استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟

0

استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟

در این پست از سایت دعایاب استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟ را قرار داده ایم.اینکه ماهیت اجنه چیست و توانایی ها و روش ارتباط گیری با اجنه را قرار داده ایم.با استخدام اجنه و در اختیار گرفتن آنها دارای قدرت و توانایی زیادی خواهید شد که انجام بسیاری از امور برای شما سهل و اسان می گردد.

استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟
استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟

نحوه استخدام اجنه,روش استخدام اجنه,در اختیار گرفتن جنیان,مطیع کردن اجنه,چگونگی مطیع کردن جنیان,ارتباط با جنیان,قدرت جنیان, صرف عمار مکان چیست؟ – خارج کردن اجنه و شیاطین از محل دعا

استخدام اجنه – چگونه می توانیم اجنه را مطیع دستورات خود بکنیم؟

و در حقیقت، انسان را از گِلى خشک، از گِلى سیاه و بدبو، آفریدیم. و پیش از آن، جن را از آتشى سوزان و بى‌دود خلق کردیم. (قرآن کریم، آیه 26 و 27 سوره حجر)

برای بسیاری از انسان‌ها یکی از ترسناک‌ترین تصورات، فکر کردن به ارتباط با دنیای ارواح است. اما حقیقت این است که جهان ما تحت احاطه‌ی موجودات فراطبیعی‌ست و همین امر عنصری جادویی را به وجودمان می‌افزاید. 

جن‌ها موجوداتی فراطبیعی هستند که نه در گروه فرشتگان قرار می‌گیرند و نه دقیقاً در زمره‌ی شیاطین. آن‌ها متعلق به طبقه‌ای مجزا هستند و موازی با انسان حضور دارند. این موجودات آن‌قدر با زندگی ما در هم تنیده‌اند که نمی‌توان روزهای خود را بدون تعامل با آنان سپری کرد. گرچه ممکن است بعضی از اجنه نیات بدی داشته باشند، اما بسیاری از جن‌ها نیز «خوب» هستند. انسان و جن شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند و با این حال توانایی‌هایی دارند که ما فاقد آن‌ها هستیم. خبر خوب اینجاست که ما با انجام یک‌سری مناسک و افزایش آگاهی و اطلاعات خود در این باره، می‌توانیم جن‌ها را مهار کنیم و مطیع دستورات و خواسته‌های خود سازیم.

پست های مرتبط
 

اگر به موضوعات مرتبط با ماوراء‌الطبیعه علاقه‌مند هستید، کتاب جادوی جن به شما پیشنهاد می‌شود.

جن از نظر اسلام دارای اراده آزاد است و می‌تواند انتخاب کند و نیاز به زندگی با آن انتخاب دارد. به خصوص انتخاب‌های مذهبی. جن در واقع می‌تواند مسلمان، یهودی، مسیحی و غیره باشد. از آنجایی که قرآن کتاب مقدس اسلام است، به راحتی می‌توان فهمید که جنیان باید اسلام را قبول کنند، اما می‌توانند ادیان دیگر را نیز بپذیرند. در قرآن آمده جنیان نیز رسولانی معنوی دارند که یا آن‌ها را به انحراف می‌کشاند یا به راه راست هدایت می‌کند.

قرآن سوره انعام آیه 130 می‌فرماید: اى گروه جن و انس، آیا از میان شما فرستادگانى براى شما نیامدند که آیات مرا بر شما بخوانند و از دیدار این روزتان به شما هشدار دهند؟ گفتند: «ما به زیان خود گواهى دهیم.» [که آرى، آمدند] و زندگى دنیا فریبشان داد، و بر ضد خود گواهى دادند که آنان کافر بوده‌اند.

واضح است که آن‌ها نیز عقاید مشابهی دارند. قرآن در ادامه به‌طور مستقیم از جن در آیه 11 سوره جن نقل می‌کند: «در میان ما عده‌ای هستند که صالح و برخی عکس آن‌اند.

ما گروه‌هایی هستیم که راه‌های متفاوتی داریم (فرقه‌های مذهبی)». مطمئناً واضح‌تر از این نمی‌تواند باشد. جالب اینجاست که شیطان یا ابلیس که خود جن بوده نه تنها به انسان‌ها طعنه میزند بلکه جنیان دیگر را مسخره می‌کند و بر آن‌ها قدرت دارد. بهشت‌ها و جهنم‌های موازی برای انسان‌ها و جن‌ها وجود دارد که در آن‌ها به خاطر اعمال ناشایستشان پاداش یا کیفر می‌دهند. این موضوع اساس اراده آزاد است که کار با آن‌ها را جالب می‌کند. 

همچنین ببینید  دعای قوی برای جواب مثبت شنیدن خواستگار مجرب
 

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.