بهترین راهکارها برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

0

خلاصه عناوین مطلب

بهترین راهکارها برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

 

بهترین راهکارها برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر
 بهترین راهکارها برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

در مسیر زندگی زناشویی مشکلات بسیاری وجود دارد که باید با آگاهی از خود و طرف مقابلمان و با یاری خداوند به حل کردن آنها بپردازیم.

نکته مهم این است که چگونه به روند زندگی خودمان کمک کنیم؟چگونه باعث افزایش متقابل مهر و محبت شویم؟از چه دعاهایی برای حل کردن این موضوع کمک بگیریم؟

 

بسیاری از زوجین با وجود عشق و علاقه ای که بینشان وجود دارد ، جر و بحث ها و مشاجره هایی زیادی دارند که خیلی وقت ها توان حل کردن آنها را ندارند.

 

برای حل کردن کمبود توجه و مهر و محبت در روابطمان و افزایش مهر و محبت ، باید اول از خودمان شروع کنیم و با به دست آوردن دانش و آگاهی در مورد کاستی های رفتاری خود و طرف مفابل به حل این موضوع کمک کنیم.

 

و بعد از آن با کمک گرفتن از خداوند و با خواندن بعضی دعاها به روند بهبود این فرآیند کمک کنیم تا

بتوانبم مهر و محبت را در زندگی زناشویمان پررنگ تر کنیم.

دعاهایی برای افزایش مهر و محبت

به نقل از امام صادق (ع) آیه ی 26سوره ی آل عمران بعث افزایش مهر و محبت می شود :

همچنین ببینید  توضیحاتی مهم و کامل در مورد علوم غریبه

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِک الْمُلْک تُؤْتِی الْمُلْک مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْک مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ۖ بِیدِک الْخَیرُ ۖ إِنَّک عَلَیٰ کلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ

ترجمه آیه

بگو (ای پیغمبر) : بار خدایا، ای پادشاه ملک هستی، تو هر که را خواهی ملک و سلطنت بخشی و از هر که خواهی ملک و سلطنت بازگیری، و هر که را خواهی عزت دهی و هر که را خواهی خوار گردانی، هر خیر و نیکویی به دست توست و تنها تو بر هر چیز توانایی.

برای افزایش مهر و محبت این دعا را بر روی کاغذ نوشته و همواره همراه خو داشته باشید:

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ یا عزیزُ ذوالعِزِه و الاقتدارِ عَزِّنی

و همچنین می توانید 444 مرتبه این دعا را بر تکه ای نبات خوانده و به همسر خود بدهید تا بخورد که باعث افزایش مهر و محیت می شود:

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

راهکارهایی برای افزایش مهر و محبت

دعای بسیار مجرب برای افزایش مهر و محبت تضمینی
       دعای بسیار مجرب برای افزایش مهر و محبت تضمینی

برای افزایش مهر و محبت شناخت رفتاری از خود و طرف مقابل در اولویت قرار دارد ، و پس از آن یکی از مهم ترین موضوعات ، احترام متقابل است زیرا با حفظ حرمت و احترام گذاشتن به طرف مقابل علاقه و محبت زیادتر می شود.

 

توجه به نیازهای متنوع همسر و همچنین حفظ آرامش خود در مواجه با رویدادهای مختلف از راههکارهایی هستند که باید برای آنها اهمیت زیادی قائل شد.

امید است که با ذکر  این دعاها و بکارگیری از این نکات باعث افزایش مهر و محبت متقابل در زندگی زناشوییتان شوید.

همچنین ببینید  دعای وفاداری – دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر

 

ذکرعرفان سايت ادعيه و اذکار ختومات   www.zekrerfan.com     @zekrerfan

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.