نماد پرنده در دفینه یابی و نشانه سر پرنده شکاری در گنج یابی

0

نماد پرنده در دفینه یابی و نشانه سر پرنده شکاری در گنج یابی

در این پست از دعایاب نماد پرنده در دفینه یابی و نشانه سر پرنده شکاری در گنج یابی را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر و کارشناسی آثار و علائم و نشانه های پرنده شکاری و سر پرنده و مجسمه پرنده بر روی سنگ و صخره و کوه در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی در این مطلب.

نماد پرنده در دفینه یابی و نشانه سر پرنده شکاری در گنج یابی
نماد پرنده در دفینه یابی و نشانه سر پرنده شکاری در گنج یابی

نماد پرنده در دفینه یابی و نشانه سر پرنده شکاری در گنج یابی, تفسیر آثار و نشانه دفینه ,استاد گنج و دفینه یابی, جوغن اسکنه دار در دفینه یابی ,خزانه در دفینه یابی ,سنگ نگهبان در دفینه یابی, علامت سنگ مار در دفینه یابی ,علامت مارمولک در دفینه یابی, غار گنج در دفینه یابی, نماد سنگ نگهبان در دفینه یابی, نشانه پرنده در فال قهوه, نشانه ماهی در فال قهوه ,نشانه پرنده در گنج یابی, نشانه پرنده در دفینه یابی, نشانه سر پرنده در دفینه یابی ,نشانه پرنده حلال گوشت, علائم پرندگان حلال گوشت ,نشانه پرنده هما, پرنده نشانه چیست, پرنده یاکریم نشانه چیست, پر پرنده نشانه چیست, پرنده پرستو نشانه چیست, پرنده ابابیل نشانه چیست ,مرگ پرنده نشانه چیست, پرنده مرده نشانه چیست, چلغوز پرنده نشانه چیست, پرنده جغد نشانه چیست ,پرنده هدهد نشانه چیست, دیدن پرنده نشانه چیست ,دیدن پر پرنده نشانه چیست, دیدن پرنده مرده نشانه چیست, دیدن پرنده سفید در خواب نشانه چیست, دیدن پرنده بزرگ در خواب نشانه چیست, دیدن پرنده کبک در خواب نشانه چیست, دیدن پرنده ققنوس در خواب نشانه چیست ,دیدن یک پرنده در خواب نشانه چیست ,نماد پرنده در گنج یابی آثار و علائم پرنده در دفینه, کارشناسی نشانه پرنده در دفینه ,رمزگشایی علامت پرنده در دفینه, معنی و مفهوم نشانه پرنده در دفینه, تفسیر کامل نشانه پرنده در دفینه,طلسم دفینه ,اثرات طلسم بر روی جویندگان گنج و دفینه,عکس پرنده دفینه, نماد پرنده در دفینه یابی, سر پرنده در دفینه یابی, سنگ پرنده در دفینه یابی, پای پرنده در دفینه یابی, نقش پرنده در دفینه یابی, پرنده در گنج یابی ,نماد سر پرنده در دفینه یابی, عمق دفینه پرنده شکاری, نماد پرنده نشسته در دفینه, عکس پرنده در دفینه یابی

نماد پرنده را بر چند جهت شاید ببینید؛ حالت نشسته، حالت ایستاده، حالت نشسته بروی تخم، پرنده با بالهای بسته یا باز و…. سرپا بودن و یا نشسته بودن و همچنین حالت تخم گذاری پرنده در نظر گنج یابی اهمیت زیادی دارد . شما باید کامل به خصوصیات این مورد آشنا باشید. توجه کنید مهم ترین مورد برای پرنده ها حفاظت از تخم هایشان می باشد.

همچنین ببینید  دعای بچه دار شدن و طلب فرزند مجرب و سریع الاثر

معنی نماد پرنده از جهات مختلف در مبحث گنج یابی:

اگر نماد پرنده بصورت نشسته باشد با بالهای جمع شده به شکلی که در لانه خود است و کنار تخم های خود هست، اگر تخم ها را به بار و هدف تشبیه کنیم و پرنده هم حالت معمولی داشت؛ در اینصورت هدف در نزدیکی و پشت پرنده است.اگر نماد پرنده سرپا باشد و حالتی حرکت کٌنان داشت باید دنبال سنگچین یا تک سنگی در جهت نگاه پرنده و یا در مسیر بال و یا دٌم آن باشیم.اگر در کنار پرنده جوجه ای دیده شود تفسیر به کل فرق دارد و جهت مسیری که جوجه پرنده نگاه می کند، هدف ما است.در نماد پرنده چیزی که برای در این نماد مشکوک است و برای پرنده مهم و ارزشمند است، رمزگشایی کار را مشخص می کند.همچنین ممکن است نماد گل و پرنده کنار هم ببینید دوستان وجود این نماد یعنی ارامگاه مطالب خاص و تکراری درمورد این نماد نوشته شده و همشون اسرار بر این دارن که این نماد داره از یک مقبریه بانو خبر میده. درسته و شما به تصویر دقت کنید یک پرنده کوچک در بالای و کنار گل وجود داره و این میشه یک مقبره بانو چون پرنده اینو تایید کرده و اگر فقط تک گل باشه میتونه قبر هر جنسیتی باشه حتی یک مرد یا کودک ولی خاص و نه ادم معمولی. جهت نماد گل و پرنده را چطور تشخیص بدیم؟ خب رای جهت یابی این نماد باید به پرنده دقت بشه که سر به پایین و زیر گلو اشاره داره و همینطور فضای دایره ای شکل مرکز گل هم یک مقدار کشیدگی به پایین دارد ؛ پس ورودی بسیار نزدیک به نماد و درکنار و زیر سنگ است …. این مکان مقدس مزار شخصی که دراون نقطه دفن شده مورد احترام اهالی اون منطقه بوده و پر بار است. نماد گل و پرنده در گنج یابی و دفینه یابی وجود سه پرنده نر و ماده و درخت در گنج یابی هم گاهی در میان نماد های باستانی دیده شده و اینکار رمزگاشیی شده؛ برای تفسیر چنین نمادی اول باید در محیط بیرون این نشان باید درخت کهنسال وجود داشته باشد وجود یک جفت نر و ماده در کنار یک پرنده دیگر هم این یعنی یک جفت یعنی یک جایگاه و جایگاه پرندها خب روی درخته پس با اشاره نگاه پرنده و وجود درخت کهنسال یعنی شما در جهت نگاه پرنده در سمت راست عکس باید درخت کهنسالی وجود داشته باشه که زیر درخت قبر و مال ارزشمندی قرار گرفته… 3 نماد پرنده و نماد درخت در گنج یابی چون نماد یک جفت در کنار یک پرنده دیگر هستند احتمال وجود یک تصویر پرنده دیگر در کنار اون درخت نیز هست که اون جهت آخرو به شما نشان میده…و نماد رو با جفت اخر تکمیل میکند. هرنمادی که در فضای مربعی بود جز علامت ضربدر و جوغن دایره نشان ورودی نیست ..

