نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس

5

نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس

در این پست از سایت دعایاب نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس را قرار دادیم . طلسمات و دعاها بر روی فلزات مختلفی از جمله مس و نقره و طلا و برنج و در مواردی بر روی کاغذ نوشته می شود . اما دلیل و علت نوشتن طلسم و دعا بر روی مس چیست ؟ و چرا برخی از ادعیه و حرز ها بر روی فلز مس نوشته می شود .

نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس
نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس

نحوه نوشتن دعا و طلسم روی مس و علت نوشتن دعا روی مس, دعا روی مس چه تاثیری دارد,دعا محبت روی مس ,دعا روی کاسه مسی, دعا و طلسم روی مس ,دعای جدایی روی مس, دعا و طلسم فروش خانه, دعا و طلسم مجرب زبانبند در معامله و بستن زبان شخص مقابل در معامله ,دعا و طلسم قوی برای جلب عشق و محبت معشوق ,دعا و طلسم شانس ,دعا و طلسم برای برگرداندن مال دزدیده شده مجرب ,دعا و طلسم برای نابودی و مرگ سريع دشمن باطل كردن, دعا و طلسم ازدواج ,دعا و طلسم قوی و تضمینی سریع الاجابه و گشایش فوری کار و امورات سخت و دشوار, تاثیر دعا و طلسم در زندگی,دلیل نوشتن طلسم روی مس,نوشتن دعا روی فلز مس ,چرا دعا روی مس نوشته می شود ,نوشتن ادعیه و اذکار روی فلز مس, نوشتن حرز بر روی فلز مس,

طلسمات و دعاها برخی مواقع روی کاغذ و پوست حیوانات و بعضی مواقع نیز بر روی برخی از فلزات مثل طلا و نقره و برنج و مس نوشته می شود .از جمله دعا و طلسماتی که بر روی فلز مس نوشته می شود می توان به طلسم و دعای مهر و محبت و رزق و روزی اشاره کرد …اگر میخواهی مهر و محبت کسی با تو زیاد شود و با تو الفت پیدا کند و همیشه مطیع تو باشد این شکل را روی پاره از مس نقش کن و اسم مطلوب و خود را زیر لوح بنویسد و در جای نمناک گذارد و بر سر ان سنگی سنگین گذارد چنان مطیع شود که عجائب بیند.زنهاز که برای حرام انجام ندهی که گناه عظیم دارد.در ساعت مشتری باید نوشته شود و باید تمام اداب رعایت شود تا تاثیرگذارد.                                                     

طلسم این است: طلسم محبت روی مس برای جلب محبت و احضار محبت شخص مورد نظر ,نوشتن طلم محبت روی فلز مس ,نوشتن طلسم محبت روی مس ,نوشتن طلسم روی مس, طلسم محبت قوی یهودی, طلسم محبت قوی و فوری سوزاندنی ,طلسم محبت قوی, طلسم محبت قوی سوزاندنی, طلسم محبت قوی خوردنی, طلسم محبت قوی با موی سر, طلسم محبت قوی با فلفل سیاه, طلسم محبت قوی از راه دور ,طلسم محبت روی مس برای جلب محبت و احضار محبت شخص مورد نظر ,طلسم محبت روی مس ,طلسم زیاد شدن محبت روی مس, طلسم روی ورق مسی, طلسم روی ورق مس, طلسم روی مس آتشی ,طلسم روی لوح مسی, طلسم جلب محبت روی مس, طلسم افزایش محبت روی مس,طلسم ازدواج روی مس ,طلسم احضار روی مس, روش و نحوه نوشتن طلسم روی مس ,دعای مهر و محبت روی مس ,حکاکی طلسم محبت روی مس, آداب و شرایط نوشتن طلسم محبت روی مس.

 

برای مطالب بیشتر به سایت ملکوت786 مراجعه کنید.

 

5 دیدگاه ها
  1. محبوبه می گوید

    سلام وقت بخیر.
    من چند سال پیش برای بخت گشایی از شخصی دعا حک شده روی مس و فلز طلایی رنگ گرفتم، که باید با آب اونها غسل میکردم و یا میخوردم.
    مدتهاست این فلزات در خانه مانده،
    چطور میتونم باطلشون کنم؟

  2. میلاد می گوید

    از خانه دور کنید بهترین راه چال کردن در زیر خاکه فقط جای تمیزی باشه….

  3. Azadarbaba464p می گوید

    دریک قبرستان زیر خاک دفنش کن

  4. شقایق می گوید

    من چند وقته از کسی دعای ثروت روی مس خریدم.مغازه اجاره کردم .

  5. حسن می گوید

    سلام من می‌خوام دعا رو می بنویسن
    کجا باید برم انجام بدن ؟!

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.