چله سوره حشر برای حاجت روایی و طریقه چله حاجت سوره حشر

0

چله سوره حشر برای حاجت روایی و طریقه چله حاجت سوره حشر

در این پست در سایت  دعایاب چله سوره مبارکه حشر که خواص و فضیلت فراوانی دارد را قرار دادیم . یکی از چله نشینی های مجرب و سریع الاجابه برای حاجت روایی و برآورده شدن حاجت و خواسته چله سوره مبارکه حشر به روش و دستورالعمل زیر می باشد.

چله سوره حشر برای حاجت روایی و طریقه چله حاجت سوره حشر
چله سوره و طریقه چله سوره  برای (حاجت روایی)

چله سوره حشر برای حاجت روایی و طریقه چله حاجت سوره حشر, چله سوره واقعه, چله سوره الرحمن ,چله سوره قدر برای حاجت روایی ,چله سوره یاسین برای حاجت روایی, چله ختم 40 روزه ,سوره یس برای حاجت روایی, طریقه چله سوره واقعه ,چله سوره طه چگونه است ,چله سوره چیست, چله سوره طلاق , دعای چله بری باردار شدن ,روش چله بری برای ازدواج, روش چله بری برای بارداری ,روش چله بریدن نوزاد ,روش چله بری عروس

ختم مجرب سوره حشر از جمله روشهای خواندن آن به طریق زیر است:

روز اول چهل مرتبه، روز دوم سی و نه مرتبه، … تا روز چهلم که یک مرتبه است.در یک اربعین، هر روز یک مرتبه افزوده می شود یعنی روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه ، … تا روز چهلم که می شود چهل مرتبه.برای حل مشکلات عظیم و برآورده شدن حوائج، چهل و یک روز ، و هر روز یک بار بخواند، حاجت او برآورده و مشکلش حل شود.

هر روز یک بار این سوره خوانده شود و چهار آیه اخر این سوره لوانزلنا هذا القران علی جبل ….وهو العزیز الحکیم به عدد خاص تکرار شود برای تقویت اراده و قضاءحوائج و معنویت نیک است. چون چهار آیه اخر سوره حشر دارای اسم اعظم است.

در روایات آمده است :صدا زدن نام اعظم خداوند موجب برآورده شدن حاجات می‌شود. برخی آیات قرآن کریم به داشتن اسم اعظم خداوند شناخته می‌شوند که از جمله آنها سه آیه آخر سوره حشر است.نقل است که خواندن آن برای چهل روز بعد از نماز صبح موثر بوده و می‌تواند به بخت گشایی و ازدواج ختم شود.

روش‌های ختم سوره حشر:

روش اول :در این ختم سوره حشر باید چهل روز پشت سر هم این سوره خوانده شود به این صورت که در روز اول چهل مرتبه، در روز دوم سی و نه مرتبه و به همین ترتیب تا روز چهلم که یک مرتبه خوانده می‌شود.

روش دوم :در این ختم چهل روزه باید روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه و همینطور ادامه داد تا اینکه در روز چهلم، چهل مرتبه سوره حشر قرائت شود.

 

برای مطالب بیشتر به سایت ملکوت 786 مراجعه کنید.

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.