پست های مرتبط

بررسی نماد کبوتر در گنج یابی و دفینه یابی:

در مورد نماد کبوتر از گذشته تا امروز دیدگاه جداگانه ای بین پرنده ها در افکار مردم داشته است. این نماد درکل نشان از آرامگاه دارای هدایا وجواهرات صاحب قبر که نشان از مقبره یک بانوی بلند مرتبه و از خانواده ثروتمند درزمان خود است باید بدونید که قبر تا خود نماد فاصله زیادی ندارد و نهایت 10 متر حداکثر محیط برسی شماست که دم و جهت چشمها و نوک کبوتر نشان دهنده مسیر میباشد.و روش دیگر کاربرد این نماد اینگونه بوده که فقط سر پرنده راه دم ورودی پلمپ ها و همینطور ورودی پلمپ مقبره های مهم و همینطور برای تایید شدن 100% پلمپ بودن نقطه ورودی استفاده میشده.اگر این نماد سر به پایین داشت و مشغول خوردن دانه بود اون قسمت برخورد نوک حیوان به زمین بسیار مهم و امکان اینکه ورودی به داخل داشته باشد بسیار است.

هدایای نماد کبوتر در دفینه یابی:

هدایایی که از این نماد بدست امده از دیرباز تا اکنون سنگ وجواهرات قیمتی و سنگهای بسیار با ارزش مثل یاقوت و زمرد وغیره… بوده است. این نماد نشان از پاکی و چون پرواز میکند و دارای بال هست اعتقاد براین بوده که بعداز تدفین این نماد کمک بسیاری براین دارد که زودتر بعد از مرگ به خدایان خود دست پیدا میکنن و مرده میتواند نیازهای خود را با پرنده به گوش خدایان خود در بعد از مرگ برسانند. مقبره هایی که با این نماد نشانه گذاری میشوند دقیقا اموال در 20 سانتی زیر قسمت سر جسد وجود دارد و یک کوزه سنگی بسیار کوچک در کنار جسد وجود دارد که در آن سنگی وجود دارد که به دست بزرگ دهکده کاملا به اعتقادی که داشتن طلسم خوشبختی میشد و درون قبر گذاشته میشده که خدایان زیر زمین بعد از تمام شدن مراسم تدفین اورا کاملا به آرامش برسانند و از او دور نشوند و به بهترین جا در دنیایی پس از مرگ برسانند.

همچنین ببینید  دعای رفع کدورت و افزایش محبت مجرب و قوی

معنی سنگ پرنده در حالت نشسته چیست؟

حالت پروبال و سر پا بودن یا نبودن پرنده در رمزگشایی اهمیت بسیاری داره، و همچنین پرنده ای اگر تخم گذار باید به خصوصیاتش آشنا بود واین مورد را دانست که تخم پرنده برای پرنده بسیار ارزش دارد و از آنها کمال حفاظت رو انجام میده اگر پرنده ای نشسته باشه با بالهای جمع و در حالتی معمولی یعنی پرنده در لانه و کنار تخم هایش هست،حالا اگه ما تخم پرنده رو مثال برای دفینه بحساب بیاریم و پرنده نشسته بود و کاملا حالت معمولی داشت یعنی هدف بسیار نزدیک است و محل تخم گذاری یعنی پشت پرنده اهمیت دارد…. ولی اگر سرپا بود و حالتی حرکت کنان داشت باید دنبال سنگچین یا تنگه سنگی در جهت نگاه پرنده یا در مسیر بال یا دم آن بود، اگر کنار پرنده جوجه باشه تفسیر نماد کاملا فرق میکنه و جوجه ای که جهت مخالف را نگاه میکنه یا مورد مشکوکی در خود داره مسیرو مشخص میکنه درکل شما با شناختن خصوصیات نمادتون وچیزی که برای اون نماد مهم و ارزشمند هست میتونید رمزگشایی رو انجام بدید اموال دیده شده در نماد پرندگان جواهرات وسنگهای بسیار قیمتی و کمیاب هستن.

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.