بسته بودن بخت چیست – گشایش بخت و اقبال

0

بسته بودن بخت چیست – گشایش بخت و اقبال

در این مطلب از سایت دعایاب به موضوع بسته بودن بخت چیست گشایش بخت و اقبال  پرداخته ایم.در مورد بسته بودن بخت و ازدواج نظرات مختلفی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میگردد.هر گاه شخصی نتواند هیچ گاه ازدواج کند یا به هر دلیلی میل ندارد و یا کار ازدواج و خواستگاری اش به هم میخورد از نشانه های بسته شدن بخت است.

بسته بودن بخت چیست – گشایش بخت و اقبال
بسته بودن بخت چیست – گشایش بخت و اقبال

گشایش بخت در سه روز,گشایش بخت در عرض یک هفته,گشایش بخت در سه روز,گشایش بخت در عرض یک هفته ,گشایش بخت در عرض یک هفته اهل سنت,گشایش بخت در قرآن,گشایش بخت,گشایش بخت آیت الله بهجت, طلسم گشایش بخت و اقبال, درمان و چاره بخت بسته شده, باز شدن بخت و ازدواج.

ابتدا باید دانست که بسته شدن بخت به سه روش حاصل خواهد شد :

1_ شخص دشمن از روی کینه با نوشتن دعا یا طلسم این عمل زشت را انجام میدهد که کاری ناپسند و از گناهان نابخشودنی و کبیره میباشد و عواقب بدی هم برای نویسنده و هم برای انجام دهندهاین عمل خواهد داشت. شخص طلسم شده تا زمانی که از طلسم رهایی نیابد و ابطال نشود نمیتواند ازدواج کند و پیوسته گره هایی در کارش بوجود میآید.

2_ برخی اوقات پیش می آید که از طریق اجنه کافر و خبیث بخت شخص بسته شود.

3_ در این مورد همزاد جنی، آن شخص را طلسم و بختش را خواهد بست که در برجهای آتشی شایع است. بحث در مورد همزاد و چیستی و وجود آن مجال دیگری را میطلبد.

مهمترین نشانه های بسته بودن بخت:

مهمترین این نشانه ها برای خانم ها : علائم بسته بودن بخت اینگونه حاصل میگردد که میل به ازدواج دارد ولیکن خواستگار ندارد و مجرد است و یا اینکه خواستگار زیاد دارد ولیکن به هر دلیلی به خواستگاری نمی آیند و یا خاستگاری به هر دلیلی به هم میخورد .

مهمترین نشانه برای آقایان : هر کجا که برای خواستگاری رفته جواب رد و مأیوس کننده شنیده و یا میل به ازدواج در آن مرد از بین رفته باشد.

*البته برخی نظراتی دیگر با طیف های متنوع در این زمینه دارند. بهترین چاره و درمان برای بخت گشایی و ازدواج و باز شدن اقبال و بخت ازدواج نیک ، استفاده از ادعیه و تعویذات مجربه کارگشایی و باطل السحر و بخت گشایی میباشد که در کتب ادعیه مختلفه به آنها اشاره شده است .

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.