معنی نماد رخ انسان در گنج یابی – تفسیر حالت های مختلف رخ انسان در دفینه

0

معنی نماد رخ انسان در گنج یابی – تفسیر حالت های مختلف رخ انسان در دفینه

در این پست از سایت دعایاب مهنی نماد رخ انسان در گنج یابی – تفسیر حالت های مختلف رخ انسان در دفینه را قرار داده ایم.دقت نمایید این نماد دارای تله های مرگ می باشد و می تواند کاوشگر را به کام مرگ بکشاند.بعضی از رخ ها در بالای قله کشیده می شوند و بعضی از آنها درب ورد مکان اختفا گنج می باشد.بعضی از این رخ ها خزانه بوده اند و بعضی دیگر محل نگه داری گنج شخصی بوده اند.

معنی نماد رخ انسان در گنج یابی – تفسیر حالت های مختلف رخ انسان در دفینه
معنی نماد رخ انسان در گنج یابی – تفسیر حالت های مختلف رخ انسان در دفینه

نماد رخ در گنج یابی,نماد رخ شیر در گنج یابی,نماد رخ زن در گنج یابی,نماد رخ انسان در گنج یابی,نماد نیم رخ در گنج یابی,نماد رخ انسان در گنج,نماد رخ پادشاه در گنج یابی,نماد رخ در دفینه یابی,نماد رخ انسان در گنج,نماد رخ انسان در دفینه چیست,نماد رخ انسان در دفینه یابی,نماد نیمرخ انسان در دفینه یابی,تفسیر نماد رخ انسان در دفینه یابی

معنی نماد رخ انسان در گنج یابی – تفسیر حالت های مختلف رخ انسان در دفینه:در تفسیر نماد رخ انسان در گنج یابی اینجا درمیابیم که رخ در دروازه اصلی معبد یا کاخ هستیم .

اما در بعضی از مناطق رخ هایی هستند که اندازه آنها از چهار متر کمتر است و این نوع از رخها در زیر گردن یا بغل گوش خود ورودی دارند که اگر وارد شوید در واقع وارد یک غار شدید که محلی برای نیایش بت ها یا مقبره افراد مهم هست و دارای نذورات و اموال با ارزشی هستند .

همچنین ببینید  عوارض و نشانه های طلسم و سحر خوراندنی در شخص
 

رخ هایی که به منظور خزانه یا دفینه فردی تراشیده شده اند حتما و حتما با علائم دیگری همراه هستند که میتوان با توجه به آنعلائم تفسیر کامل و نظر قطعی داد.

برای پیدا کردن دفینه این چنین رخها باید با دقت بالای عمل کرد دقت کنید که دید رخ به کجاست یعنی رخ کجا را نگاه میکند و به

کجا خیره شده در ‌ آنجا باید به دنبال ورودی پلمپ یا غار باشید که دفینه آنجاست .علائم دیگر همراه رخ می توانند مسیر دفینه را تغییر دهند.

کوه هایی هم وجود دارند که رخ انسان همراه با نیم تنه اش یا بدن کاملش تراش خورده است .در اینجا ما با یک بت بزرگ همراه هستیم که در گذشته مورد ستایش قرار گرفته است .

در اینجا نیز محلی برای دفن ویا پنهان کردن نذورات و هدایا به خدایان هست ما باید در زیر پا ها یا نیم تنه آن حفاری کنیم .

دقت کنید که دید رخ به کجاست یعنی رخ کجا را نگاه میکند و به کجا خیره شده .در آنجا باید به دنبال ورودی پلمپ یا غار باشید که دفینه آنجاست ، علائم دیگر همراه رخ می توانند مسیر دفینه را تغییر دهند .

همچنین ببینید  طلسم عقرب برای جدایی و دلسردی و نفرت شدید بین رابطه حرام

هر جا که چهره نیمرخ یا تمام رخ مشاهده کردید باید نگاه چهره را دنبال کرده و دنبال آثار دوم باشید .معمولا نماد آثار دوم یا کاسه است یا به صورت بت حیوانات است.

معمولا خود آثار دوم مکان دیگری را نشان میدهد .البته بستگی به نگاه صورت دارد که آیا هر دو چشم آن باز یا بسته است :

اگر نگاه صورت با یک چشم باشد و نشان دوم سنگ کاسه باشد باید دره ای در آنجا وجود داشته باشد که در آن سمت دره باید

تلی وجود داشته باشد و دفینه در مرکز تل در متراژ شش متری خواهد بود .ولی اگر نگاه صورت به سمت آثار دوم باشد و آثار دوم به صورت بت حیوانی باشد باید مسیر چشمان حیوان را دنبال کرده و در آن

سوی دره یا در روبروی آن دنبال دهانه غار بگردید که دفینه درون آن غار مدفون است .البته بستگی به بت حیوانی دارد که از چه حیوانی استفاده شده و هر حیوان نماد تله یا طلسم خاص خود است .

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.