انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر

0

انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی سایت دعایاب انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر را قرار دادیم . بهترین انگشتر برای جلب رزق و روزی و وسعت و زیاد شدن رزق و روزی و افزایش مال و ثروت انگشتر از جنس سنگ عقیق و شرف الشمس و انگشتر فیروزه و یاقوت و انشگتر با نگین زمرد می باشد . این انگشترها و نگین ها علاوه بر خاصیت جلب رزق و روزی و ثروت برای درمان بیماری های جسمی و روحی نیز بسیار موثر هستند …

انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر
انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی – نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر

انگشتر روزی دار,انگشتر مخصوص روزی,انگشتر گشایش روزی,انگشتر رزق و روزی و ثروت دیجی کالا,انگشتری روزی,انگشتر رزق روزی,انگشتر خوش روزی,انگشتر برای روزی

از نظر اسلام بهترین نگین انگشتر برای رزق و روزی، نگین فیروزه، عقیق، یاقوت و زمرد می‌باشد که خاصیت و انرژی‌های شگرف و متفاوتی دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال استفاده از آنها به عنوان نگین انگشتر هستید همراه ما باشید با ادامه مطلب .

استفاده از سنگ‌های زینتی، از سال‌های دور در زندگی انسان‌ها رواج داشته است. برخی گمان می‌کنند که سنگ‌های زینتی در گذشته صرفاً جنبه‌ی زیبایی داشتند، اما این دیدگاه درست نیست. گذشتگان ما خواص متعددی از سنگ‌های زینتی کشف کرده‌اند، که دانستن این خواص می‌تواند ما را متعجب کند!

چشمان شما با دیدن سنگ‌های زینتی روح و جلوه‌ای ناب به خود می‌گیرد و از آنجایی که چشم پنجره روح آدمی است، آن انعکاس زیبا را در خود جلوه‌گر می‌سازد. این انرژی‌ها علاوه بر ایجاد آرامش، باعث بیدار شدن نیروهای درونی شما می‌گردد.

همچنین ببینید  دعایی برای جلب و گسترش رزق و روزی و رفع فقر مجرب

انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی - نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر بهترین انگشتر زیاد شدن روزی انگشتری روزی انگشتر یاقوت جلب روزی و ثروت انگشتر مخصوص روزی انگشتر مخصوص افزایش رزق و رزوی - نگین انگشتر جذب ثروت و رفع فقر انگشتر گشایش روزی انگشتر عقیق افزایش روزی انگشتر شرف الشمس افزایش روزی انگشتر زمرد جلب رزق و روزی انگشتر روزی دار انگشتر رزق و روزی و ثروت دیجی کالا انگشتر رزق روزی انگشتر خوش روزی انگشتر خوب و مناسب روزی انگشتر جلب رزق و روزی انگشتر جذب ثروت و پول و روزی انگشتر برای روزی انگشتر برای افزایش روزی

از نظر اسلام بهترین نگین انگشتر برای رزق و روزی، نگین فیروزه، عقیق، یاقوت و زمرد می‌باشد که خاصیت و انرژی‌های شگرف و متفاوتی دارند.

بهترین نگین انگشتر از نظر اسلام:در کتاب‌ها و احادیث پیشوایان دینی و بزرگان امت اسلام، روایات بسیاری در مورد خاصیت سنگ‌ها در «افزایش رزق و روزی» و «دور کردن فقر» بیان شده که این نشان از آگاهی آنها از خواص و تأثیرات این سنگ‌ها دارد.

