برنیاید و حرام هم او را سازگار نباشد اگر یک ریال حرام بدست آورد صد برابر از دستش برود .هرگز خواب خود را برای کسی نقل نکند چرا که شاید انبیاء و ائمه ع را در خواب ببیند . زندگانی بر او خوش گذرد باید که حمد و ثنای خدا را بجای آورد و در نماز کاهلی نکند . دشمنان بسیار و بدگو دارد از آنها باید حذر کند .دل خود را با حق تعالی صاف دارد و پدر و مادر پیش از او بمیرند و از آنها نفع نبیند از برادر و خواهر کمتر وفا بیند و با او موافق نباشند . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها ، ماه رمضان ( یعنی این ماه برایش مبارک است و کاری و معامله بزرگی را در این ماه شروع کند ) و انگشتر یاقوت و فیروزه برایش خوش یُمن است و روز پنجشنبه و لباس سبز برایش شانس می آورد .ماه نو را بر روی سوره مبارکه یاسین نگاه کند ( اول ماه بعد از دیدن هلال ماه ، بر روی سوره یاسین نگاه کند ) . در سن هشت سالگی خطر مرگ تهدیدش میکند ، چون از آن بگذرد به هشتاد سالگی میرسد دعای جوشن کبیر با خود دارد تا از نظر مردم در امان خدا باشد .

همچنین ببینید  فال و طالع متولد برج جدی,باز کردن سر کتاب برای متولدین برج جدی

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج میزان :

حکماء گفته اند هر زنی که به طالع میزان باشد زنی است راستگو و راست گفتار و راست کردار و دروغگو را دشمن دارد چرا که میزان به معنی ترازو و عدل است .در نماز کاهلی نکند و از ناپاک و نجس و حرام پرهیز کند و از غیبت و تهمت باید حذر کند تا در بلا نیفتد . هر چه بزرگتر شود و سنش بالا رود کارش بالا گیرد و نیکوتر شود . زندگانی را به شادکامی و راحتی گذراند و در امورات زندگانی خود بسیار عاقل و زیرک باشد و شوهر بر وی بسیار مشفق و مهربان است و از پدر و مادر نفع یابد و از برادر و خواهر بهره مند گردد چون در اول عمر و زندگانی بسیار رنج کشیده ، در وسط و آخر عمر به شادکامی بگذراند و در میان مردم همیشه سرفراز باشد . آتش مزاج است گاه گاه خشم گیرد ولی زود فرو نشیند .وی را نسازد مال حرام ، چون یک ریال حرام بدست آورد ، صد دینار حلال از دست او برود . بیماری او بیشتر از صفرا و بلغم باشد چون که هر وقت اوقاتش تلخ شود طپش قلب بر او عارض شود ، مداوا نماید تا رفع شود .مدتی است که بیماری عارض او شده است دعای رفع بیماری و همزاد بگیرد تا رفع شود . صاحب این طالع دو سه تا نذر کرده است و فراموش کرده ، که باید ادا کند تا آنکه مطلبی را که به دل دارد ، روا شود .در سن سه سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این گذشت به نود سالگی برسد اگر از نامحرمان خود را حفظ کند . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها ، ماه ذی قعده ( همون ماهی که تولد امام رضا ع در ان واقع شده ) از روزهای هفته ، دوشنبه ها برایش می سازد ( شانس میاورد ) که در این ماه و این روز ، لباس نو خود را بپوشد و ابتدای کاری را گذاشتن و از جایی به جایی رفتن داشته باشد . حرز ائمه معصومین ع را با خود دارد تا در میان خلائق عزیز و محترم باشد و از تمام بلیات محفوظ باشد .

همچنین ببینید  آیینه بینی چسیت ؟ آیینه بینی جهت یافتن گمشده

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.