نوشتن تعویذ برای کسب و کار و رونق و گشایش کسب و کار

0

نوشتن تعویذ برای کسب و کار و رونق و گشایش کسب و کار

در این پست از سایت دعایاب نوشتن تعویذ برای کسب و کار و رونق و گشایش کسب و کار را قرار دادیم . تعویذ سریع الاجابه و بسیار مجرب قرآنی برای جلب و جذب رزق و روزی و گشایش درهای رزق و روزی و وسعت و زیاد شدن رزق و روزی در سایت دعایاب ….

نوشتن تعویذ برای کسب و کار و رونق و گشایش کسب و کار
نوشتن تعویذ برای کسب و کار و رونق و گشایش کسب و کار

دعاهای مجرب برای موفقیت در هر کاری و شروع در کسب و کار, دعا برای رونق کسب و کار مغازه, دعای کسب و کار جدید, انگشتر رزق و روزی

دستورالعمل رفع طلسم سنگینی و کسادی در مغازه :

این روش برای کسایی که در محل کار یا در منزل خیلی کسادی در فروش دارند یا سنگینی و مریضی دارند فوق العاده است .اگر کسی برای رزق شما سحری کرده باشد و یا کسادی در فروش جنس می کنید با بکار بردن این دستور می توانید مشکل را حل کنید.

دستور این است :

کافیست بر روی یک ظرف آب ۷۷ مرتبه این آیات را بخوانید و بعد از هر مرتبه به آن بدمید .سپس در چهار گوشه محل کسب و جلوی درب ورودی بپاشید و این کار را تا ۷ روز ادامه دهید.

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ

قاعده:

ابتدا وضو بگیرید در موقع خوندن با کسی حرفی نزنید باید خواندن رو ادامه دهید تا ۷۷ بار تمام شود

بعد از خواندن ۷۷ بار آیه بالا سپس بگویید :

گشاده باد هر گونه سحر و سنگینی و جادوئی توسط جن و انس در حق نام خود زاده نام مادر خود به حق یا الباسط اگر برای منزل میخوانی باید در حیاط منزل بریزی.

همچنین ببینید  دعا برای رفع کدورت بین دو خانواده,دعا برای رفع کدورت خانوادگی 100% تضمینی

ذکات این عمل :

دوست عزیز این عمل هم مانند تمام نسخه های سایت ذکات داره و حتما هم باید ذکاتشو بپردازی وگرنه سنگینیت درست نمیشه ذکات این عمل اینه که قبل از خوندن ۷۷ بار ایه بالا باید ۲ رکعت ابتدا نماز برای حضرت ابوالفضل بخوانی

و بعد از اینکه کارهات تمام شد و اب را پخش کردی باید مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان ذکات بیرون بدی وجه را باید به یک نیازمند بدی (توجه کن مبلغ ۱۵ هزار تومان به نرخ امروز است شما هر زمان که این مطلب رو میخونی باید به اندازه وجه ۳۰ قرص نان بیرون ذکات بدی.

دعای رونق کسب و کار و خیر و برکت و غنی شدن :

گویند در روایت است که یکی از خواص آیه الکرسی آن است که هر گاه بنویسند و بر آستانه بالای خانه یا دکان بیاویزند موجب غنا و برکت و دولت خواهد بود .و همچنین خواندش در هنگام بیرون رفتن از خانه موحب حفظ از آفات و غنای بعد از مراجعت می باشد .

و باز دارد که خواندش باعث حصول اطلاع بر اسرار قرآن شریف می باشد .و دیگر آن که خواندن آیه الکرسی تا ده روزی روزی ده مرتبه موجب دولت خواهد بود انشاء الله تعالی

همچنین ببینید  دعای پیروزی در بازار و کسب درآمد چند برابر مجرب

دعای احضار مشتری :اگر در روز ۴۰۰ مرتبه ذکر شریف یا سمیع یا بصیر گفته شود هرگز محتاج نگردد و رسوا نشود و خدای سمیع او را از پریشانی نگه دارد و صفای باطن و جلای قلب برایش حاصل می گردد و دعاهایش مورد اجابت حضرت حق قرار گیرد .

مصباح کفعمی ص ۴۵۹

دعای خاک مورچه برای زیاد شدن مشتریرسول خدا صل الله علیه و آله فرمودند :هر کس این دعا را در روز جمعه هفتاد مرتبه بخواند تا هفته آینده خداوند وسعتی در رزق وی کرامت بفرماید :

اللَّهُمَ‏ یَا غَنِیُ‏ یَا حَمِیدُ یَا مُبْدِئُ‏ یَا مُعِیدُ یا رَؤُفُ‏ یا رَحِیمُ ُ یَا وَدُودُ یَا فَعَّالٌ‏ أَغْنِنِی‏ بِحَلَالِکَ‏ عَنْ‏ حَرَامِکَ‏ وَ بِطَاعَتِکَ‏ عَنْ‏ مَعْصِیَتِکَ‏ وَ بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاکَ یَا أَرْحَمَ‏ الرَّاحِمِینَ‏ وَ صَلَّى‏ اللَّهُ‏ عَلَى‏ سَیِّدِنَا وَ نَبِیِّنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ‏ الطَّاهِرِینَ‏

طلسم برای جذب مشتری:مدت چهل روز بعد از نماز صبح و هر روز پنجاه مرتبه بدون تکلم و رو به قبله و با وضو این ذکر را بخواند .

و در روز اول دو رکعت نماز حاجت بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد و حاجت را قصد کند . و اگر در اول شروع ماه زاید النور باشد بهتر و اکمل است .

و آن ختم بخشی از آیه شریفه ۱۱۴ سوره مائده است :رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَهً مِّنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

دعای رسیدن مشتری :هر کس با ایمان این آیات را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و دنیال آن این دعا را بنویسد. یا رزاق آتینی بالرزق انک انت الواهاب و با خود نگاه دارد از اطراف و جوانب رزق زیاد روی به سوی او آورد .

همچنین ببینید  دعایی قرآنی برای نظم در زندگی و کارها و سامان بخشیدن

آیات ۳۴ الی ۳۹ سوره ص :

وَلَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ قَالَ رَبِّ اغْفِرْ لِی وَهَبْ لِی مُلْکًا لَّا یَنبَغِی لِأَحَدٍ مِّنْ بَعْدِی إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ فَسَخَّرْنَا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخَاء حَیْثُ أَصَابَ وَالشَّیَاطِینَ کُلَّ بَنَّاء وَغَوَّاصٍ وَآخَرِینَ مُقَرَّنِینَ فِی الْأَصْفَادِ هَذَا عَطَاؤُنَا فَامْنُنْ أَوْ أَمْسِکْ بِغَیْرِ حِسَابٍ

برگرفته از سایت دعا 786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.