نماز برای حاجات شرعی و جلب کردن شخص

0

نماز برای حاجات شرعی و جلب کردن شخص

در صورتی که حاجات مهم و کلیدی دارید و می خواهید به نیازهای بزرگ و اساسی برسید. نماز برای حاجات شرعی و جلب کردن شخص را بیاموزید. ان شاء الله که نتیجه مطلبوب برای شما حاصل می شود. اگر می خواهید فرد دوباره به شما جلب شود. این دعا می تواند خیر دهد.

"<yoastmark

  نماز برای حاجات شرعی و جلب کردن شخص, نماز برای حاجات مهم, نماز برای حاجات محال, نماز برای حاجات غیر ممکن ,نماز حاجات روز پنجشنبه, نماز حاجات امام رضا, نماز حاجات روز جمعه, نماز حاجات امام جواد, نماز حاجات روز چهارشنبه

نماز جلب شخص از دور

امام رضا علیه السلام : اگر از خداوند حاجت مهمی داشته باشی غسل کن و تمیزترین لباسهایت را بپوش و مقداری بوی خوش استعمال کن ٬ آن گاه زیر آسمان رفته و دو رکعت نماز به این صورت به جای آور :

در هر رکعت حمد را بخوان و ۱۵ مرتبه سوره قل هو الله احد ( سوره توحید ) در رکوع و پس از آن در سجده و بین دو سجده در سجده دوم و پس از آن هم هر کدام ۱۵ مرتبه ( همانند نماز جعفر طیار ) الا این که تعداد سوره ها ۱۵ مرتبه می باشد و در رکعت دوم نیز به همین صورت و نماز را تمام کن . پس از سلام ۱۵ مرتبه دیگر بخوان توحید را آنگاه ٬ به سجده برو و بگو : و  ( در خواسته ات اصرار زیاد کن ).

همچنین ببینید  دعای گرفتن حاجت فوری و استجابت دعای تضمینی

اللَّهُمَ‏ إِنَ‏ کُلَ‏ مَعْبُودٍ مِنْ‏ لَدُنْ‏ عَرْشِکَ‏ إِلَى قَرَارِ أَرْضِکَ فَهُوَ بَاطِلٌ سِوَاکَ فَإِنَّکَ أَنْتَ اللَّهُ الْحَقُّ الْمُبِینُ اقْضِ لِی حَاجَةَ کَذَا وَ کَذَا السَّاعَةَ السَّاعَة                       

نماز جلب شخص فوری

دعای زیر را بخوانید و بر دستانتان بدمید و به سر و صورتتان بکشید انشاءالله بلاها و امراض و بیماریها از شما دور خواهد شد،

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِرَبِّهِم یَعْدِلُونَ هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن طِینٍ ثُمَّ قَضَى أَجَلاً وَأَجَلٌ مُّسمًّى عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ وَهُوَ اللّهُ فِی السَّمَاوَاتِ وَفِی الأَرْضِ یَعْلَمُ سِرَّکُمْ وَجَهرَکُمْ وَیَعْلَمُ مَا تَکْسِبُونَ وَمَا تَأْتِیهِم مِّنْ آیَةٍ مِّنْ آیَاتِ رَبِّهِمْ إِلاَّ کَانُواْ عَنْهَا مُعْرِضِینَ.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.