۱. نگین انگشتر عقیق:

امام رضا (ع) درباره یکی از خواص عقیق می‌فرماید: «دست کردن انگشتر عقیق، فقر را از بین می‌برد و دست کردن آن نفاق را نیز نابود می‌کند.» (کافی :۴۷۰/۶، وسایل الشیعه: ۸۵/۵، جامع الاخبار ص ۱۳۳)
امام صادق (ع) در حدیثی طولانی درباره خواص سنگ عقیق فرمود: «خیلی عجیب است که شخصی در دستش انگشتر عقیق باشد و درهم و دینار (پول) نداشته باشد.» (مکارم الاخلاق: ص ۸۸، وسایل الشیعه: ۹۱/۵)
امام رضا (ع) می‌فرمایند: «کسی که انگشتری با نگین عقیق در دست کند، فقیر نمی‌شود.» (کافی: ۴۷۱/۶، ثواب الاعمال: ص ۱۷۳، جامع الاخبار: ص ۱۳۴، وسایل الشیعه: ۸۶/۵

عقیق برای وسعت بخشیدن به رزق و بی‌نیاز کردن از مردم:

بشیر از امام باقر (ع) پرسید: چه نوع نگینی را روی انگشترم قرار دهم، حضرت فرمود: «ای بشیر! چرا از عقیق قرمز و عقیق زرد و عقیق سفید غافلی! همانا این سه، کوه‌هایی هستند در بهشت … تا آنجا که فرمود: هر کس یکی از انواع عقیق را در دست کند و شیعه ما اهل بیت نیز باشد، به جز خیر و خوبی و وسعت در رزق نمی‌بیند و بی نیاز از مردم می‌گردد.»

۲. نگین فیروزه برای دفع فقر:

امام صادق (ع) می‌فرماید: «کسی که انگشتری با نگین فیروزه در دست کند، فقیر نمی‌شود و بی‌پول نمی‌ماند» (کافی :۴۷۲/۶، وسایل الشیعه: ۹۴/۵ و ۹۵)

یاری و کمک در امور:

امیرالمومنین علی (ع) چهار انگشتر در دست داشته‌اند که یکی از آنها انگشتری با نگین فیروزه بوده و حضرت آن را برای پیروزی در برابر مشکلات به دست خود می‌کردند. (خصال: ۱۹۹/۱، علل الشرائع: ۱۵۷/۱)

فیروزه برای بالا رفتن دعا و تسریع در اجابت آن: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند که همانا خداوند به من خطاب کرد:

«ای پیامبر! همانا من حیا می‌کنم از اینکه بنده‌ای در دستش انگشتری با نگین فیروزه باشد و دستش را به دعا بلند کند و من دعای او را مستجاب نکنم و دست خالی برگردانم» (مهج الدعوات: ص ۳۵۹، وسایل الشیعه: ۹۵/۵، بحار الانوار: ۳۲۱/۹۰)

۳. یاقوت:

امام رضا (ع) از قول جدشان امام صادق (ع) می‌فرماید: «انگشتر یاقوت در دست کنید، همانا یاقوت دست نمودن، فقر را دور می‌کند و از بین می‌برد.» (کافی :۴۷۱/۶ وسایل الشیعه: ۹۳/۵)

پیامبر (ص) به یکی از اصحاب خود فرمودند: «انگشتر یاقوت زرد در دست کن تا فقیر نشوی» (مکارم الاخلاق: ص ۸۹)

۴. زمرد:رسول گرامی (ص) فرموده‌اند: «دست کردن انگشتر زمرد باعث برطرف شدن فقر می شود» (مکارم الاخلاق: ص ۸۹)

در حدیث دیگری امام رضا (ع) می‌فرماید: «دست داشتن انگشتر زمرد فقر را به ثروتمندی تبدیل می‌کند.» (خلیله المتقین: ص ۱۸)

همچنین ببینید  دعای رونق گرفتن کسب و معاش و دستیابی به ثروت و روزی فراوان

چه انگشتری پیشنهاد می‌شود؟

اگر به دنبال آرامش روحی یا افزایش رزق و روزی هستید، می‌توانید انگشتری با نگین مناسب به خود و دیگران هدیه دهید. ولی بهتر است در هنگام خرید انگشتر، به دست‌ساز یا ماشینی بودن آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا یک انگشتر دست‌ساز علاوه بر زیبایی و جلای بهتر، حس و حال معنوی‌تری منتقل می‌کند، زیرا که رکاب در دستان انگشترساز جان گرفته نه به صورت ریخته‌گری! ضمن اینکه انگشتر ساز با ظرافت بهتر و بالاتر، هنر روح خود را در آن به کار می‌گیرد.

**************************************************

برگرفته از سایت دعاگو

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.