لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس

0

لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس

در این پست از سایت دعایاب لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس را قرار دادیم . لوح شمس الشموس یا شرف الشمس دارای خواص و فوائد شگفت انگیزی می باشد . حکاکی و نوشتن لوح شمس الشموس سالی یک بار و در تاریخ ۱۹ فروردین همان سال انجام می شود . از خواص لوح شمس الشموس می توان به گشایش رزق و روزی و گشایش کار و گشایش بخت اشاره کرد …

لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس
لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس

آشنایی با لوح شمس الشموس یا شرف الشمس :از آن جایی که این حرز نقشی رمزگونه دارد، باور یکسان و قطعی در باب آن وجود ندارد. در ادامه به عقاید مختلف در این باره اشاره می کنیم:

 برخی معتقدند این حرز نقش انگشتر معروف حضرت سلیمان است که توسط آن اجنه به تسخیر درمی آمدند. با توجه به اینکه این انگشتر تاکنون پیدا نشده به طور قطعی نمی توان آن را درست دانست؛ اما اگر دقیقا همان نقش نباشد، قطعا به نوعی به آن مرتبط است.

لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس نوشتن دعای لوح شمس الشموس لوح هفت شرف شرف الشمس لوح هفت در هفت شرف الشمس لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس لوح شمس الشموس برای گشایش کار لوح شمس الشموس برای رزق و روزی لوح شرف شمس چیست لوح شرف الشمس چیست قیمت و خرید لوح شمس الشموس عکس و تصویر لوح شمس الشموس عکس لوح شرف الشمس شمس الشموس و انیس النفوس شمس الشموس موسسه شمس الشموس محمود کریمی شمس الشموس رستوران شمس الشموس حضرت مولی الموالی شمس الشموس اهواز شمس الشموس انیس النفوس شمس الشموس امام رضا خواص لوح شرف الشمس حکاکی لوح شمس الشموس آثار و برکات لوح شمس الشموس

در برخی کتب اسلامی نقش شرف الشمس را شامل پنج اسم اعظم خداوند می دانند که آنها را کلمات مبارکه: الله ، جمیل رحمن ، مومن و نور گفته اند و بجای نقش از پنج حرف اول آنها بصورت ا.ج.ر.م.ن میتوان استفاده کرد.

برخی معتقدند که این نقش امضای رمزگونه حضرت علی بوده است و منسوب به حضرت علی است که هنگامی که عازم جهاد بودند آن را بر تخته سنگی نوشته و فرمودند: “ این رمز پیروزی ماست” آیت الله مبشّر کاشانی معتقد است که شرف الشمس از علوم غریبه و ماورایی است.

همچنین ببینید  طلسم عشق و محبت ابدی برای ایجاد محبت و عشق ابدی بین دو نفر

بهتر است حرز شرف الشمس چه بر روی سنگ و چه بر روی پارچه و کاغذ، دور از چشم دیگران باشد و نگاه دیگران به آن نیفتد.

خواص لوح شمس الشموس یا شرف الشمس: اکثر علما خواصی از جمله حفاظت جان، افزایش رزق و روزی و برکت یافتن آن و رفع انرژی های منفی (چشم زخم) را برای شرف الشمس ذکر نموده اند.

علاوه بر این حک بر روی سنگ های زرد باعث تاثیر بر چاکرای شبکه خورشیدی و تاثیر بر روی سیستم گوارش و پاکسازی بدن از سموم به واسطه تاثیر بر کبد می گردد.حک بر سنگهای پرتقالی و قرمز، بر روی بیماری های زنانه و مردانه و نیز کلیه ها موثر است.

نگین یا انگشتر و آویز شرف شمس برای ایمنى در سفرها و دفع از بدى ها حفظ و حفاظت جان و خیر و نیکى و افزایش رزق و روزی و آرامش رفع چشم زخم براورده شدن حاجات و آرزوها و درمان عمومی جسا وروح مخصوصاً افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی اطراف بدن و بخاطر مصرف عقیق زرد آن باعث پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش شده و بر روی هضم و جذب غذا و گردش خون در بدن وچاکرای ۳ وغدد پانراس ولوزالمعده وجواره مرتبط با این دو غدد تأثیر فوق العاده ای دارد .

همچنین ببینید  تعبیر خواب پشه و نیش زدن پشه و کشتن پشه و پشه های زیاد

نقل قول ها درباره شرف الشمس :برخی میگویند:نوشته شرف شمس شامل ۵ اسم اعظم خداوند است.

برخی دیگربه این باورند که شرف شمس امضاء رمزی مولا علی (ع) است برخی به ثبت نام موکل شمس را قبول دارند.

برخی می گویند دعای شرف شمس روی انگشتر حضرت سلیمان (ع)همراه با عبارت لااله الالله الملک الحق المبین ویا الملک لله حک شده بوده.

عظمت شرف شمس و آداب نوشتاری باطنی آن بالا تر از همه اینها است و حک کردن یا نوشتن آن کار هر کسی که واقف به علوم غریبه نیست نمی باشد.

در سال یکبار شرایط مهیا میشود تا موکلین خورشید به زمین بیایند و خورشید در بهترین موقعیت خود در کل کهکشانها قرار گیرد تا خورشید در آن زمان نسبت به سایر کواکب روی زمین قدرت بیشتری داشته باشد .

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.