آیا تله و طلسم بر روی گنج و دفینه واقعیت دارد ؟

0

آیا تله و طلسم بر روی گنج و دفینه واقعیت دارد ؟

در این پست از سایت دعا و دفینه یابی دعایاب آیا تله و طلسم بر روی گنج و دفینه واقعیت دارد ؟ را برای شما جویندگان گنج و دفینه قرار دادیم . بسیاری از جویندگان گنج و دفینه ممکن است در حین حفاری با تله ها و یا طلسمات برخورد کنند و کار را رها کنند . تله ها و طلسمات روی گنج و دفینه حقیقت دارد و برای باطل کردن و خنثی کردن تله و طلسم نیز باید اقداماتی را انجام داد …

 آیا تله و طلسم بر روی گنج و دفینه واقعیت دارد ؟
آیا تله و طلسم بر روی گنج و دفینه واقعیت دارد ؟

طلسم گنج و دفینه,طلسم بر روی گنج,باطل کردن طلسم گنج,خنثی کردن تله های گنج و دفینه,روش باطل کردن طلسم دفینه,آیا طلسم گنج و دفینه حقیقت دارد

آیا تله و طلسم بر روی گنج و دفینه واقعیت دارد ؟

آیا فلان مکان طلسم  و تله دارد یا خیر ؟

برای پاسخ به این سوال باید بگویم که وجود تله و طلسم کاملا واقعیت دارد و کسانی منکر آنها می شوند افرادی هستند که در طول عمر خود حفاری نکردند .

اما نکته اساسی اینجاست که این مسله برای همه جا صدق نمی کند . یعنی اینکه هر جا که دفینه وجود دارد تله یا طلسم ندارد.

این اصل را فراموش نکنید همانطور که قبلا هم توضیح دادم عوامل بازدارنده زیادی توسط گذشتگان برای جلوگیری از دسترسی به دفینه مورد استفاده قرار می گرفت که شامل تله های فیزیکی و شیمیایی و غیره ، طلسم ، موکل ، خندق، ترسناک کردن منطقه ، استحکامات، کانال و انواع امکانات و روشهای خاص آن زمان اما نه برای هر جا چون استفاده از امکانات دارای هزینه و زمان بر بوده و برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نبود و یا اینکه از نظر زمانی زمان بر بوده و همه افراد توان و زمان  این کار را نداشتند.

همچنین ببینید  حرز امام جواد (علیه السلام) چیست ؟ آداب نوشتن حرز امام جواد (ع)

به همین دلیل تا اسم دفینه و حفاری می آید ذهن و فکر همه افراد به طلسم و تله ختم می شود و ترس وجود آنها را می گیرد این در حالی است که کل ماجرا اصلا این نیست.

اگر از روی سند و نسخه کار شود که صد در صد نام طلسم  و دعالی مخصوص آن در سند نوشته شده است که راه حل آن خواندن دعا و عمل به آن دعا می باشد.

ولی اگر با توجه به علایم و آثار و یا دستگاه جایی کار شود چون سندش در دست نیست و نوع طلسم مشخص نیست باید دقت شود که قبل از کار دعای 60 قاف یا 12 بار آیه الکرسی به نیت 12 امام و یا 4 بار سوره های 4 قل خوانده شود . تا اگر هم طلسم احتمالی وجود دارد کاملا خنثی شود.

برگرفته از سایت دعاگو

***************************************

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.